Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

413 berichten • Pagina 2 van 21

Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: Kaviaar en Kinderen (100 baby challenge)

Hoofdstuk 3
'Nummer één'

Afbeelding
'Een paar dagen later werd ik ineens enorm misselijk. Ik had dit natuurlijk al lang aan zien komen, hondenvoer kan niet goed zijn voor je lichaam.'

Afbeelding
'Wat ik nog niet wist toen ik met mijn hoofd boven de veel te goedkope wc hing, was dat er een klein wezentje in mijn buik groeide. Ik kreeg mijn eerste kind! Wel vervelend dat mijn dure designerskleding nu bijna niet meer past.. Dit is toch geen gezicht?'

Afbeelding
'Het duurde niet heel lang meer tot ik ineens het gevoel kreeg dat ik in mijn broek plaste. IN MIJN VOORTUIN! Stel je voor dat één van die lelijke buren dat zou zien, ik moet er niet aan denken, hoor! Daarna volgde een enorme pijn, weeën! Zo snel als ik kon belde ik een taxi en beveelde de chauffeur met de snelheid van het licht naar het ziekenhuis te rijden. Daar was hij te lui voor, totdat ik dreigde dat ik mijn kind op zijn achterbank ter wereld zou brengen.'

Afbeelding
'Toen ik uren later het ziekenhuis mocht verlaten had ik een zoon, Raphaël. Op de terugweg legde ik hem gelijk even de huisregels uit. ''Alle vieze dingen doe je op de wc, nergens anders, jongeman. Eten staat in de koelkast, ik help je wel met het openen van de blikken, hoor, wees niet bang. O ja, het poetsen van de wc, zullen we afspreken dat jij het deze week doet en ik volgende en dan om de week afwisselen?'' '
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Kaviaar en Kinderen (100 baby challenge)

Idd, als ze de luier moet verschonen, ik ga denk ik echt lol hebben als hij tiener word :lol

Iig, leuk ;D <3
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: Kaviaar en Kinderen (100 baby challenge)

Bedankt allemaal!
Ik hoop dat ik nog verder kan hiermee, en met 'Het zoetzure leven van de familie Rosenberg' en 'De Gouden Kooi', want ik heb heel erg ruzie met mijn zusje die nu beneden op de pc zit en loopt te dreigen al mijn opgeslagen spellen te verwijderen.
Dus allemaal: fingers crossed! :P
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: Kaviaar en Kinderen (100 baby challenge)

Hoofdstuk 4
'Hulp is onderweg, toch?'

Afbeelding
'Raphaël is een schat van een kind. Ik heb hem maar een stuk stof gegeven wat hij papa noemt, zijn eigen papa zal hij namelijk niet vaak meer zien, het is tijd voor een nieuwe vader voor nieuwe kinderen.'

Afbeelding
'En als hij slaapt is hij het allerleukst. Ik hou van kinderen.'

Afbeelding
'MAAR ASJEMENOU, 'S NACHTS OM 2, 3, 4 UUR HET MAAKT NIET UIT, HIJ SCHREEUWT HET UIT! Ik haat kinderen.'

Afbeelding
'Het ergste zijn nog de luiers, dat is toch verschrikkelijk? Wij, de du Cardi's zijn toch te fabulous om in onze broeken te poepen! ''Mama, luier verschonen!'' durft het kind dan ook nog te zeggen. Daar bedank ik voor hoor.'

Afbeelding
'En vandaag, oh vandaag ik had weer zo'n rotdag. Ik belde een reparateursbedrijf voor de wc, het bad, de vaatwasser en de gootsteen in de hoop dat er een lekker stuk langs zou komen om de boel te fixen en wat krijg ik? Een reparateurster, ik bel toch een reparateursbedrijf, dan verwacht ik een man, geen vrouw! En hoe ze er uit zag, oh my god, dat haar was al geen twee weken gewassen en een lief lachje kon er ook niet af. Nou ja.. dan moeten we mijn volgende man maar in Barnacle Bay zoeken. Zucht.'
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: Kaviaar en Kinderen (100 baby challenge)

Hoofdstuk 5
'Hallo daar'

Afbeelding
'Wat er de laatste dagen bij mij over de vloer gekomen is is niet veel soeps. Verschrikkelijk. Typisch Barnacle Bay. Gedverderrie. Smerig. Geen één leuke man! Raphaël is dat zeker met mij eens, hij wordt al een echte du Cardi, aan zijn advies heb ik pas wat. Helaas bestaat zijn vocabulaire grotendeels uit gebrabbel.'

Afbeelding
'Gelukkig wordt mijn kapitaal ook langzaam aangevuld, want ik heb mijn oude talent weer opgepakt, één van mijn duizenden talenten natuurlijk, want zeg nou zelf: wat kan ik niet? Ik ben bezig met het bewerken van ijs, bij voorkeur neem ik een motorzaag. Veel mensen lachen er om, maar deze barkruk van ijs heb ik verkocht voor maar liefst bijna 1200 Simdollars. Daar kan ik weer een nieuwe tas van kopen.'

Afbeelding
'Als beloning voor mezelf besloot ik naar het strand te gaan in de hoop een leuke man te vinden. Bikini aan en gaan, op naar het Barnacle Bay strand en het was zo verschrikkelijk als de naam van het strand! Alleen maar vrouwen, en daar krijg je geen kind van natuurlijk. En als dat wel zo was hadden deze drie natuurlijk nog geen schijn van kans gemaakt. Pfff.'

Afbeelding
'Toen ik op de terugweg van het strand in de taxi zat in mijn beeldige bikini, zat ik te denken.. Was ik misschien te kieskeurig? Dat was me al zo vaak verteld en ik lachte de mensen altijd uit, maar misschien was het zo. Heel even ging die gedachte door me heen tot ik langs een huisje kwam waar ik een man bezig zag met zijn tuin. Die moest nieuw zijn, want het huis had al geruime tijd leeg gestaan. Toen hij een seconde om keek en ik hem recht in zijn ogen keek zag ik het, hij was het! ''STOOOOP! STOP, MALLOOT, NU!'' beveelde ik de taxichauffeur en sprong de taxi uit. Ik tuitte mijn lipjes uit en drukte mijn voorgevel iets naar voren en stapte op de man af. Wat moest ik zeggen? Hallo bink? Hallo aantrekkelijke man? Hallo God? Hallo beest? ''Hee,'' begon de man die me aan zag komen lopen. ''Hallo daar, lekkere bink,'' zei ik. Hij lachte. Zei ik iets raars? ''Zin om wat te drinken?'' vroeg hij. Nou, deze man windt er geen doekjes om, zeg, dacht ik bij mezelf en ik knikte hevig.'

Afbeelding
'Davis, want zo heet de prachtige God, ging voor mij koken terwijl ik in zijn achtertuin mocht genieten van het uitzicht. Dat deed ik met volle teugen totdat deze afschuwelijke vrouw in een trouwjurk foto's van mij begon te maken. Wat denkt ze wel niet, dacht ik. De meeste mensen betalen mij voor een fotootje van mij. Maar ik liet haar haar gang gaan, als ze maar weg was als Davis terug kwam en dat was ze. Ik genoot van zijn voedsel, maar nog meer van zijn prachtige verschijning natuurlijk.'

Afbeelding
'En toen hij besloot naar bed te gaan, besloot ik hem te volgen. Er is niets gebeurd, hoor, maar ik krijg hem nog wel te pakken!'
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: Kaviaar en Kinderen (100 baby challenge)

Hoofdstuk 6
'Er is geen school zoals een privéschool'

Afbeelding
'Ik besloot heerlijk te gaan dineren met Davis in het lelijkste restaurant van de wereld op de lelijkste plek ter aarde. Het enige wat scheen in dat restaurant en enige uitstraling had was ik zelf.

Afbeelding
Ik had een jurk aangetrokken die schreeuwde: ''NEEM ME, DAVIS, NEEM ME!'' En daardoor was het een extra grote teleurstelling dat hij er bij liep alsof hij vuil op kwam halen. Maar eerlijk gezegd. werd het een fantastisch leuke avond, ik heb me zeer vermaakt.'

Afbeelding
'Na het eten kwam het lekkerst.. een dikke smakkerd van Ameley du Cardi, wie wil dat nu niet?'

Afbeelding
'En dat is zeker niet het enige wat ik te bieden heb. Nee, hoor, ik zie altijd netjes, maar aantrekkelijk uit, maar tussen de lakens ben ik zeker een wilde. Ga ik te ver?'

Afbeelding
'De volgende dag was heerlijk. Ik heb het feestje van mijn zoon gevierd, hij was jarig! Helaas was er nergens in deze grafbuurt een goeie taart te vinden dus moesten we het doen met dit stukje ellende. Maar dat mocht de pret niet drukken, hoor!'

Afbeelding
'Hoe lief mijn Raphaëlletje vroeger was, zo brutaal is hij nu. Hij noemt zichzelf de prins van het kwade en zweert het het hele heelal te vernietigen. Nou, gelukkig heb ik geen idee wat of waar het heelal is dus volgens mij ben ik veilig. Hij zou zijn rijke, beroemde moeder natuurlijk niets aan doen.'

Afbeelding
'Met mijn carrière als beeldhouwster staat het wel snor. Ik verdien vele Simdollars met het maken van mijn prachtige verschijningen. Hmmm.. misschien moet ik eens een beeld van mezelf maken, dat zal zeker tonnen opleveren!'

Afbeelding
'Mijn prachtige buik staat ook weer wat boller, want er is weer een kind op komst. Eindelijk. Ik hoop dat het een beetje opschiet, want niemand wil natuurlijk beelden kopen van een vrouw met zo'n opgeblazen buik als ik!'

Afbeelding
'Davis werkt nu in een kuuroord. Tsja.. daar zijn ook mensen voor nodig. Jammer dat hij geen echte baan aan kan, daar zijn ze mensen als mij voor nodig. Maar als fulltime moeder heb ik natuurlijk andere dingen aan mijn hoofd, zoals relaxen en mooi zijn.. o ja en moederen natuurlijk.'

Afbeelding
'Raphaël wordt steeds brutaler..'

Afbeelding
'En daarom zal ik natuurlijk maatregelen moeten nemen.'

Afbeelding
'Ik stuur Raphaël naar een privéschool. Ik ken de directeur en het is een geweldige school, veel beter dan hier in Barnacle Bay. Als hij hier in Barnacle Bay naar school zou gaan leert hij vast alleen hou hij op zwijnen moet jagen en vuur moet maken. Hij is beter af op een privéschool, hij zal het vast leuk vinden.'

Afbeelding
'Of niet soms?'
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie