Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

413 berichten • Pagina 10 van 21

Mikese
Gentherapeut Gentherapeut

Re: Kaviaar en Kinderen (100 baby challenge)

Bedankt allemaal!

Ja, de jumpsuit komt gewoon uit één van de pakketten, buitenleven volgens mij ja!
Ik gebruik namelijk alleen spullen uit de store en de Sims (+pakketten zelf!)

Ik ben echt blij met jullie reacties trouwens! :)
Heel misschien vanavond nog een upje, ik ga in ieder geval even spelen. :)
Afbeelding
Mikese

Hoofdstuk 24
'Villa Carmencita'

Afbeelding
'Welkom in de villa van de burgemeester! Ja daar moet u vast lang over na denken! Ik ben de burgemeester! Amaley du Cardi is de burgemeester van Barnacle Bay. Dat laatste vind ik alleen niet zo prettig, de burgemeester van Barnacle Bay, dat is hetzelfde als afwasser in Bridgeport, maarja ik doe het er niet slechter om en er staat een leuk loontje tegenover, hoor, reken maar! Dit is dus mijn Spaanse villa die ik heb laten bouwen door de bewoners van Barnacle Bay of zo, ik weet eigenlijk niet wie hem gebouwd heeft, maar ik woon er natuurlijk erg prettig. Eindelijk een villa die iets groter is dan mijn oude garage in Bridgeport, maar nog wel kleiner dan papa's vakantiehuisje..'

Afbeelding
'Mijn kamer is natuurlijk weer prachtig, een echte burgemeesterskamer volgens mij, nietwaar?'

Afbeelding
'En dit is de kamer van mijn zoontje, Adam. Hij is so adorable nu hij wat ouder is. Het zal in de genen zitten, ik weet het zeker, ik zag er vroeger precies zo uit, maar dan anders. En bereid u voor, houdt uw kinderen uit de buurt, want hier komt het..'

Afbeelding
'Love. Ja, dit is de kamer van Love. Een slaapkamer zo zoet als een suikerspin, maar zijzelf! U wilt niet weten wat er met mijn hart gebeurde toen ik al die roze plukken in haar haar zag en ze vertelde dat ze niet naar haar carnavalsfeest ging, maar gewoon naar school.'

Afbeelding
'En Isis, lieve Isis.. Haar kamer ziet er uit alsof het het decor is van een slechte horrorfilm van Alan Stanley. Dear, oh dear, wat een nachtmerrie.'
Afbeelding
Mikese

Hoofdstuk 25
'Je moeder is een lama!'

Afbeelding
'De tweeling had zo veel ruzie de laatste dagen, beiden wouden ze opvallen op school en namen daardoor steeds extremere maatregelen tot.. ja tot dit er uit kwam.. Wat een drama queens, oh my God! Gelukkig sliepen ze samen op de bovenverdieping en had ik daar niets te zoeken, omdat zich daar alleen het hol van de duivel en Pietjes suikerspinpaleis bevinden. Ze vochten bij het trapgat, trokken aan elkaars haren, maar ze gingen pas echt te ver toen de één tegen de ander riep: ''Jouw moeder is een lama!'' ''Nee, de jouwe!'' Eerst moest ik natuurlijk hartelijk lachen en kon niet wachten dit recht in hun moeders gezicht te zeggen, tot ik een uurtje later zat te bedenken dat ik hun moeder was. Deze ruzie moest stoppen, en daar zal ik persoonlijk voor zorgen.'

Afbeelding
''Love, we moeten..'' ''Praat niet tegen mij, ik ben druk.''

Afbeelding
''Isis, we moeten..'' ''Ik ben Isis niet, ik ben Alexandra, de boze handlangster van de duivel.'' Dit ging te ver! Tijd voor maatregelen..'

Afbeelding
'En die zal ik eens even goed overdenken in het bubbelbad met een lekkere vent! Wat denken die meiden wel niet?'

Afbeelding
'En achja, als hij er toch is duiken we ook maar gelijk even naar de bodem.'

Afbeelding
'En omdat het zo'n toppers was mocht hij uiteraard blijven slapen naast deze superaantrekkelijke burgemeester. Als hij maar niet denkt dat hij nu meer rechten dan de andere burgers krijgt, nee hoor. Iedereen dezelfde rechten, het liefst zo min mogelijk.'
Afbeelding
Mikese

Hoofdstuk 27
'Zakenreis'

Afbeelding
'Vandaag ging ik met Leah op 'zakenreis'. We moeten extra stemmen hebben voor onze campagne om de grootste te blijven, stel je voor dat ik van mijn burgemeestersstoel moet stappen, het ergste zou nog zijn als ik hem aan Tjeerd Goudbaard zou geven, gedverderrie. Leah, de dochter van mij en Tjeerd, gaat met me mee, zij is immers mijn campagnestagiaire. Lovely, nietwaar?'

Afbeelding
'Mijn dochters zullen vast goed op Adam, het huis en natuurlijk zichzelf passen. Dat laatste is het belangrijkst, want, oh my, als dat ruzie wordt, wordt het ook écht ruzie, hoor!'

Afbeelding
'Love en Isis besloten de handen in één te slaan voor een geweldig tienerfeest, hun populariteit zal nog meer stijgen was de bedoeling, en dat lukte ze.. Het feest werd fantastisch! Tot..'

Afbeelding
'De politie kwam. Ik belde naar huis en pas na tien minuten nam Adam de telefoon op. Ik vroeg wat zijn zussen deden en verward zei hij: ''Gewoon, tienerfeest, kamer, rommel, doei.'' Toen hing hij op! Weet hij wel dat hij met de burgemeester aan het praten was? En het was ook niet de eerste keer dat een tweeling een feest gaf in mijn huis wanneer ik weg was, tweelingen ook. Maargoed, natuurlijk belde ik snel de politie, want ik was al op de terugweg. Ik beveelde de taxichauffeur te rijden voor zijn leven! Het zou namelijk niet de eerste keer zijn dat er een hete politie-agent mijn kinderen arresteert en ik hem niet kan ontmoeten! Aaarrghhh, wat een frustraties, hier krijg ik rimpels van! Houdt u het nog bij?'

Afbeelding
''Isis! Love! Houdt de agent! Hij is van mij!'' Maar het mocht niet baten, de vogel was gevlogen.'
Afbeelding
Mikese

Hoofdstuk 27
'Handjes schudden, zakjes vullen'

Afbeelding
'Het was weer eens tijd voor een benefietfeest. Leuk doen, complimentjes geven, handjes schudden, maar natuurlijk vooral GELD inzamelen. Heerlijk, wat een lekker woord is dat. Leah regelde de uitnodigingen, de muziek, het eten, de speech en ik mijn looks. Het is toch oneerlijk, zij hoeft weer veel minder te doen dan mij, maar goed dat heb ik over voor mijn dochter.'

Afbeelding
'En ze zag er natuurlijk ook weer werkelijk waar geweldig uit. Wat een mooie meid is het ook, zeg, ik hoop dat ze ooit zo mooi als mij kan worden, maar zo ver is ze nog niet natuurlijk, nee hoor.'

Afbeelding
'Het feest ging door tot in de late uurtjes en het was een daverend succes. Tienduizenden euro's haalde ik binnen en bijna net zo veel telefoonnummers! Enig, nietwaar?'
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie