Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

115 berichten • Pagina 3 van 6

Gebruikersavatar
SimGandr
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
411
Lid geworden op:
vr 17 dec 2010, 23:49

Re: SimGandr's marathon hokje.

>TotallyGeeked< schreef:Wow SimGandr het record is verbroken! Je doet het geweldig! En eh goedemorgen B-)
LOL Ik zou idd zeggen, goedemorgen daar! Ja, even wat strubbelingen gehad vanacht rond de klok van twee a drie uur omdat mijn computer het briljante idee had van uploaden... *Rolt ogen* Maar goed, alles is weer goed en ik ben nog steeds lekker online. Heb wel langer dan een uur gedaan over het bouwen van een huis :P :P :P :P :P
markos
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1228
Lid geworden op:
vr 15 feb 2013, 19:43

Re: SimGandr's marathon hokje.

Morsmodre doet niet meer mij! :swing
Morsmodre schreef:Ik ga stoppen. Als mijn ouders merken dat ik nu nog speel, vermoorden ze me. En ik hoor net iets teveel geluiden uit hun richting komen. Jammer, maar helaas. Morgen speel ik verder want deze familie is super!
EDIT:

Ook charissa134 is afgevallen.
charissa134 schreef:indd bedankt voor de leuke tijd, maar ik moet nu werken anders was ik zeker doorgegaan.. goodluck!
Gebruikersavatar
SimGandr
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
411
Lid geworden op:
vr 17 dec 2010, 23:49

Re: SimGandr's marathon hokje.

En is ze nog aan het streamen? Die van mij geeft nu steeds problemen. Nu lig ik er weer uit... :(

Oops zag te laat dat het antwoord er al was... My bad...

Hoe dan ook, mijn stream ligt er weer eens uit. Mijn spel staat nog :P
Ik wil kijken of ik het tot 11 uur redt... Met stream bij voorkeur, maar als dat niet lukt... Dan maar zonder.
Gebruikersavatar
SimGandr
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
411
Lid geworden op:
vr 17 dec 2010, 23:49

Re: SimGandr's marathon hokje.

Nou als ik idd nog maar de enige ben die aan het spelen was sinds gister ochtend ergens vanaf kwart over tien en tien voor half elf... dannehm... heeft mijn familie die de hoofdrol had in deze stream wat te melden:

Enorm bedankt allemaal voor het kijken naar de familie Alegria! Ik heb het erg leuk gevonden!
Afbeelding
Gebruikersavatar
SimGandr
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
411
Lid geworden op:
vr 17 dec 2010, 23:49

Re: SimGandr's marathon hokje.

Afbeelding

De laatste foto die ik dan hier even upload :P Ik heb in totaal heel wat foto's gemaakt, niet allemaal zijn hier geplaatst maar goed... Ik vond het heel leuk om te doen. Voor mij was het wel even wennen omdat het met de opdrachten voor mij nogal erg wennen was (Normaal speel ik maar wat raak en eigenlijk altijd volgens een geijkt patroon waar ik heel lastig van kan afwijken, dit was wel spannen voor me hoor :P ) Maar echt wel leuk, ik kijk al uit naar komende vrijdag maar ik weet niet of ik dan ook ga streamen tijdens dit... Volgens mij kan die stream dat niet echt aan...

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie