Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

11 berichten • Pagina 1 van 1

Simdessy
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
143
Lid geworden op:
di 18 sep 2012, 16:24

DITFT - G1 - De familie Voorhoven

Ik heb besloten een DITFT challenge te starten.

Ik geef per generatie de regels en het daarbij behorende verhaal.

Generatie 1, de regels:

- Elk type plant die in de winkel te koop is plantenm excl. ei, steak en omniplant. (Albert gehaald)
- Trouwen, geen Oh Ja voordat je gaat trouwen. (Albert gehaald)
- Krijg een jongetje en een meisje. (Albert en Haley gehaald)
- Bereik level 10 van tuinieren. (Albert gehaald)

Optioneel:

- Plant alle planten die er zijn.
- Vang alle vissoorten.
- Behaal level 10 van vissen.
- Trouw iemand met de eigenschap: houdt van buiten of groene vingers. (niet gedaan)
- Levenswens van de 1e Generatie uit laten komen. (Albert en Haley gehaald).

Even voorstellen:

Afbeelding

Hallo allemaal, ik ben Albert Voorhoven. Tot voor kort woonde mijn familie generaties lang in Sunset Valley. We zijn allemaal boeren en doen dit met passie.

Afbeelding

Het klimaat in Sunset Valley is drastisch veranderd, het is er droog, het zal niet lang meer duren of het zal woestijngebied worden. Er was dus geen toekomst meer voor ons daar. Mijn broers en zussen zijn gebleven en hebben een ander beroep gekozen. Ik ben vertrokken naar Moonlight Falls. De grond en het klimaat zijn daar veel beter. Ik kocht een stukje grond en liet daar een huisje op bouwen, met een moestuin.

Afbeelding

Onze boerenfamilie zal hier naar volle lust kunnen tuinieren, hier kunnen we de familie traditie voort zetten.

Laatst gewijzigd door Simdessy op do 11 okt 2012, 15:13, 1 keer totaal gewijzigd.

Simdessy
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
143
Lid geworden op:
di 18 sep 2012, 16:24

Re: DITFT - G1 - De familie Voorhoven

Update 1: Het boerenleven.

Albert was ontzettend blij met zijn nieuwe huis. Het was klein, ja, maar hij had zoveel grond!

Afbeelding

Het huis was meer een studio. Hij had een aparte badkamer, maar de rest was 1 grote ruimte, de keuken, woonkamer en slaapkamer.

Afbeelding

Maar Albert was tevreden, hij hield er toch meer van om buiten te zijn. Hij ging naar het gemeentehuis om zich te laten registreren als zelfstandige boer. Met de grond hier zit het wel goed, lachte Albert. Dat klopt, en met uw aanvraag ook, gefeliciteerd u bent onze nieuwe zelfstandige boer, zei de gemeente beambte.

Afbeelding

Hij haastte zich naar huis, begon te planten en het geld kwam langzaam binnen.

Afbeelding

Hij ontmoette Haley. Hij was op slag verliefd, hoe kon hij deze vrouw ervan overtuigen dat zij de ware was?

Afbeelding

Afbeelding

Haley was een geweldige vrouw. Hij vertelde haar dat hij van plan was om het huis uit te breiden met het geld dat hij verdiende. Het boerenleven was hard en je zou er niet rijk van worden, maar het was een mooi leven.

Afbeelding

En dus vroeg hij Haley ten huwelijk.

Afbeelding

Ze was zo blij en zei meteen Ja.

Afbeelding

Wel wilde ze graag een aparte slaapkamer, ze wilde niet in de woonkamer slapen en dus ging Albert aan de slag van zijn zuurverdiende geld.

Afbeelding

Albert hield niet van veel gedoe, hij was een simpele man. Ze besloten een besloten huwelijk te hebben.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Alleen Pip, de beste vriend van Albert was erbij.

Het huis was klaar, Albert had er een aparte slaapkamer aangebouwd.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Simdessy
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
143
Lid geworden op:
di 18 sep 2012, 16:24

Re: DITFT - G1 - De familie Voorhoven

Update 2: Een nieuwe generatie.

Albert een Haley waren een paar maanden getrouwd. Haley voelde zich niet goed, ze was steeds zo misselijk en had het idee dat ze meer tijd met het toilet doorbracht dan met Albert.

Afbeelding

Al snel werd de reden van de misselijkheid duidelijk, Haley en Albert verwachten een kindje!

Afbeelding

Bianca werd in het ziekenhuis geboren met de eigenschappen Vriendelijk en dapper.

Afbeelding

En dus liet Albert het huis opnieuw uitbreiden met een eigen kamertje voor Bianca.

Afbeelding

Albert zorgde voor het land en Haley zorgde voor het huishouden en voor Bianca. Ze leerde haar praten...

Afbeelding

...Lopen....

Afbeelding

...en toen bleek Haley opnieuw zwanger te zijn.

Afbeelding

Het was opnieuw een dochter, ze noemden haar Bonny, ze werd geboren met de eigenschappen Goed en Klunzig.

Afbeelding

Bianca was jarig!

Afbeelding

Ze groeide op naar kind en kreeg daarbij de eigenschap Ambitieus.

Afbeelding

En ook Bonny groeide op naar kind en kreeg hierbij de eigenschap Computernerd.

Afbeelding

Bianca groeide op naar tiener en kreeg hierbij de eigenschap Charismatisch.

Afbeelding

Bianca wilde carrière maken, ze zag niets in het boerenleven, ze wilde luxe. Het huis was klein en luxe kende ze niet. Haar vriendinnen hadden een grote slaapkamer met een eigen tv, zij deelde nog steeds een kamer met Bonny en het enige wat daar in stond was hun stapelbed. Ze besloot dat ze veel geld wilde gaan verdienen in het zakenleven. Dit zorgde echter voor veel discussies met haar vader Albert.

Afbeelding

Albert wilde dat Bianca "de zaak" oftewel de boerderij over zou nemen, zou trouwen en kinderen krijgen. Dus toen Bianca jarig was nodigde haar vader, zoals traditie was bij de familie Voorhoven een aantal geschikte kandidaten uit.

Afbeelding

En daarmee vierden ze dat ze jongvolwassen was geworden, ze kreeg hierbij de eigenschap Workaholic.

Afbeelding

Er zat een jonge man bij, waar Bianca al jaren bevriend mee was, Gator Wolf.

Afbeelding

En toen was het tijd voor Bianca om haar diploma in ontvangst te nemen.

Afbeelding

Bianca vroeg aan Gator of hij na de ceremonie met haar mee ging naar huis. Dat wilde hij wel. Ze vertelde over ambities en over de wensen van haar vader.

Afbeelding

Toen ook Bonny een jong volwassene werd, besloot Bonny om terug te keren naar Sunset Valley om te kijken of ze de rest van de familie nog kon helpen met het oude familie bedrijf.

Afbeelding

Ondertussen groeiden Gator en Bianca steeds dichter naar elkaar toe. Ook de druk van vader Albert nam steeds meer toe. Het was tijd dat Bianca zou gaan trouwen. Ze besprak dit met Gator. Hij beloofde haar dat ze haar ambities waar zou kunnen maken.

Afbeelding

En dus vroeg ze hem ten huwelijk.

Afbeelding

Zijn antwoord was Ja, ze zouden binnen een paar maanden gaan trouwen.

Ondertussen nam Bianca haar droombaan aan in de zakenwereld, tot ongenoegen van haar vader Albert.

Afbeelding

Helaas heb ik van de eerste generatie heel weinig foto's. Van de 2e generatie zijn er gelukkig wat meer foto's. Ik had eerst besloten geen dagboek van deze uitdaging te maken, maar er kwamen zoveel verhalen in me op dat ik toch maar een dagboek ben begonnen.
Simdessy
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
143
Lid geworden op:
di 18 sep 2012, 16:24

Re: DITFT - G1 - De familie Voorhoven

Binnenkort ook weer verder met dit dagboek. Ik heb nu eerst Sofie Bergendam ge-update. Maar ook met dit dagboek wil ik toch weer verder gaan. Ik hoop volgende week een update te kunnen plaatsen!
Simdessy
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
143
Lid geworden op:
di 18 sep 2012, 16:24

Re: DITFT - G1 - De familie Voorhoven

Hallo allemaal,

Ik heb toch besloten te stoppen met de familie Voorhoven. Met de tijd komt er waarschijnlijk wel een nieuwe DITFT. Nu ben ik vooral druk met Sofie Bergendam en haar 100 baby's. Ik heb de 20 baby's gehaald en wil dat dagboek graag eerst afmaken.

Iedereen in ieder geval bedankt voor de reacties en het lezen.

Van mij mag hier een slotje op!

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie