Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

196 berichten • Pagina 2 van 10

Gebruikersavatar
Guppie
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1944
Lid geworden op:
ma 09 jul 2012, 16:54

Re: De Sims 3 draait door!

Aflevering 2!

Afbeelding

'Beste kijkers, welkom bij de tweede aflevering van De Sims 3 draait door!'

Afbeelding

'Ja, u ziet het goed! De tafelgast van vandaag is niemand minder dan Gustaaf van de Kerkhof!'

Afbeelding

'Ik had toch even niets te doen...'
'Geweldig toch, beste kijkers!'
'Wacht even!'
'En dan kunnen we nu beginnen met iets speciaals!'
'Stil nou toch!'
'Tom? Volgens mij vraagt Gustaaf iets...'
'Oh ja Lara? Nou, even wachten dan! Want dat speciale...'
'Stilte!'
'Ehm, oh ja. Wat is er Gustaaf?'
'Ik ben toch de tafelgast? Dan-'
'Ja, heel goed Gustaaf, jij bent de tafelgast! Dan gaan we nu verder met-'
'Houd toch je mond! We-'

Afbeelding

'Stilte nu! We gaan nu beginnen met de cijfers!'
'Cijfers?'
'Lara? Welke-'
'Cijfers? Wat nou c-'
'De cijfers uit Sunset Valley. Maar ondertussen weten de kijkers weer helemaal niet waar we het over hebben!'
'Ik ook niet hoo-'


'Iedereen kent Sunset Valley. Maar weet ook iedereen hoe het met de financien gaat?'
'Het gaat prima met mijn kapitaal!'
'Stil, Gustaaf. We hebben het hier over cijfers. Gemiddelden. Hoe het Sunset Valley vergaat tijdens hartje crisis.'
'Prima totdat die verschrikkelijke Alto's kwame-'
'Het Algemeen Simsblad heeft een onderzoek gedaan naar het gemiddelde inkomen, kapitaal en de waarde van de stad. Ze willen het onderzoek in meer steden houden, zodat er een beeld onstaat over de financien van de steden, en waar het voor starterssims het best wonen is.'
'Wat heeft het Algemeen Simsblad hiermee te maken?'
'Het Algemeen Simsblad word uitgegeven in elke stad, door speciale NPC's. Meestal bekend als het krantenmeisje. Van Starlight Shores tot Sunlit Tides, het Algemeen Simsblad komt overal. En daarom zijn juist zij het die graag want meer informatie willen voor de beurskoersen op pagina zeven.'
'Maar geef die cijfers dan eens! Ik ben benieuwd of mijn stad het nog goed doet...'
'Dat kunnen we pas weten als de cijfers zijn vergeleken. Maar hier zijn ze;

Afbeelding

Het algemeen inkomen voor een persoon per week is; 325 simoleons.
Het gemiddelde kapitaal (kavelwaarde plus kapitaal) is 120.000 simoleons.
De gemiddelde waarde van openbare kavels is; 75.000 simoleons.
De huizenmarkt loopt goed, er zijn huizen te koop voor alle kapitalen.
Er zijn 13 leegstaande stukken grond, en dus veel ruimte voor andere uitbreidingspakketten.
De top drie rijkste inwoners;
1. Famillie Alto
2. Famillie Wolff
3. Famillie Landgraaf

Dit waren de cijfers! Nou waren er wel een paar dingen die mij opvielen-'
'Mij ook! Sinds wanneer ben ik niet de rijkste inwoner van Sunset Valley! Sinds wanneer hebben die kwallen van Alto's zoveel geld! Leg dat maar eens uit! Wat een prut-onderzoek!'
'Helaas Gustaaf, jij komt op nummer vier. Maar wat mij dus opviel was dat Sunset Valley eigenlijk een heel goede buurt is om te wonen-'
'Natuurlijk! IK woon er!'
'-want er is heel veel ruimte, kan goed gecombineerd worden met andere uitbreidingen, en het is een best wel rijke stad!'
'Rijk? Rijk? Ik ben bloedje-arm! Ik haat die Alto's!'
'Arm? Jij hebt toch een kindje gekregen? Hoe heet ze!'
'Victoria. Dat kun je gewoon hier lezen hoor!
'Oh gefeliciteerd! Ik wist helemaal niet dat Cornelia zwanger was! Wat leu-'
'Dat kind heb ik nu al twee dagen hoor!'
'Gefeliciteerd Gustaa-'
'Ja blabliebla dank jullie wel! Is het nu geen tijd voor-'
'Ja! Natuurlijk! Het IS nu tijd voor het-'
'Gedicht! Lees jij het voor Gustaaf?'

Afbeelding

' Gevonden op deze site.

Sims 3 na klasse, meine Gebete sind erhört,
dachte ich doch bald wär’ ich sehr verstört
Die Installation setzt den SecuRom frei
der schleicht sich dann an der Firewall vorbei
ganz ungeniert spioniert er dich aus
und nach 3 mal installieren ist es aus.

Hallo, lekker vrolijk gedicht hebben jullie gevonden zeg!'
'Maar Gust-'
'Het is nu tijd voor iets anders. Al dat gemopper over ''de sims 3 werkt niet''. Ik ben hier toch ook? Nou dan! Het is nu tijd voor iets ande-'
'Over 13 dagen is de sims 3 bovennatuurlijk te koop! Dat vraagt natuurlijk om;
Zweinstein!'

Afbeelding

'Een waar toverkasteel!'
'Zeg, er bestaan heel veel zweinsteins voor de sims 3 hoor! Dit is niet de enige, en niet eens de mooiste misschien!'
'Nou even niet zo mopperen Gustaaf.'
'Ik mopper niet! Maar er gaat niets boven mijn villa! Ik heb veel meer geesten dan dit bouwseltje, en mijn villa is ook veel mooier!'
'Gustaaf...'
'Wat nou-'
'Het is tijd voor Sunlit Tides! Sinds gisteren te koop! Nu hebben wij die niet, maa-'
'Tom! Hou op met mij martelen! Het is al erg genoeg dat ik voorlopig geen modderbad krijg!'
'Lara, mond dicht. Welkom in-'
'BLABLABWEUBWUBLABLA-'
'SUNLID TIDES! HET HEEFT een heel mooi strand met allerlei schitterende huizen-'
'Die allemaal een sauna en een modderbad hebben. Iedereen behalve ik!'
'We laten nu wat screens zien die onze kijkers al lang gezien hebben.'

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

'Zoooooo en dat was dan Sunlit Tides en nu gaan we verder me-

Afbeelding

TOM! Laat nou niet dat modderbad zien! Wat ben jij verschrikkelijk onaardig!'
'Oke, we stoppen met Sunlit Tides! We gaan nu naar het laatste onderdeel; de horoscoop van Fatima! Fatima? Het is tijd!'

Afbeelding

'Welkom beste schepsels van het lot... Hier zien we onze toekomst tot en met woensdag...'

Ram: U voelt zich vast niet zo lekker. Eet voortaan geen limoentaart meer, dat is niet voor dieren.

Stier: U bent gelukkig! U heeft zojuist Sunlit Tides kunnen kopen en oh wat is het een mooie wereld!

Tweelingen: Je voelt je niet een met jezelf. Je wederhelft wacht op je. Het is het beste om gifgroene taart te eten en daarna om twaalf uur 's nachts een modderbad te nemen.

Kreeft: Ieeks! Sunlit Tides is uitgekomen! Rampspoed en ellende! Straks word je nog gebakken...

Leeuw: Ga jij maar lekker liggen in het zonnetje. Maar kijk niet verbaasd als je een cactus en een dwerg door de woestijn ziet rennen.

Maagd: De liefde loeit naar je, maar wat moet jij ermee? Dumpen die vriend!

Weegschaal: Uit ervaring weet je dat het nooit goed is om dwergen op de weegschaal te zetten. Maar vooral het exemplaar van morgen zal verschrikkelijk zijn...

Schorpioen: Het is niet verstandig om te zwemmen terwijl je een stuk limoentaart eet...

Boogschutter: Je wist best dat het niet verstandig was om je vriend in een cactus te gooien. Waarom deed je het dan? Tip; verhuis naar Twinbrook.

Steenbok: Niet zo koppig. Eh, koopig. Sunlit Tides is een mooie wereld voor jou!

Waterman: Jij bent de heerser van de zee en moet niet toestaan dat er cactussen door het water zwemmen en schorpioenen limoentaarten in de zee eten.

Vissen: de verbinding is verbroken. Probeer het nog een keer of neem contact op met de beheerder van deze verbinding. Voor verdere info; klik hier.

Dat was het! Hopelijk is het lot jullie gunstig gezind...'
'Ik haat je! Waarom moet je het nou weer perse over Sunlit Tides hebben!'
'Rustig Lara! Ehm... AU! Beste kijkers ehm... Dit was de aflevering van vandaag en tot ziens!'

Afbeelding

Laatst gewijzigd door Guppie op za 25 aug 2012, 13:53, 7 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
siepie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
868
Lid geworden op:
wo 01 feb 2012, 19:40

Re: De Sims 3 draait door!

Leuk, maar misschien moet je duidelijker proberen neer te zetten wie wat zegt. Want ik dacht echt:
Zegt Gustaaf dit?
Nee, dat is Tom.
Oh nee, dit is Tom, wat was dat dan?

Dus misschien alles wat Tom zegt oranje maken, wat Lara zegt roze enz.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Guppie
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1944
Lid geworden op:
ma 09 jul 2012, 16:54

Re: De Sims 3 draait door!

@siepiemischa16

Het was ook niet echt mijn idee dat alles wat gezegd word duidelijk is van wie het komt, maar het ging meer om de discussie. Dat van de kleuren ga ik niet doen, dan word het alleen maar afleidender. Bovendien leest kleuren niet zo fijn. Maar ik ga kijken of het voortaan duidelijker kan, voor degenen die dat willen. :)

P.S. Geen excuus, maar toch; was de wereld draait door ooit duidelijk? :sweatdrop

Edit: Ik heb een poll gemaakt. Deze gaat over de volgende aflevering (waarschijnlijk maandag).

-Als ''Nee, dat kan ik niet eten'' de meerderheid heeft, komen 'dokter Witjes', en 'psychiater Warhaar' allebei niet langs.
-Als ''Ja, zeer boeiend!'' de meerderheid heeft komt 'Dokter Witjes' langs.
-Als ''Ja, zeer boeiend!'' en ''Ik? Verslaafd?'' samen een meerderheid hebben, komt 'Dokter Witjes' samen met 'psychiater Warhaar' langs.
-Als ''Nee, dat kan ik niet eten'' samen met ''Ik? Verslaafd?'' een meerderheid heeft, komt het ''Sociaal Konijn' langs.
-Als er niet gestemd word, komt 'psychiater Warhaar' langs.

Natuurlijk heb je dan de uitslag, en zijn er twee mogelijkheden. Dan word er nog een poll gemaakt.

Succes met stemmen! :sweatdrop
Gebruikersavatar
nonnieven1
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1078
Lid geworden op:
zo 05 dec 2010, 20:51

Re: De Sims 3 draait door!

Dit is grappig ^^ Leuk bedacht en leuk geschreven!

Over hoe je linkt; je bewerkt het bericht en dan klik je meteen weer op verzenden, dan krijg je een bericht of je het geplaatste bericht wil laten zien, of het vorige forum. Dan klik je op geplaatste bericht en dan ga je meteen naar het bericht. Linkje kopiëren en klaarr! :D
Afbeelding Afbeelding
Noem me Manon =)
Gebruikersavatar
Guppie
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1944
Lid geworden op:
ma 09 jul 2012, 16:54

Re: De Sims 3 draait door!

Dank jullie wel voor de reacties! :knuffel ^^Kun je nagaan hoe een gedoe het is om het te bedenken, schrijven, verbeteren etc. :sweatdrop


nonnieven1: bedankt! Ik heb het meteen aangepast!
Een keer verkeerd, toen had ik de link van 'het bericht bewerken'. :fluit Dat was niet zo slim...

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie