Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

158 berichten • Pagina 2 van 8

_Jente_
Mest analist Mest analist

Re: De familie Watson~ 5G

Dag 9:

Ik ging zoals een normale maandag ochtend naar mijn werk. Toen ik klaar was met werken begon mijn telefoon te rinkelen ik pakte hem uit mijn broekzak en keek op het schermpje. Ik schrok me rot toen ik zag dat het mijn vader was. Mijn vader die me al vanaf mijn zeventiende niet meer belde, die ik niet eens mijn telefoonnummer had gegeven, belde mij gewoon. Ik had zijn nummer doorgekregen van mijn nichtje. De enige in de familie waarmee ik nog contact had toen ik wegliep. Ik twijfelde om mijn telefoon op te nemen maar koos ervoor om het toch maar te doen.

Mijn vader klonk anders dan normaal. Ik hoorde emotie in zijn stem. Hij kon niet eens sorry zeggen over vroeger het enige wat hij zei was dat mijn moeder een paar weken geleden was overleden en dat hij en de rest van de familie haar hadden begraven bij het kerkhof.

Afbeelding

Ik hing op. Niet wetend waarom. Gewoon omdat ik niet wist wat ik hiermee moest. Mijn moeder was er nooit voor mij geweest. Nooit geen knuffel geen enkele liefde had zij getoond. Toch was het mijn moeder. Ik besloot naar het kerkhof te gaan.

Afbeelding

Ik barste uit in tranen toen ik de naam Annie Watson zag staan. Niet zozeer omdat mijn moeder dood was maar omdat ik nooit afscheid heb kunnen nemen. Het was vooral woede, woede naar mijn familie toe omdat ik niet bij de begrafenis heb mogen zijn.

Snikkend zat ik op de achterbank van de taxi. Toen ik thuis kwam belde ik gelijk Connor op, ik had iemand nodig bij wie ik eerlijk kon zijn en kon uithuilen. En dat was Connor.

Afbeelding

Hij knuffelde me en mijn tranen vloeiden in zijn shirt. Na alles te hebben verteld kuste ik hem zomaar. Ik voelde me goed bij hem en ik kon hem vertrouwen. Er was niemand anders waarmee ik ooit mijn leven zou willen delen.

Afbeelding

Ik was gelukkig.
_Jente_

Dag 10:

De dagen gingen snel voorbij het was nu al twee maanden geleden dat mijn vader mij belde. Elke dag was hetzelfde ik stond op ging naar mijn werk, na mijn werk ging ik gelijk door naar Connor en naar een paar uur ging ik weer naar huis om te eten. Het was dinsdag ochtend en weer het zelfde ritueel. Alleen dit keer werd ik wakker met een zenuwachtig gevoel. Vandaag zou ik aan Connor vragen of hij samen zou willen wonen.

Afbeelding

Na mijn werk ging ik naar Connor we speelden steen papier schaar praatte een tijdje zoenden, knuffelde en toen was het moment daar.

Afbeelding

Ik vroeg het hem in één uithaal. Hij was heel enthousiast, knuffelde me en zei dat hij zo snel mogelijk bij mij zou intrekken.

Afbeelding

Hij kookte voor mij en we keken elke avond samen onze favoriete serie. Ik was smoorverliefd
_Jente_

bedankt :D

dag 11:
Vandaag heeft Connor me mee genomen naar de plek waar we elkaar voor de eerste keer zagen :wub. We kozen een tafeltje uit en bestelde het eten. Het was heerlijk!

Afbeelding

Connor vroeg of ik zin had nog even mee te gaan naar het strand om naar de sterren te kijken. Tuurlijk had ik daar zin in. Hij gaf me een mooie bos rode rozen en masseerde me.

Afbeelding

Afbeelding

En toen gebeurde er iets speciaals iets wat ik nooit meer in mijn hele leven zou vergeten. Connor ging op zijn knieën en haalde een zwart doosje uit zijn zak. Toen hij het opende gilde ik het uit. Liefe Nathalie ik ken je nog niet zo lang maar ik weet dat jij de ware bent. Wil je met me trouwen? Ik was zo blij. Ik kreeg geen enkel woord meer uit mijn keel. Ik begon te springen. Dat was denk ik voor hem het goede teken want hij schoof de ring om mijn vinger. We knuffelde.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Na een tijdje gingen we naar huis het was inmiddels al twee uur s'nachts en een normale doordeweekse dag.
Maar we hadden nog wel een gezellige nacht hoor :thumbup

Afbeelding

Afbeelding
_Jente_

Dag 12:

Vandaag/gisteren was het vrijgezellenfeest. Ik kan me niet zo veel meer herinneren maar met de foto’s die zijn genomen moet ik er komen.

Connor en ik begonnen de dag met een boterhammetje.

Afbeelding

We gingen naar het feest en kregen hele charmante pakjes. Ik bedankte Marty er vriendelijk voor.

Afbeelding

En toen kon het feest pas echt beginnen. Drankjes werden geserveerd, danspasjes werden geshowd en sappige verhalen werden verteld.

Afbeelding

Een onbekende vrouw werd opgebeld door onze vrienden en ze deed gezellig mee.

Afbeelding

Afbeelding

Er werden meer en meer drankjes besteld.

Er werden gekkere gezichte getrokken.

Afbeelding

En nog meer drankjes besteld.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En toen kwam de zon op en besefte ik half dat ik naar mijn werk moest… Dus niet ik ben lekker naar mijn bedje gegaan en ik heb me ziek gemeld.

Afbeelding

Ik voel me niet zo top.. :ziek
xsirxlovex
Podium hulp Podium hulp

Ik heb net ook alles even gelezen, ik moet je eerlijk bekennen..
Ben smoor op je dagboek, je verteld het zo leuk :D !

Ben benieuwd en super leuk dat de buurt erbij wordt betrokken, maakt het wat.. origineler!
Afbeelding
_Jente_

echt super bedankt allemaal :knuffel

Dag 13:

Hoe ziek we ook ons voelde we moesten een jurk en pak uitzoeken voor de bruiloft morgen. Ik ging eerst samen met Justine. Ik ga lekker niet verklappen hoe de jurk eruit ziet :p. Maar ik heb ook nog een gewoon jurkje gekocht voor overdag en ik heb mijn haar laten knippen.

Ik reed naar de schoonheidssalon en wachtte daar op Justine ze kwam direct uit haar werk.

Afbeelding

Ik vertelde haar waar ik naar opzoek was en we zochten een jurk. Ik had met Connor afgesproken dat we allebei wit aan zouden trekken dus ik verklap alvast dat ie wit is.

Hier zie je mijn nieuwe jurkje en haar:

Afbeelding

Connor ging ook naar de schoonheidssalon met zijn broer. Zijn pak laat ik lekker ook nog niet zien maar zijn nieuwe look wel. Hij was er wel blij mee denk ik

Afbeelding

Connor kookte voor me en we aten gezellig aan tafel.

Afbeelding

En Makulu? Die heeft weer een schone kooi en vers eten

Afbeelding

Morgen is de bruiloft jeej :swing

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie