Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

533 berichten • Pagina 10 van 27

Jozz
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: Zon, Jay en Strand! [Update 8 Online]

JustMyLife schreef:Leuke update! Die Chrissy draagt nog wel korte rokjes, als is ze een moeder van twee kinderen.
En waarom heeft niemand Chrissy's haarkleur nog niet gekregen >.<
Ik zou het niet weten :P
Ik heb ook net uitgevonden dat als ik May een andere haarstijl geef dat het dan iets bruiner wordt, maar goed dan lijkt het nog steeds meer op Jay.
Ik was gisteren al met een nieuwe update begonnen dus die moet ik zo nog even afmaken

BTW ik gooi de poll weer open en voeg een liedje toe
iedereen moet weer opnieuw stemmen want ik heb hem gereset :S
Jozz

Re: Zon, Jay en Strand! [Update 8 Online]

Update 9: Thuis, voor hoe lang?
Er waren 3 dagen verstreken, morgen zou de 4e dag zijn. De dag waarop ik terug zou komen. De meisjes waren helemaal door het dolle heen, ze hadden mij zo gemist dat ze geen oog dicht deden s' nachts, wat weer een hels karwei werd voor Chrissy om ze in slaap te krijgen. Flore slaapt nu ook tijdelijk in de babykamer omdat we haar nieuwe kamer gaan verbouwen.

Het was avond, en vlak voor bedtijd gingen de dames nog even tv kijken.
Afbeelding
"Wij hebben een mooi huis he?" Vroeg Chrissy op een hoge toon.
"Huiws." Zei May.
"May! Jij kan goed praten zeg!" Zei Chrissy verbaasd. Maar daarna brabbelde ze weer in haar eigen taaltje, een beetje valse hoop dus.
Ze liepen naar de tv waar Flore al tv zat te kijken.

Afbeelding
"Waar kijk je naar?" Vroeg Chrissy geïnteresseerd terwijl zij en May gingen zitten.
"Oh, een of andere voetbalwedstrijd. Ajax-AC Milan dacht ik." Zei Flore.
"O, nou dan kijken we wel even voetbal vandaag." Zei Chrissy. Ze had geen hekel aan voetbal, ze vond het zelfs wel leuk om te zien af en toe.

Afbeelding
"Ja ja ja!" Riep Flore enthousiast. "Schieten!!" Chrissy vond het ook wel leuk, maar zo fanatiek als Flore was, dat was zij niet. May kon er ook wat van, die gooide haar bijna van de bank door het juichen.
"Goal!" Riep Flore blij. "1-0, woehoe!" Ze sprong op en vierde de goal met May.
"Jeeeeeee." Riep May blij. Wat was dat leuk om te zien die twee meiden.

Afbeelding
May gaapte.
"Ben je moe?" Vroeg Chrissy. May gaapte nog een keer. "Dan breng ik je zo naar bed, en dan ga jij ook Flore."
"Nouw, ik wil nog niet slapen." Zei Flore teleurgesteld. "Morgen komt papa en ik kan niet slapen."
"Jij gaat gewoon naar bed straks, en ik wil er niks meer over horen." Zei Chrissy streng. Ze zette May op de grond, die pakte de knuffel en ging daar mee spelen.

Afbeelding
Ze keken de wedstrijd af, het werd helaas 1-1. Op de klok stond dat het al bijna 12 uur was, dat is veels te laat.
"Kom op, we gaan slapen kindjes." Zei Chrissy uiteindelijk. Met wat gebrom stond Flore op en liep achter haar moeder en haar kleine zusje aan.

Afbeelding
Tegenover de babykamer was de nieuwe kamer van Flore. Ze stapten even naar binnen met zijn drieën.
"Hij is wel groot." Zei Flore die de lege ruimte bekeek.
"Dat is een mooie kamer he May." Zei Chrissy. "Jij krijgt over een tijdje de kamer op de hoogste verdieping, dat is cool he?" Maar May reageerde niet, ze wilde gaan slapen en wel nu.

Afbeelding
Ze liepen naar de babykamer. Flore kroop in haar bed, die ze daar vanmiddag neer hadden gezet, terwijl Chrissy May een nachtzoen gaf.
"Mag ik ook een kusje mama?" Vroeg Flore die heel lief keek.
"Natuurlijk krijg je die, iedereen krijgt een nachtkusje." Zei Chrissy met een lach.

Afbeelding
Flore viel in slaap, met slapen had ze de afgelopen tijd niet zo'n moeite. Dat was in het oude huis wel eens anders geweest.
May daarentegen sliep weer eens niet.
"Och och, we gaan de volgende keer toch maar meteen naar bed, geen tv meer hoor Maytje." Zei Chrissy slaperig. Ze werd altijd zo moe als ze naar haar slapende kinderen keek.

Afbeelding
Gelukkig was het een lange dag geweest, May viel al gouw in slaap. Chrissy keek voldaan naar haar kinderen. Ze kreeg altijd zo'n vreemd gevoel in haar buik als ze naar HAAR kinderen keek. Dat ze kinderen had, wouw, daar had ze vroeger nog nooit aan gedacht.

Afbeelding
Ze stond stilletjes op en deed het licht uit. Chrissy keek nog 1 keer achterom en ging daarna haar eigen bedje opzoeken.

Afbeelding
Afbeelding
Zij had ook geen moeite om te slapen, ze zette nog wel snel de wekker voor morgen, want ze moest en zou op tijd eruit zijn.

De nacht verliep rustig....

Totdat....
Afbeelding
Afbeelding
Ze voelde zich rot.

Afbeelding
"Mama!" Riep ze verdrietig.
Chrissy schrok wakker. "Wat is er schat?" Vroeg ze bezorgd. "Is er iets?"
"Ja, ik wil zo graag dat papa weer terugkomt." Zei ze droevig.
"Ja maar die komt toch ook morgen." Troostte Chrissy haar. "Blijf anders maar hier slapen vannacht, anders ben ik ook zo alleen."

Afbeelding
Zonder iets te zeggen ging Flore op bed zitten.
"En May dan?" Vroeg ze.
"O, die krijg je nog niet wakker met een orkest naast haar bed." Grapte Chrissy. "We maken haar vroeg wakker morgen, maar eerst even slapen hoor Flore."
Flore ging liggen en het duurde niet lang voordat ze sliep.

Afbeelding
"Fijn, nu kan ik niet slapen." Zei Chrissy zacht en lachend tegen haarzelf.

Afbeelding
De volgende ochtend stonden ze al vroeg in de babykamer.
"May, schatje wakker worden." Zei Chrissy zachtjes.
May deed 1 oog open, en sloot die vrijwel meteen weer.

Afbeelding
"Papa komt zo thuis." Zei Flore op dezelfde toon. Toen gingen haar ogen wagenwijd open.
"Kom, dan gaan we eerst eens eten." Zei Chrissy. Ze pakte May op en hield de hand van Flore vast, zo liepen ze naar beneden.

Afbeelding
Eenmaal in de keuken zette Chrissy May in de stoel.
"Eerst je tanden poesten Flore." Zei Chrissy wijs.
Flore deed zwijgzaam wat haar gevraagd werd. Ondertussen haalde Chrissy de taart uit de koelkast en sneed hem in stukken.

Afbeelding
Taart is geen ontbijt, dus Chrissy haalde nog wat spullen uit de koelkast en begon aan een stel wafels.

Afbeelding
May liep met haar handen de hele tijd op haar blad te trommelen, zo lang totdat je er gek van werd.
"Heb je honger May?" Vroeg Flore lief. May begon nu ook met haar voeten te trommelen. Flore pakte een flesje melk en warmde die op in de magnetron. Daarna gaf ze die aan May die het gulzig opdronk.
"Flore ga jij je omkleden?" Riep Chrissy vanachter het fornuis.
"Ja mama." Riep Flore terug. Ze rende naar boven en kleedde zich om.

Afbeelding
Toen ze weer naar beneden liep bleef ze even voor het raam staan kijken, papa kwam er nog niet aan.

Afbeelding
Ondertussen waren de wafels klaar, Chrissy zette ze op de aanrecht en liep naar May.
"Kom liefie, even andere kleertjes aan doen voor papa." Zei Chrissy. May had net haar flesje op, ze had gelukkig niet geknoeid want dat kon Chrissy er nu even niet bij gebruiken.

Afbeelding
"Zo, nu zie je er weer helemaal top uit." Zei Chrissy tevreden, May lachte...

Afbeelding
Er kwam een scooter aan.
"Wie is dat?" Vroeg Flore zich af. "He! Dat is papa! Papa is er!" Riep ze keihard.

Afbeelding
Chrissy kwam snel naar de hal toe, ze kon Flore helemaal in de keuken horen. May werd ook een beetje onrustig.

De deur ging open en Flore sprong meteen op me af.
Afbeelding
"Papaaaaaa!" Riep ze blij.
"Heee grote meid hoe gaat het?" Vroeg ik net zo opgewonden. Ze sprong om mijn nek.
"Jay, alles goed schat?" Vroeg Chrissy.
"Ja hoor, oooh." Zei ik lachend. "Wat ben jij groot geworden zeg, zo knap. Mijn Maytje." May begon heel hard te lachen, dat was echt schattig.

Afbeelding
Ik pakte haar over en tilde haar op.
"Ik kan je al bijna niet meer optillen zeg!" Zei ik blij. May vond het allemaal heel leuk.

Afbeelding
"En jou heb ik ook zo gemist." Zei ik tegen Chrissy toen ik May neerzette. Chrissy omhelsde me.
"Wil je alsjeblieft nooit meer zo lang weggaan?" Vroeg Chrissy met een opgeluchte toon.
"Ik beloof het." Antwoordde ik.

Afbeelding
Toen ging mijn telefoon.
"Wie is dát dan weer?" Vroeg ik mezelf geïrriteerd af.
"Hallo met Jay Greenhill." Zei ik. "Wat, wie?"

Afbeelding
"Huh, maar dat wat heb ik daar mee te maken dan?" Vroeg ik boos. "Ga weg man, dat is mijn probleem en mijn schuld niet."
"Wat is er?" Vroeg Chrissy bezorgd. Ik maakte een gebaar dat ze even stil moest zijn.
"Ik ga daar niet weg, het wordt daar alleen maar beter." Zei ik. "Ja ja, dat zou ik maar eens proberen...."
De man aan de andere kant hing op, wie was dat? Wat wil hij en sterker nog, wat is er aan de hand?
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand

Re: Zon, Jay en Strand! [Update 9 Online !!!!!!!!!!!!]

Ze keken de wedstrijd af, het werd helaas 1-1. Op de klok stond dat het al bijna 12 uur was, dat is veels te laat.
"Kom op, we gaan slapen kindjes." Zei Chrissy uiteindelijk. Met wat gebrom stond Flore op en liep achter haar moeder en haar kleine zusje aan.
Niet veels te laat, maar VEEL te laat!!!!! :sweatdrop :sweatdrop :sweatdrop

Leuke update verder :wub
Afbeelding
Jozz

Ayumii schreef:
Niet veels te laat, maar VEEL te laat!!!!! :sweatdrop :sweatdrop :sweatdrop

Leuke update verder :wub
haha, ik twijfelde al, maar hij gaf niet aan dat het fout was :P
in ieder geval bedankt (H)
Jozz

Ixors schreef:Leuke update :DD Maar als je je tanden poetst voor je gaat eten is het

a) toch een beetje nutteloos
b) heel vies als je gaat eten
c) anders

ghehe zou het nooit doen
klopt, slaat ook helemaal nergens op XD dan poetst ze nog maar een keer erna toch :fluit
Jozz

Update 10: Twinbrookers zijn zeikerds
Afbeelding
"Wie was dat?" Vroeg Chrissy bezorgd.
"Een of andere Matt." Antwoordde ik. "Ken jij zijn nummer?" Vroeg ik terwijl ik het nummer liet zien.
"Hmm, nou, volgens mij heeft hij een keer de voicemail ingesproken." Zei Chrissy bedenkelijk. "Dat nummer komt me bekend voor."
Ze streek met haar hand door haar haren.
"Wat wilde hij?" Vroeg ze.

Afbeelding
Ik vond dat de kinderen het niet hoefde te horen, dus ik fluisterde in haar oor.
"Hij en zijn vriendengroep die heel groot is zijn ontzettend kwaad over het feit dat ik het café heb overgenomen en helemaal ga ombouwen tot een club." Begon ik. Chrissy knikte. "Ze zijn zo kwaad dat dit hun óók al wordt afgenomen dat ze hier iets tegen gaan doen. Normaal gesproken kunnen ze tegen de gemeente niks doen, maar omdat dit geval niets met de gemeente te maken heeft krijgen wij waarschijnlijk een hoop problemen op ons dak."
"Oke." Zei Chrissy die daarna zweeg. Hier werd ze erg ongerust van. Ze keek langs mij naar de kinderen die gezellig zaten te spelen. Zouden zij wel veilig zijn?

Afbeelding
Ze stonden daar nog even te praten, totdat ze werden opgeschrikt door een knal. De kinderen keken op en speelde gelukkig weer verder.
"Wat is dat?" Fluisterde Chrissy bang.
"Kijk het raam!" Zei ik plots. "Helemaal vies!" Dat moest vast van een ei zijn geweest.

Afbeelding
Ik keek door het raam en zag iemand staan!
"Nu heb ik je jongen!" Zei ik kwaad. Ik stormde de deur uit en keek de man, die enigszins geschrokken was, recht in zijn ogen aan.

Afbeelding
"Wat moet je?" Riep ik kwaad. Ik balde mijn vuisten, ik was zelden kwaad, maar als ik boos ben pas dan maar op.
"Wat moet jij hier kan ik beter zeggen?" Antwoordde de man brutaal. "Ga eens gouw weg."
"Luister eens, als jij problemen zoekt dan ben je aan het goede adres." Zei ik nog bozer. "Wie ben je en wat doe je in godsnaam hier?"

Afbeelding
"Ik ben Matt, en jij bent degene die hier op zijn tellen moet letten." Snauwde hij. "Jij moet eens stoppen met dat dominante gedrag en je terugtrekken in je huis, en het liefst uit deze stad verdwijnen! Anders veranderen die eieren de volgende keer in stenen en daarna in het zwaardere geschut."
Ik lachte. Er kwam een wildvreemde naar mijn huis om mij te vertellen dat ik op moest rotten omdat mijn gedrag hem niet aanstond.

Afbeelding
"Waar heb je het over, je kletst uit je nek!" Zei ik boos.
"Waar ik het over heb? Zal ik het dan nog maar eens uitleggen." Zei Matt die nu ook giftig werd. "Wij wonen hier ons hele leven al, wij zijn gehecht aan deze stad en aan alles wat deze stad te bieden heeft. De gemeente komt hier heel de boel op zijn kop zetten en maakt ons zelf het leven al ondragelijk. Wij hebben een verschrikkelijke tijd hier door die corrupte zakenlieden." Hij pauzeerde zijn verhaal en keek even rond. Daarna hervatte hij zijn klaagzang.
"Alles maar dan ook alles wordt voor ons verziekt, van het werk tot aan de scholen van onze kinderen. Van de restaurants tot de winkels. En van onze leefomgeving tot aan de uitgaansgelegenheden. En over dat laatste ben ik hier. Dat laatste was altijd prima, en nu komt meneer de arrogante kwal hier en sloopt ons eigen, ja ons bloedeigen historische café eruit??!" Hij moest weer op adem komen. "Jij stopt onmiddelijk daarmee, of wij zorgen dat jij een nog beroerder leven krijgt dan wij hebben. Ik weet wie je vrouw is, en ik weet wie je kinderen zijn, let goed op ze want je wilt toch zeker niet dat er iets met hun gebeurd, toch?"
Ik kreeg een waas voor mijn ogen, dit kan hij niet zeggen, dat gaat te ver, TE VER!

Afbeelding
Voor ik het wist ramde ik hem vol op zijn smoel.
"Ik doe wat ik wil!" Riep ik in zijn gezicht. "En nu op flikkeren!" Matt zei niks meer, hij had 2 tanden verloren en keek mij diep in mijn ogen aan. Hij draaide zich om en mompelde: "Jij... wacht maar."
"Waarop?" Antwoordde ik gemeen.

Afbeelding
Matt zei niks meer en liep rustig weer weg, ik keek hem na.
"Arrogante kwal? Hah, moet hij zeggen met zijn dikke kop." Zei ik tegen mezelf, maar hard genoeg zodat Matt het nog kon horen.

Afbeelding
Ik draaide me om en liep naar binnen.

Afbeelding
Ik zag dat Chrissy in de bijkeuken was, daar liep ik dus naar toe. Dit moest ik haar vertellen.
Onderweg liep ik langs de meisjes die leuk aan het spelen waren. Ik kon hun niks laten overkomen, echt waar niet. Ze zijn mijn alles.

Afbeelding
Ik vertelde alles aan Chrissy, die maakte een koele indruk en dacht goed met mij mee. We zouden het een andere keer verder bespreken. Het werd tenslotte laat en ik hoorde een kind huilen.

Afbeelding
Het was May, ik pakte haar op en liep naar boven.
"Hee wat is er?" Vroeg ik lief. "Kijk eens wat een mooi uitzicht he."
May stopte pas met huilen toen ik een paar gekke bekken trok. Ze gaapte.
"Oo, mevrouw is moe, dan ga ik mevrouw in bed stoppen." Zei ik vrolijk.

Afbeelding
"Weltrusten May." Zei ik zachtjes. Ze omhelsde me.
"Tuste." Fluisterde May in mijn oor. Ik glimlachte.

Afbeelding
Ik legde haar in de wieg en bleef net als altijd er nog even bij zitten kijken.

Afbeelding
"Mama zullen we nog even TV kijken?" Vroeg Flore voorzichtig.
"Nee schat, vandaag niet." Antwoordde Chrissy.
"Nouw." Zei ze teleurgesteld.
"Luister eens schatje, als je voor het slapen tv gaat kijken dan kan je niet slapen." Zei Chrissy. "Kom op, niet zo tegenstribbelen, je gaat nu naar boven." Uiteindelijk bedacht Flore zich dat haar moeder gelijk had, ze ging nog een kusje bij mij halen en dook haar bedje in.

Nu was het voor ons onderhand ook wel bedtijd.
Afbeelding
We zaten nog even op bed te praten.
"Ik ben zo blij dat je er weer bent, ik voelde me zo alleen." Zei Chrissy.
"Ik ook hoor." Antwoordde ik.
We schoven wat dichter tegen elkaar en keken elkaar diep in de ogen.

Afbeelding
Dit is dan voorspelbaar...

Afbeelding
Uitgeput keken we elkaar aan.
"Ik hou van je..." Zei Chrissy.
"Ik ook van jou." Antwoordde ik. We sloten onze ogen, en sliepen als een roos.
Jozz

Re: Zon, Jay en Strand! [Update 10 staat alweer Online !!!]

Miss_Darkie schreef:Ik voel weer een verhuis aankomen :P
hoeft niet perse, misschien kan hij hun nog allemaal de monden snoeren, dat zul je wel zien ;) ik ga zo weer eens verder in ieder geval

@Nako
Ik wilde hem eerst als autoband gaan gebruiken maar deurmat kan ook wel denk ik :P

En dan nu, de seizoens finale!
Je gaat echt verrast worden, ik zweer het!
Jozz

Re: Zon, Jay en Strand! [Update 10 staat alweer Online !!!]

EINDE SEIZOEN 2

Update 11: Achter je rug om, aan je neus voorbij...
Ik was vroeg wakker, net als May. Ik ging stilletjes naar haar kamer maar ze had me blijkbaar al gehoord. Ik tilde haar uit de wieg en zette haar op de grond.
"Goedemorgen kleintje." Zei ik lief.
"Momogge." Antwoordde May lachend.
Afbeelding
"Wil jij woordjes leren?" Vroeg ik lief. May reageerde enthousiast. Ik startte een gesprek, maar dat werd al gouw onderbroken.

Afbeelding
"Hee papa!" Zei Flore slaperig. "Kan het wat zachter?"
"O natuurlijk Flore." Zei ik. "Even iets stiller doen May."
"May!" Zei May blij. Ik keek naar Flore, en we lachten. Toen kwam Chrissy binnen.
"Wat valt er te lachen?" Vroeg ze nieuwsgierig.
Afbeelding
We gingen naar beneden met z'n allen. Tot onze schrik stonden daar de wafels van gisteren nog.
"Ik ga ze niet weggooien, dus eet ze eerst maar op." Zei Chrissy. Ze keek naar de wafels en trok een vies gezicht. Er zaten vliegen op, bah.
Hap voor hap werkte ze de wafels naar binnen, wat was dat smerig zeg. Ik was ondertussen het eten van May aan het maken, dat was wel vers.

Afbeelding
"Hier Flore, zet geef jij het even aan je zusje?" Vroeg ik.
"Oke." Zei Flore. Ze pakte de kom aan en zette die voor May's neus. "Lekker opeten hoor."

Afbeelding
May had er geen zin in, het stonk in de keuken en ze had geen honger. Ze begon met haar eten te spelen.

Afbeelding
En toen gooide ze heel de kom van haar blad af! Heel de kleren van Flore waren vies en mijn been zat ook onder de babytroep.
"Stoute meid!" Zei ik streng. May deed of ze het niet hoorde, ze heeft ook echt iets weg van haar grote zus.

Afbeelding
"O, o, ik kom het al schoonmaken." Zei Chrissy die het zag gebeuren. "Gaan jullie maar even omkleden want ik heb zo een verassing."
"Oh leuk!" Riep Flore enthousiast. We liepen met zijn drieën naar boven en trokken gouw andere kleren aan. Daarna zaten we nog even voor de haard.

Afbeelding
Na een poosje kwam Chrissy eraan.
"We gaan vandaag naar de film, en dan gaan we naar McSimald's." Zei ze met een glimlachje.
De kinderen gingen uit hun dak. Dat was echt komisch om te zien.
"Doe anders even het vuur aan voordat we weg gaan." Stelde ik voor. Chrissy deed dat en ging ook nog even zitten.

Afbeelding
"Ha, fijn er even tussenuit." Zei ik opgelucht. Chrissy knikte tevreden. Na even van de warmte te hebben genoten gingen we weg, we waren bijna de kamer uit.
"Chris, het vuur is nog aan." Waarschuwde ik.
"O goed dat je het zegt!" Zei ze geschrokken. Ze liep terug naar de haard en doofde het vuur. Voor de zekerheid gooide ze er nog een emmer water overheen.

Afbeelding
We bestelde een taxi en we konden vertrekken!

Afbeelding
Afbeelding
"Lekker even weg he May." Zei Chrissy tevreden.
"May!" Zei May blij. Chrissy keek me verbaasd aan.
"Haha, dat doet ze wel vaker hoor schat." Lachte ik.

Afbeelding
Flore mocht van ons de kaartjes kopen.
De film die we bezochten was een kinderfilm. De meisjes vonden het geweldig, Chrissy en ik niet maar we gingen ook niet voor onszelf.

Afbeelding
Na de voorstelling hadden ze nog genoeg energie over.
"Kom op pap, schiet eens op." Zei Flore ongeduldig. "We gaan lekker eten he."
Ze sprong als eerste weer in de taxi.

Afbeelding
Er stonden niet veel auto's buiten het restaurant. Gelukkig, want ik houd niet zo van drukte.
Flore en Chrissy zochten een plaatsje. Terwijl ik de kinderstoel ging halen en het eten bestelde.

Afbeelding
Afbeelding
"Doe maar 3 borden friet en 3 hamburgers." Zei ik. "En 3 cola. Dan wil ik ook nog een kom soep en wat limonade."
"Kom voor mekaar." Zei de man achter de balie. Na 5 minuutjes kwamen ze al met het eten. Ik pakte de dienbladen voorzichtig aan en ging naar onze plek.

Afbeelding
Wij aten ons eten vrij snel op. Na die wafels van vanochtend hadden we echt zin in eten zonder vliegen. May was weer ongelofelijk een het kliederen. Heel de stoel en haar kleren zaten onder de soep.
"Mag ik nog even gaan spelen mam?" Vroeg Flore.
"Tuurlijk schatje, maar doe wel voorzichtig he." Zei Chrissy en ze gaf een aai over Flore's hoofdje. Daarna sprintte ze naar buiten.

Afbeelding
Na een tijdjes kwamen wij ook even buiten zitten samen met May. We bleven niet te lang, want het was al weer laat en Flore moest morgen voor het eerst naar school. Een spannende dag dus.

Afbeelding
Gelukkig deed Flore niet moeilijk en zaten we binnen no-time in de taxi.
Op de terugweg zongen we gezellig liedjes in de auto, totdat de chauffeur er gek van werd en mee deed. Maar het was nog maar even leuk, want we zagen een rookpluim boven de stad hangen, maar wij hadden geen idee....

Afbeelding

Toen wij op de hoek van de straat uitstapten zagen wij een rode brandweerauto staan. Daar stapte net de laatste brandweerman in en reed er vandoor.
"O er is zeker ergens brand." Zei Chrissy. We liepen onze straat in, en de wereld stortte in.

Afbeelding
"Papa." Zei Flore verbaasd. "Waar is ons huis?"
".....Geen......idee..." Ik stond met mijn mond vol tanden, ons huis, helemaal tot op de bodem afgefikt. Chrissy deed haar best om niet te huilen. May snapte het sowieso niet en Flore keek verbaasd in het rond.

Ik liep naar de brievenbus die nog enigszins heel was, daar zat een brief opgeplakt. Er stond in rode letters:

Tot ziens,
Groeten van Matt

"Matt....als ik jou en je vriendjes ooit tegenkom, reken er maar op dat je daar voor gaat boeten!" Zei ik zacht maar ongelofelijk kwaad.

Afbeelding
"Jay!" Zei Chrissy. "Daar loopt nog een brandweerman, ga er even naar toe en vraag om duidelijkheid."
"Oke." Zei ik kort. Maar net toen ik er heen wilde gaan sprintte hij weg. Als sneeuw voor de zon verdwenen...
"Wie was dat?" Mompelde ik.

drie keer raden....

Afbeelding

EINDE VAN SEIZOEN 2

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie