Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

244 berichten • Pagina 6 van 13

Simdessy
Podium hulp Podium hulp

Re: De 100 Baby's van Sofie Bergendam

Na aanleiding van reacties en mijn eigen creativiteit die nogal op was heeft het even geduurd. Maar ik heb weer nieuwe inspiratie gevonden, de foto's staan klaar, hoop morgen de update te kunnen maken!
Simdessy
Podium hulp Podium hulp

Update 20: De boze tovenaar VS de goede tovenaar.

Het was een paar weken na de bevalling, het was een warme zwoele avond, de laatste van dit jaar. Het najaar, gevolgd door een koude winter zouden er snel aankomen. Ik had net de post opgehaald en stond nog even te genieten van het weer.

Afbeelding

Toen er plots iemand aan kwam lopen.

Afbeelding

Het was de vampier, ik liep naar hem toe en zonder er bij na te denken zoende ik hem.

Afbeelding

Hallo Sofie zei hij. Ik ben Maurice.

Afbeelding

En ik vind jou een ontzettend mooie, sexy en leuke vrouw.

Afbeelding

Ik weet niet of het de zwoele avond was of het feit dat iemand zo lief voor me was, maar we konden ons niet meer beheersen.

Afbeelding

En dus werd het een lange romantische nacht.

Afbeelding

Een paar dagen later, in de stad kwam ik Derek tegen hij deed een beetje vreemd.

Afbeelding

Hij deed of hij me niet herkende en wilde me voorbij lopen.

Afbeelding

Derek? zei ik.

Afbeelding

Je had beloofd dat je me zou helpen!

Afbeelding

Mens, tierde hij! Jij denkt alleen maar aan jezelf.

Afbeelding

Als de tijd rijp is zal ik je helpen, omdat ik dat wil en niet omdat jij dat wilt, schreeuwde hij.

Afbeelding

Ik snapte er niets meer van.

Afbeelding

Alsjeblieft Derek, je moet me helpen! Anders moet ik nog 60 kinderen krijgen, smeekte ik hem.

Afbeelding

Rustig, rustig, ik zal je ook helpen, maar je moet nog wat geduld hebben, zei Derek streng.

Afbeelding

Ik besloot dat het geen zin had om in discussie te gaan en de moed zakte me in de schoenen.

Afbeelding

En dus moest ik door met mijn leven. Ik leerde Kevin en Laura lopen.

Afbeelding

En toen werden ze allebei een kind, Kevin kreeg de eigenschap Geen Gevoel voor Humor en Laura werd Artistiek.

Afbeelding

Maurice was er ook en we konden niet van elkaar afblijven.

Afbeelding

Weer een paar weken later, kwam ik erachter dat ik zwanger was van Maurice.

Afbeelding

Ik was ontzettend benieuwd wat hij ervan vond.

Afbeelding

En dus besloot ik het hem te vertellen.

Afbeelding

Hij was ontzettend trots!

Afbeelding

Dus ik wordt vader? vroeg hij en meteen daarna zei hij: Ik wordt vader!

Afbeelding

Jack groeide op naar Jongvolwassene en kreeg een Fotografenblik.

Afbeelding

Het werd een geweldig feest, vooral nadat de kinderen op bed lagen.

Afbeelding

Totdat...

Afbeelding

Bonehilde kwam te overlijden.

Afbeelding

En de dood haar kwam halen.

Afbeelding

Afbeelding

Ik heb een speciaal plekje voor jou Bonehilde, maak je geen zorgen, zei de dood.

Afbeelding

Ik besloot dit keer niet te huilen en te smeken. Al was Bonehilde mijn steun en toeverlaat, het zou toch geen zin hebben. Zo Sofie, je ziet er goed uit, zwanger? Vroeg de dood met een sarcastische stem, voordat hij verdween.

Afbeelding

Ik was net bezig de baby's te voeden toen ineens mijn weeën begonnen.

Afbeelding

De herfst was inmiddels begonnen en het regende bijna hele dagen. Ik haastte me naar het ziekenhuis.

Afbeelding

Daar werd Olivia geboren met de eigenschappen Vaste Slaper en Humeurig. Ik was nogal verbaasd dat Derek er was.

Afbeelding

Maar ik besteedde er eigenlijk vrij weinig aandacht aan en haastte me naar huis met mijn kleine vampiertje.

Afbeelding

Ondertussen groeiden Mirjam en Nienke op naar peuter onder het toeziend oog van hun halfbroer Jack.

Afbeelding

En hij hielp me om ze te leren lopen, praten en zindelijk maken.

Afbeelding

Een paar dagen later ging ik de post halen.

Afbeelding

Toen er plotseling weer een ongenode gast verscheen. Sofie, ik moet je spreken, onder vier ogen en dit gesprek moet onder ons blijven, zei Derek.

Afbeelding

Ik kan je helpen, maar eerst moet je mij helpen. Ik weet dat Olivia een vampier is en dat jij dus bovennatuurlijke kinderen kunt krijgen. Ik wil dan ook dat je mij een zoon schenkt, een tovenaar. Mike is een lapzwans, hij zal nooit mijn opvolger kunnen worden. En ik heb een opvolger nodig.

Afbeelding

Wat? Wat vraag je nu van me? Of ik je kind wil krijgen, zodat ik er geen 60 hoef te krijgen? Wie denk je wel niet dat je bent, vroeg ik woest.

Afbeelding

Wat is nu precies je probleem? vroeg Derek geïrriteerd. Jij gaat mij een zoon schenken Sofie, of je het nu wilt of niet en anders betover ik je.

Afbeelding

In een waas hoorde ik wat rare woorden uitgesproken worden en zonder dat ik erbij na kon denken liet ik Derek binnen.

Afbeelding

En ging ik met hem naar boven.

Afbeelding

Daarna was het of ik ineens wakker werd. Wat was er gebeurd, wat had ik gedaan?

Afbeelding

Jij, jij, jij...! schreeuwde ik.

Afbeelding

Oh kom op Sofie, zo erg was het niet. Je hebt al zoveel kinderen van zoveel verschillende mannen..., zei Derek.

Afbeelding

Eruit! Schreeuwde ik. Dat is goed, ik kom wel terug als mijn zoon geboren is, zei Derek, waarna hij verdween.

Afbeelding

Wat nu? Wat moest ik doen? Ik was vast en zeker zwanger, hoe moest ik dit ooit aan Maurice uitleggen? Ik besloot het te proberen, hij was immers een vampier en wist dus wel het 1 en ander van magische krachten.

Afbeelding

Maar hij was woest!

Afbeelding

Hij wilde niets meer met me te maken hebben, tenzij het met Olivia te maken had.

Afbeelding

Jack werd een Jongvolwassene en werd een Sociale Vlinder.

Afbeelding

Kevin en Laura groeiden op naar Tiener, Kevin kreeg daarbij de eigenschap Houdt van Kou.

Afbeelding

En Laura werd Net.

Afbeelding

En ook Olivia groeide op, ze werd een Peuter.

Afbeelding

En ik was zwanger van Derek, ik besloot me niet aan mijn belofte te houden en belde Mike, hij kwam meteen langs.

Afbeelding

Volgende keer de ontknoping! Hoe zal Mike reageren? Krijgt Sofie een tovenaarszoon?

Baby 1: Annabel - Jongvolwassene - Humeurig/Genie/Houdt van buiten/Gedisciplineerd/Vegetariër - Vader: Stilles McGraw.
Baby 2: Bella - Jongvolwassene - Virtuoos/Excentriek/Kattenliefhebber/Bovennatuurlijke fan/Ambitieus - Vader: Xander Clavell.
Baby 3: Christiaan - Jongvolwassene - Neuroot/Genie/Excentriek/Ambitieus/Gedisciplineerd - Vader: Xander Clavell.
Baby 4: Daniëlle - Jongvolwassene - Gestoord/Vals/Bankhanger/Feestbeest/Bang voor water - Vader: Cyclon Sword.
Baby 5: Elise - Jongvolwassene - Genie/Virtuoos/Geluksvogel/Netjes/Einzelgänger - Vader: Cyclon Sword.
Baby 6: Ferdinand - Jongvolwassene - Atletisch/Virtuoos/Diva/Beeldige beeldhouwer/Avontuurlijk - Vader: Peter Langerak.
Baby 7: Gea - Jongvolwassene - Opmerkzaam/Neuroot/Overemotioneel/Geweldige zoener/dapper - Vader: Peter Langerak.
Baby 8: Hally - Jongvolwassene - Hekel aan buiten/Lichte slaper/Fotografenblik/geluksvogel/Bovennatuurlijk scepticus - Vader: Peter Langerak.
Baby 9: Ilse - Jongvolwassene - Humeurig/Artistiek/Makkelijk onder de indruk/feestbeest/bovennatuurlijk scepticus - Vader: Peter Langerak.
Baby 10: Jessica - Jongvolwassene - Klunzig/Dapper/Nachtbraker/Hengelaar/Hopeloze romanticus - Vader: Peter Langerak.
Baby 11: Kimberly - Jongvolwassene - Neuroot/Excentriek/Ambitieus/Avontuurlijk/Vriendelijk - Vader: Peter Langerak.
Baby 12: Lennard - Jongvolwassene - Goed/Hekel aan buiten/Zuinig/Verliezer/Groene vingers - Vader: Peter Langerak.
Baby 13: Miranda - Jongvolwassene - Gedisciplineerd/Houdt van warmte/Overemotioneel/Hekel aan kunst/Net - Vader: Maikel Bartels.
Baby 14: Noud - Jongvolwassene - Houdt van warmte/Vriendelijk/Vals/Goed gevoel voor humor/Feestbeest - Vader: Maikel Bartels.
Baby 15: Omar - Jongvolwassene - Vriendelijk/Artistiek/Workaholic/Overenthousiast/Beeldige Beeldhouwer - Vader: VJ Alvi.
Baby 16: Priscilla - Jongvolwassene - Gestoord/Einzelgänger/Virtuoos/Vriendelijk/Bovennatuurlijke fan - Vader: VJ Alvi.
Baby 17: Quincy - Jongvolwassene - Gestoord/Slons/Technofoob/Kattenliefhebber/Klunzig - Vader: VJ Alvi.
Baby 18: Rosanne - Jongvolwassene - Neuroot/Artistiek/Overenthousiast/Goed/Geboren Kok - Vader: VJ Alvi.
Baby 19: Stefan - Jongvolwassene - Dapper/Vals/Nachtbraker/Groene Vingers/Virtuoos - Vader: Meteo Verrein Stuart.
Baby 20: Tineke - Jongvolwassene - Virtuoos/Klunzig/Overemotioneel/Geboren Verkoopster - Vader: Meteo Verrein Stuart.
Baby 21: Uweno - Jongvolwassene - Gedisciplineerd/Dapper/Kattenliefhebber/Dramatisch/Hopeloze Romanticus - Vader: Mike van Dorst.
Baby 22: Victor - Jongvolwassene - Dapper/Excentriek/Overenthousiast/Kattenliefhebber/Gestoord - Vader: Mateo Verrein Stuart.
Baby 23: Wouter - Jongvolwassene - Neuroot/Klunzig/Opmerkzaam/Flirtvrij/Nooit Naakt - Vader: Mateo Verrein Stuart.
Baby 24: Xavier - Jongvolwassene - Bankhanger/Houdt van Warmte/Hekel aan Kunst/Goed/Paardenliefhebber - Vader: Mateo Verrein Stuart.
Baby 25!: Ylena - Jongvolwassene - Hekel aan Buiten/Vriendelijk/Verliezer/Net/Nooit Naakt - Vader: Geoffrey Landgraaf.
Baby 26: Zachery - Jongvolwassene - Houdt van Warmte/Einzelgänger/Nooit Naakt/Geboren Kok/Goed Gevoel voor Humor - Vader: Geoffrey Landgraaf.
Baby 27: Anastacia - Jongvolwassene - Vader: Geoffrey Landgraaf.
Baby 28: Bobby - Jongvolwassene - Lichte Slaper/Slons/Geluksvogel/Sociale Vlinder/Onweerstaanbaar - Vader: Geoffrey Landgraaf.
Baby 29: Catharina - Jongvolwassene - Vals/Artistiek/Fotografenblik/Paardenliefhebber/Bindingsprobleem - Vader: Geoffrey Landgraaf.
Baby 30: Donny - Jongvolwassene - Houdt van Kou/Gestoord/Hengelaar/Vlotte Babbelaar/Hekel aan Kunst - Vader: Geoffrey Landgraaf.
Baby 31: Esther - Jongvolwassene - Artistiek/Bankhanger/Houdt van Buiten/Flirterig/Ambitieus - Vader: Hank Goddart.
Baby 32: Ferry - Jongvolwassene - Makkelijk onder de indruk/Dapper/Opmerkzaam/Vals/Kattenliefhebber - Vader: Miraj Alvi.
Baby 33: Gerda - Jongvolwassene - Dapper/Humeurig/Voertuigliefhebber/Flirtvrij/Houdt van Warmte - Vader: Miraj Alvi.
Baby 34: Henk - Jongvolwassene - Hekel aan Buiten/Vaste Slaper/Geen Gevoel voor Humor/Groene Vingers/Genie - Vader: Freek Pengel.
Baby 35: Irvin - Jongvolwassene - Excentriek/Makkelijk onder de indruk/Neuroot/Hopeloze Romanticus/Kleptomaan - Vader: Freek Pengel.
Baby 36: Jack - Jongvolwassene - Makkelijk onder de Indruk/Atletisch/Workaholic/Fotografenblik/Sociale Vlinder - Vader: Thornton Wolff.
Baby 37: Kevin - Jongvolwassene - Atletisch/Humeurig/Geen gevoel voor Humor/Houdt van Kou/Computernerd - Vader: Thornton Wolff.
Baby 38: Laura - Jongvolwassene - Lichte Slaper/Houdt van Kou/Artistiek/Net/Zuinig - Vader: Thornton Wolff.
Baby 39: Mirjam - Kind - Dapper/Houdt van Buiten/Nooit Naakt - Vader: Freek Pengel.
Baby 40: Nienke - Kind - Lichte Slaper/Overenthousiast/Slons - Vader: Freek Pengel.
Baby 41: Olivia - Peuter - Vaste Slaper/Humeurig - Vader: Maurice Ansari.
Simdessy
Podium hulp Podium hulp

Ligt eraan wat je verstaat onder vreemdgaan. Ze was weer eens betoverd xD!

Leuke reacties, dit was eigenlijk wat ik gepland had bij 50 baby's, maar anders zat er geen verhaal meer in. :woot

Update 21: De boze tovenaar VS de goede tovenaar deel 2.

Het eerste wat Mike zei was: van wie ben je nu weer zwanger?

Afbeelding

Hoezo? Schreeuwde ik.

Afbeelding

Waar bemoei jij je toch altijd mee Mike?

Afbeelding

Ik weet niet waarom ik zo boos werd van zijn vraag, maar ik gaf hem de volle laag. Misschien waren het de hormonen, het verdriet, ik weet het echt niet.

Afbeelding

Maar plotseling kreeg ik het gevoel dat ik Mike beter niets kon vertellen. Wat als hij aan Derek's kant stond? Ik mocht het niemand vertellen anders zou ik het bezuren, dat had Derek me wel duidelijk gemaakt. En Mike had me immers met de vloek opgezadeld, hoe kon ik denken dat ik hem kon vertrouwen? En dus zei ik: Dit is een vergissing, ik heb liever dat je weggaat. En hij ging.

Afbeelding

Een paar weken later, ik was net bezig om Olivia te leren lopen.

Afbeelding

Zag ik iemand voor de deur staan, dus liep ik naar buiten, waar Derek me opwachtte.

Afbeelding

Hij zei: kan ik je nog even onder 4 ogen spreken? Hij liep gewoon naar binnen, naar boven, bovenaan de trap zei ik: Wacht, wat wil je van me?

Afbeelding

Ik zie dat je zwanger bent, zei hij tevreden.

Afbeelding

Dat is goed nieuws! Ik hoop dat het een jongen wordt een kleine tovenaar, en anders proberen we het gewoon opnieuw. Ik kom de jonge tovenaar ophalen op de dag dat hij een kind wordt, dan zal ik hem onder mijn hoede nemen.

Afbeelding

Hoe bedoel je? Schreeuwde ik?

Afbeelding

Je betoverd me, je maakt me ongewenst zwanger en nu kom je me ook nog vertellen dat je me mijn kind af wil nemen?

Afbeelding

Wie denk je wel niet dat je bent?

Afbeelding

Ik ben Derek van Dorst! De grootste tovenaar van het heelal, en jij hebt te doen wat ik je zeg, als ik mijn zoon op kom halen, help ik je van je vloek af, zei Derek en daarna verdween hij.

Afbeelding

Het was Olivia's verjaardag.

Afbeelding

Ze groeide op naar kind en werd een Virtuoos.

Afbeelding

Kevin en Laura groeiden op naar Jongvolwassenen, Kevin werd een Computernerd.

Afbeelding

En Laura werd Zuinig.

Afbeelding

Irvin en Jessica kwamen naar me toe. Gaat het wel goed met je mam, vroeg Jessica.

Afbeelding

Jawel, ik mis je vader gewoon nog steeds, -zucht-, was hij maar hier.

Afbeelding

En toen begonnen plots mijn weeën.

Afbeelding

Wat gebeurd er? Waar ga je heen mam, vroeg Jessica geschrokken.

Afbeelding

Ik stapte in de auto en vertrok naar het ziekenhuis. Toen ik in mijn achteruitkijkspiegel keek zag ik Derek ineens. Ik bedacht me niet en reed snel door.

Afbeelding

Het was inmiddels hartje winter en ik stond tot mijn enkels in de sneeuw. Ik haastte me het ziekenhuis in.

Afbeelding

Ik beviel van een tweeling, Paul die de eigenschappen Excentriek en Vaste Slaper kreeg.

Afbeelding

En Quinto, die de eigenschappen Klunzig en Overenthousiast kreeg. Hij werd geboren als tovenaar en Derek was meteen ter plaatse. Hij stond erop Quinto naar huis te brengen. Ik was doodsbang dat hij hem mee zou nemen, maar ik had geen keus en dus liet ik hem ons naar huis brengen.

Afbeelding

Eenmaal thuis, gaf Derek Quinto aan mij en met een: Zorg goed voor hem, verdween hij. De volgende dag besloot ik Mike weer te bellen, ik wist niet meer wie ik anders moest bellen. Hij kwam er meteen aan.

Afbeelding

Gaat het wel goed met je, vroeg Mike. Huilend vloog ik in zijn armen.

Afbeelding

Kom maar even mee naar de keuken en leg me uit wat er nu precies aan de hand is, zei hij bezorgd.

Afbeelding

Het is je vader, Mike! Hij heeft me betoverd, me zwanger gemaakt en nu wil hij me ook nog mijn kind afnemen.

Afbeelding

Wat? Zei Mike stomverbaasd. Dus ik legde hem uit wat er was gebeurd en dat Derek Quinto mee zou nemen zodra hij een kind was en in ruil daarvoor de vloek weg zou nemen.

Afbeelding

Dit los ik wel op Sofie, blijf hier, zei hij.

Afbeelding

Toen hij in zijn auto sprong hoorde ik hem zijn vader bellen. Ik wil dat je nu onmiddellijk naar mijn huis komt Pa, NU! schreeuwde hij.
Ik dacht even na en besloot erachteraan te gaan, dit kon wel eens slecht aflopen. Toen ik aankwam deed Mike net de deur open voor Derek.

Afbeelding

Wat is er allemaal aan de hand mijn zoon? vroeg Derek.

Afbeelding

Waar ben jij mee bezig? Hoe kun je?

Afbeelding

Waar heb je het over Mike? vroeg Derek.

Afbeelding

Over Sofie, zei Mike op het moment dat ik ook binnen kwam.

Afbeelding

Klopt het? Wat ze zegt? Dat zij jou opvolger moet krijgen?

Afbeelding

Ik ben jou geen uitleg verschuldigd, miezerige tovenaar die je er bent. Als jij gewoon had gedaan wat ik je opgedragen had, had ik geen nieuwe opvolger nodig gehad, maar je bent een softie. Je laat je leiden door een vrouw. Schreeuwde Derek.

Afbeelding

Ik heb gekozen om goed te zijn, jij bent de duivel en ik zal je tegenhouden, zei Mike zacht.

Afbeelding

Maar Mike wist dat zijn vader veel machtiger was. Misschien wel machtiger dan hij ooit zou zijn. Hier heb je om gevraagd mijn zoon, zei Derek terwijl hij zijn toverstaf tevoorschijn haalde.

Afbeelding

W-Wat ben je van plan? Zei Mike, die nu toch wel echt bang begon te worden.

Afbeelding

Ik zal al het goede in jou vernietigen! En als ik daarbij jou ook vernietig, dan is dat je verdiende loon, zei Derek vals.

Afbeelding

Neeeee, riep ik. Maar het was te laat. De magie vloog in het rond.

Afbeelding

Ketste van Mike af en raakte Derek.

Afbeelding

Voor ik wist wat er gebeurde kwam er een wervelwind de deur binnen.

Afbeelding

Mike's nieuwe vriendin kwam binnen gevolgd door een oude bekende. Hein! Schreeuwde Mike opgelucht.

Afbeelding

Derek van Dorst! Jij bent nu echt te ver gegaan, bulderde een angstaanjagende stem.

Afbeelding

Alsjeblieft Hein, ik smeek het je, zei Derek. Jij smeekt mij? Zei de angstaanjagende stem. Ik heb je al eerder gewaarschuwd, en ook al eerder gestraft. Ik schonk je een zoon, die puur en goed was om het heelal in balans te houden en nu probeer jij hem te vernietigen?

Afbeelding

Nu ga ik over jouw lot, en voorlopig denk ik dat het goed is om jou met mij mee te nemen, zei de stem, nog net zo angstaanjagend.

Afbeelding

Mike? Ben je okey? vroeg de stem nu, op een veel vriendelijkere toon.

Afbeelding

Magere Hein! Wat ben ik blij dat je er bent, je hebt mijn leven gered! zei Mike.

Afbeelding

Magere Hein liep op mij af en ik raakte compleet in paniek en begon te gillen en huilen.

Afbeelding

Je hoeft niet bang te zijn Sofie, ik ben hier om de balans tussen goed en kwaad in stand te houden. Jij hebt me daarbij geholpen en na alles wat je hebt mee moeten maken wil ik je iets terug geven. Vooral omdat Derek de vloek niet meer voor je zal kunnen opheffen. Ga naar het wetenschapslaboratorium, zei Magere Hein, waarna hij verdween.

Afbeelding

Ik begon weer hysterisch te huilen en Mike troostte me.

Afbeelding

Ga naar het wetenschapslaboratorium Sofie, zei Mike. Je kunt Hein vertrouwen. Hij kan en zal niemand zomaar kwaad doen. Ik weet niet wat hij voor je heeft, maar het zal de moeite waard zijn.

Afbeelding

Bedankt voor al je hulp, fluisterde ik, waarna ik vertrok.

Afbeelding

Ik besloot meteen naar het wetenschapslaboratorium te gaan.

Afbeelding

Ik was bang en wist niet wat me te wachten stond, maar op de één of andere manier wist ik dat ik er spijt van zou krijgen als ik niet naar binnen zou gaan.

Afbeelding

Wat ik daar aantrof overtrof al mijn verwachtingen, eerst schrok ik... Een geest? Maar toen zag ik wie het was.

Afbeelding

Peter! Riep ik uit. Sofie? Sofie ben jij het echt, zei hij.

Afbeelding

En we kusten elkaar.

Afbeelding

Afbeelding

Oh Peter, ik heb je zo gemist!

Afbeelding

Baby 1: Annabel - Jongvolwassene - Humeurig/Genie/Houdt van buiten/Gedisciplineerd/Vegetariër - Vader: Stilles McGraw.
Baby 2: Bella - Jongvolwassene - Virtuoos/Excentriek/Kattenliefhebber/Bovennatuurlijke fan/Ambitieus - Vader: Xander Clavell.
Baby 3: Christiaan - Jongvolwassene - Neuroot/Genie/Excentriek/Ambitieus/Gedisciplineerd - Vader: Xander Clavell.
Baby 4: Daniëlle - Jongvolwassene - Gestoord/Vals/Bankhanger/Feestbeest/Bang voor water - Vader: Cyclon Sword.
Baby 5: Elise - Jongvolwassene - Genie/Virtuoos/Geluksvogel/Netjes/Einzelgänger - Vader: Cyclon Sword.
Baby 6: Ferdinand - Jongvolwassene - Atletisch/Virtuoos/Diva/Beeldige beeldhouwer/Avontuurlijk - Vader: Peter Langerak.
Baby 7: Gea - Jongvolwassene - Opmerkzaam/Neuroot/Overemotioneel/Geweldige zoener/dapper - Vader: Peter Langerak.
Baby 8: Hally - Jongvolwassene - Hekel aan buiten/Lichte slaper/Fotografenblik/geluksvogel/Bovennatuurlijk scepticus - Vader: Peter Langerak.
Baby 9: Ilse - Jongvolwassene - Humeurig/Artistiek/Makkelijk onder de indruk/feestbeest/bovennatuurlijk scepticus - Vader: Peter Langerak.
Baby 10: Jessica - Jongvolwassene - Klunzig/Dapper/Nachtbraker/Hengelaar/Hopeloze romanticus - Vader: Peter Langerak.
Baby 11: Kimberly - Jongvolwassene - Neuroot/Excentriek/Ambitieus/Avontuurlijk/Vriendelijk - Vader: Peter Langerak.
Baby 12: Lennard - Jongvolwassene - Goed/Hekel aan buiten/Zuinig/Verliezer/Groene vingers - Vader: Peter Langerak.
Baby 13: Miranda - Jongvolwassene - Gedisciplineerd/Houdt van warmte/Overemotioneel/Hekel aan kunst/Net - Vader: Maikel Bartels.
Baby 14: Noud - Jongvolwassene - Houdt van warmte/Vriendelijk/Vals/Goed gevoel voor humor/Feestbeest - Vader: Maikel Bartels.
Baby 15: Omar - Jongvolwassene - Vriendelijk/Artistiek/Workaholic/Overenthousiast/Beeldige Beeldhouwer - Vader: VJ Alvi.
Baby 16: Priscilla - Jongvolwassene - Gestoord/Einzelgänger/Virtuoos/Vriendelijk/Bovennatuurlijke fan - Vader: VJ Alvi.
Baby 17: Quincy - Jongvolwassene - Gestoord/Slons/Technofoob/Kattenliefhebber/Klunzig - Vader: VJ Alvi.
Baby 18: Rosanne - Jongvolwassene - Neuroot/Artistiek/Overenthousiast/Goed/Geboren Kok - Vader: VJ Alvi.
Baby 19: Stefan - Jongvolwassene - Dapper/Vals/Nachtbraker/Groene Vingers/Virtuoos - Vader: Meteo Verrein Stuart.
Baby 20: Tineke - Jongvolwassene - Virtuoos/Klunzig/Overemotioneel/Geboren Verkoopster - Vader: Meteo Verrein Stuart.
Baby 21: Uweno - Jongvolwassene - Gedisciplineerd/Dapper/Kattenliefhebber/Dramatisch/Hopeloze Romanticus - Vader: Mike van Dorst.
Baby 22: Victor - Jongvolwassene - Dapper/Excentriek/Overenthousiast/Kattenliefhebber/Gestoord - Vader: Mateo Verrein Stuart.
Baby 23: Wouter - Jongvolwassene - Neuroot/Klunzig/Opmerkzaam/Flirtvrij/Nooit Naakt - Vader: Mateo Verrein Stuart.
Baby 24: Xavier - Jongvolwassene - Bankhanger/Houdt van Warmte/Hekel aan Kunst/Goed/Paardenliefhebber - Vader: Mateo Verrein Stuart.
Baby 25!: Ylena - Jongvolwassene - Hekel aan Buiten/Vriendelijk/Verliezer/Net/Nooit Naakt - Vader: Geoffrey Landgraaf.
Baby 26: Zachery - Jongvolwassene - Houdt van Warmte/Einzelgänger/Nooit Naakt/Geboren Kok/Goed Gevoel voor Humor - Vader: Geoffrey Landgraaf.
Baby 28: Bobby - Jongvolwassene - Lichte Slaper/Slons/Geluksvogel/Sociale Vlinder/Onweerstaanbaar - Vader: Geoffrey Landgraaf.
Baby 29: Catharina - Jongvolwassene - Vals/Artistiek/Fotografenblik/Paardenliefhebber/Bindingsprobleem - Vader: Geoffrey Landgraaf.
Baby 30: Donny - Jongvolwassene - Houdt van Kou/Gestoord/Hengelaar/Vlotte Babbelaar/Hekel aan Kunst - Vader: Geoffrey Landgraaf.
Baby 31: Esther - Jongvolwassene - Artistiek/Bankhanger/Houdt van Buiten/Flirterig/Ambitieus - Vader: Hank Goddart.
Baby 32: Ferry - Jongvolwassene - Makkelijk onder de indruk/Dapper/Opmerkzaam/Vals/Kattenliefhebber - Vader: Miraj Alvi.
Baby 33: Gerda - Jongvolwassene - Dapper/Humeurig/Voertuigliefhebber/Flirtvrij/Houdt van Warmte - Vader: Miraj Alvi.
Baby 34: Henk - Jongvolwassene - Hekel aan Buiten/Vaste Slaper/Geen Gevoel voor Humor/Groene Vingers/Genie - Vader: Freek Pengel.
Baby 35: Irvin - Jongvolwassene - Excentriek/Makkelijk onder de indruk/Neuroot/Hopeloze Romanticus/Kleptomaan - Vader: Freek Pengel.
Baby 36: Jack - Jongvolwassene - Makkelijk onder de Indruk/Atletisch/Workaholic/Fotografenblik/Sociale Vlinder - Vader: Thornton Wolff.
Baby 37: Kevin - Jongvolwassene - Atletisch/Humeurig/Geen gevoel voor Humor/Houdt van Kou/Computernerd - Vader: Thornton Wolff.
Baby 38: Laura - Jongvolwassene - Lichte Slaper/Houdt van Kou/Artistiek/Net/Zuinig - Vader: Thornton Wolff.
Baby 39: Mirjam - Kind - Dapper/Houdt van Buiten/Nooit Naakt - Vader: Freek Pengel.
Baby 40: Nienke - Kind - Lichte Slaper/Overenthousiast/Slons - Vader: Freek Pengel.
Baby 41: Olivia - Kind - Vaste Slaper/Humeurig/Virtuoos - Vader: Maurice Ansari.
Baby 42: Paul - Baby - Excentriek/Vaste Slaper - Vader: Derek van Dorst.
Baby 43: Quinto - Baby - Klunzig/Overenthousiast - Vader: Derek van Dorst.
Simdessy
Podium hulp Podium hulp

Update 22: Een geestige liefde.

Ik nam Peter mee naar huis. Je bent verhuisd, zei hij verbaasd. Wat een prachtige plek en wat een prachtig huis.

Afbeelding

Oh Peter, er is zo veel veranderd, nadat, nadat je nou ja dood bent gegaan, zei ik.

Afbeelding

Ik heb na jouw dood nog 31 kinderen gekregen. Dat brengt het totaal op 43 kinderen, zei ik en ik kuste hem.

Afbeelding

Ik kan het gewoon niet geloven Sofie, zei Peter.

Afbeelding

Ik vertelde hem het hele verhaal, alles, over Geoff, over Mike en over Derek. Ik liet niets weg. Ik had altijd van Peter gehouden en ik had hem altijd vertrouwd. Oh Sofie, zei Peter, het spijt me zo!

Afbeelding

De eerstvolgende maanden waren we onafscheidelijk.

Afbeelding

We leerden elkaar opnieuw kennen.

Afbeelding

En we kwamen erachter dat onze liefde nog net zo sterk was, als het niet sterker was.

Afbeelding

Ik wilde Peter nog even voor mezelf houden, ik wist ook niet hoe ik mensen moest vertellen dat mijn grote liefde een geest was. Daarom besloten we even geen grote feesten te geven.

Mirjam groeide op naar tiener, en kreeg daarbij de eigenschap Fotografenblik.

Afbeelding

Ook haar tweelingzus Nienke groeide op naar tiener en werd een Verzamelaar.

Afbeelding

Derek zijn tweeling groeide op naar peuter. Paul:

Afbeelding

En het kleine tovenaartje Quinto.

Afbeelding

Ik vroeg me regelmatig af wat de woorden van Hein nu hadden betekend. Als Mike het goede was en Derek het kwade, en Quinto was geboren om Derek op te volgen. Zou Quinto dan het kwade worden? Vooral nu Derek weg was? Ik kon me niet voorstellen dat dit lieve kleine mannetje het Kwaad zelf was.

Ondertussen waren Peter en ik nog steeds onafscheidelijk.

Afbeelding

We waren zo verliefd!

Afbeelding

En deden dus wat verliefde stellen doen, zonder ook maar na te denken over wat de gevolgen zouden kunnen zijn.

Afbeelding

We hielden van elkaar, en wat kon er nou fout zijn aan onze liefde?

Afbeelding

Als ik nu terug kijk, kan ik niet geloven dat ik toen nog steeds zo naïef was. Na alles wat ik al meegemaakt had, ik moest nu toch immers wel geleerd hebben dat alles zo zijn consequenties had.

Afbeelding

Soms was het net of Peter er altijd was geweest, of hij nooit dood was geweest. Hij was nog steeds net zo zorgzaam en zorgde automatisch voor mijn kinderen, alsof het ook zijn kinderen waren.

Afbeelding

Ook pakte hij zijn carrière in de politiek weer op, en dan namen Nienke en Mirjam de zorg voor hun 2 kleine broertjes over.

Afbeelding

Zodat ik in alle rust mijn boek af kon maken.

Afbeelding

En toen, tot mijn verbazing, kwam ik erachter dat ik zwanger was.

Afbeelding

Ik besloot het Peter meteen te vertellen. K-kan dat? vroeg hij verbaasd.

Afbeelding

Ik had het zelf ook niet verwacht, maar ik heb zoveel magische dingen meegemaakt, dat ik eigenlijk nergens meer van sta te kijken, zei ik lachend.

Afbeelding

Het is geweldig! Zei Peter blij.

Afbeelding

Lieve Peter, zei ik, ik wil je wat vragen, kom eens.

Afbeelding

Wat doe je gek Sofie, zei Peter. We zijn zo lang van elkaar gescheiden geweest, ik wil elk moment dat ons gegeven is samen doorbrengen, zei ik.

Afbeelding

Dus nu is het mijn beurt, om jou te vragen, lieve Peter, wil je met me trouwen, zei ik met tranen in mijn ogen.

Afbeelding

Natuurlijk, natuurlijk, natuurlijk, riep hij uit.

Afbeelding

En dus schoof ik de ring om zijn doorzichtige vinger.

Afbeelding

De ring is prachtig, zei hij blij.

Afbeelding

Ik hou van je Sofie.

Afbeelding

Ik ook van jou, zei ik en daar achteraan fluisterde ik, alleen van jou Peter, voor altijd en eeuwig.

Afbeelding

Het kon me niets meer schelen dat Peter een geest was, ik hield van Peter en de hele wereld mocht het van mij weten. Het maakte me niets uit of iemand het zou begrijpen.

Afbeelding

En daarom, toen het weer tijd was voor een feestje, nodigde ik alle kinderen van Peter en mij samen uit. Ik vond dat zij als eerste mochten weten dat hun vader weer terug was, in een andere vorm, maar hij was er.

Afbeelding

Olivia groeide op naar tiener en werd een Workaholic.

Afbeelding

En Peter begroette zijn kinderen.

Afbeelding

Ze waren in shock en konden het bijna niet geloven, maar ook waren ze ontzettend blij.

Afbeelding

Peter kondigde aan dat we zouden gaan trouwen.

Afbeelding

En iedereen was ontzettend blij voor ons.

Afbeelding

Ik was zo gelukkig dat ik Peter terug had.

Afbeelding

En we waren zo gek op elkaar.

Afbeelding

Ik heb een ideetje, zei Peter toen het feestje afgelopen was. Waarom trouwen we niet gewoon hier en nu, gewoon met z'n tweetjes. Waarom zouden we wachten?

Afbeelding

Onze huwelijksfoto's:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Samen met Peter was het voorjaar terug gekomen in mijn leven. Dus toen het tijd was voor Paul en Quinto om op te groeien, konden we de verjaardagen weer buiten vieren, bij het zwembad.

Afbeelding

Paul en Quinto groeiden op naar kind, Paul kreeg de eigenschap Snel Aangebrand.

Afbeelding

En Quinto werd Vals, wat me wel weer aan het denken zette.

Afbeelding

Mirjam en Nienke groeiden op naar Jongvolwassene , Mirjam werd een Bovennatuurlijk Scepticus.

Afbeelding

En Nienke kreeg Geen Gevoel voor Humor.

Afbeelding

Een paar weken later, mijn weeën waren begonnen.

Afbeelding

En dus bracht Peter me naar het ziekenhuis in de stromende regen. Het was een trieste dag.

Afbeelding

Dat de dag nog triester kon worden had ik nooit verwacht.

Afbeelding

Ik beviel van een geesten tweeling. Rianne werd geboren met de eigenschappen Opmerkzaam en Genie.

Afbeelding

En Sanne werd geboren met de eigenschappen Houdt van Warmte en Gedisciplineerd.

Afbeelding

Peter was er kapot van. Onze kindjes waren geesten, dood nog voor ze geboren waren. En dat was allemaal zijn schuld. Waarom, waarom, jammerde hij.

Afbeelding

Peeeeeeteeeeeer... zei een kille stem. En Magere Hein verscheen.

Afbeelding

Alsjeblieft Hein, vertel me wat ik moet doen, mijn kinderen worden dood geboren, dood!

Afbeelding

Je zult zelf weer levend moeten worden, anders bestaat er altijd een kans dat je kinderen als geesten geboren zullen worden, zei Magere Hein, waarna hij verdween.

Afbeelding

Oh nee, Oh nee! Hein! Hoe doe ik dat dan? Hein? Hein? Geef alsjeblieft antwoord, riep Peter in paniek.

Afbeelding

Ambrosia....... galmde er door het huis.

Sofie, ik heb een beslissing genomen, we kunnen geen kinderen meer krijgen tot ik weer een mens ben, zei hij paniekerig.

Afbeelding

Wat? Hoe bedoel je, tot je weer een mens bent? vroeg ik.

Afbeelding

Peter vertelde haar wat Magere Hein had gezegd. En tot die tijd ga ik weg, zei hij resoluut. Hoezo je gaat weg! zei ik bang. Nee, Peter dat kun je me niet aan doen, laat me alsjeblieft niet weer alleen, schreeuwde ik.

Afbeelding

Okey, ik blijf Sofie, maar dan slaap ik vanaf nu wel in de logeerkamer, ik wil geen enkel risico nemen, zei Peter.

Afbeelding

Terwijl ik Peter in mijn armen sloot dacht ik na, het was de waarheid, ik zou echt nooit gelukkig zijn. Maar ik was vastbesloten te achterhalen wat Ambrosia was en hoe ik het kon bemachtigen.

Afbeelding

Na een telefoontje aan Mike bleek Ambrosia een magisch gerecht te zijn. Hij zou me helpen om het recept te bemachtigen en zo te achterhalen welke ingrediënten we nodig zouden hebben. En hij raadde mij aan om ondertussen zo goed mogelijk te leren koken.

Afbeelding

Olivia werd een jongvolwassen vampier en werd een Perfectionist.

Afbeelding

En de geestentweeling groeide op naar peuter. Rianne:

Afbeelding

En Sanne.

Afbeelding

Volgende keer: geen baby's meer? Zal het lukken om van Peter een mens te maken en zullen we dan uiteindelijk bij 100 baby's uitkomen?

Baby 39: Mirjam - Jongvolwassene - Dapper/Houdt van Buiten/Nooit Naakt/Fotografenblik/Bovennatuurlijk Scepticus - Vader: Freek Pengel.
Baby 40: Nienke - Jongvolwassene - Lichte Slaper/Overenthousiast/Slons/Verzamelaar/Geen Gevoel voor Humor - Vader: Freek Pengel.
Baby 41: Olivia - Jongvolwassene - Vaste Slaper/Humeurig/Virtuoos/Workaholic/Perfectionist - Vader: Maurice Ansari.
Baby 42: Paul - Kind - Excentriek/Vaste Slaper/Snel Aangebrand - Vader: Derek van Dorst.
Baby 43: Quinto - Kind - Klunzig/Overenthousiast/Vals - Vader: Derek van Dorst.
Baby 44: Rianne - Peuter - Opmerkzaam/Genie - Vader: Peter Langerak.
Baby 45: Sanne - Peuter - Houdt van Warmte/Gedisciplineerd - Vader: Peter Langerak.
*Michelle
Podium hulp Podium hulp

Wat een leuke challenge! Je hebt er ook een leuk verhaal rond gebracht.
Het lijkt me niet gemakkelijk om te verklaren waar die 100baby's vandaan komen. :sweatdrop

Hopelijk vindt Sofie een manier weer een gewoon mens te maken. Al vrees ik dat er nog wat gaat gebeuren nu zo nog meer dan 50kinderen moet krijgen.

Veel succes met de challenge. iK ben benieuwd wat er nog zal gebeuren!
Afbeelding
Simdessy
Podium hulp Podium hulp

Ik heb de smaak weer even te pakken :D, hier alweer een update, hoop dat jullie hem leuk vinden :thumbsup.

Update 23: Een geestige vergissing.

Samen leerden we onze kleine geestjes lopen, praten en maakten we ze zindelijk.

Afbeelding

En toen groeide Derek zijn tweeling op naar tieners.

Afbeelding

Paul werd een Virtuoos.

Afbeelding

En Quinto kreeg een Hekel aan Kinderen.

Afbeelding

Het zette me wel weer aan het denken, vooral toen Quinto zich op Alchemie ging storten. Moest ik iets doen, ik probeerde hem zo veel mogelijk goeds mee te geven.

Afbeelding

Omar kwam regelmatig langs om een potje te schaken met Paul, maar Quinto was alleen nog maar met zijn Elixers bezig.

Afbeelding

Op een avond vertelde ik Peter over mijn zorgen. Sofie, je kunt het lot niet bepalen, als die jongen kwaadaardig moet worden dan gebeurt dat toch wel. Kom eens hier, zei Peter geruststellend.

Afbeelding

Hij nam mij in zijn armen en het voelde zo fijn, zo vertrouwd, dat we ongemerkt een stapje verder gingen.

Afbeelding

Achteraf was Peter zo verdrietig, zo boos geweest. Ik heb even tijd voor mezelf nodig Sofie, zei hij verdrietig. Hij pakte wat spullen en vertrok. Ik had geen idee weer hij heen ging en voelde me verdrietig en verraden.

Afbeelding

Peter was er kapot van dat hij mij waarschijnlijk weer zwanger had gemaakt. Hij kon nog maar moeilijk met zichzelf leven nu hij zo een groot risico had genomen op weer geesten baby's. 's Avonds kwam hij ook niet thuis.

Afbeelding

Ik voelde me eenzaam en alleen en had besloten een baan in een restaurant te nemen, wat was nou een betere manier om te leren koken dan het dagelijks veel te doen, en ik hield er ook nog een leuk zakcentje aan over naast de royalty's die ik nog voor mijn boeken zou ontvangen.

Afbeelding

Een paar weken later, kwam ik erachter dat ik weer zwanger was. Ik had nog steeds niets van Peter gehoord, en ik was verdrietig en maakte me zorgen.

Afbeelding

Ik sprak een collega van hem, zij vertelde me dat Peter wel gewoon aan het werk was. Maar hij wilde niet dat ik hem kwam zoeken, hij had echt tijd nodig. Ik twijfelde even of ik haar moest vertellen dat ik zwanger was, maar ik besloot dat ik geen druk wilde leggen op Peter. Peter, die nog steeds verdrietig was en teleurgesteld, in ons beiden.

Afbeelding

Ik stortte mij volledige op het koken en leerde alle recepten die ik kon vinden. Derek had het recept voor Ambrosia nog niet weten te bemachtigen, maar hij deed zijn best en benaderde iedere magische Sim op deze planeet.

Afbeelding

Toen het weer tijd was voor een feestje vertelde ik de kinderen wat er gebeurd was, dat Peter voorlopig weg was en ook dat ik weer zwanger was. Mijn kinderen reageerden ontzettend negatief.

Afbeelding

En ik hoorde hoe ze over me roddelden terwijl ik me omkleedde en terug kwam. En ik was woest.

Afbeelding

Wie denk je wel niet dat je bent jongedame, om zo over mij te oordelen, schreeuwde ik in de ban van mijn zwangerschapshormonen.

Afbeelding

Het spijt ons echt mams, maar je moet wel toe geven dat het niet erg slim was. Nu is Peter weg en verdrietig en wie weet waar hij uithangt, zeiden mijn kinderen. Ik wil het er niet meer over hebben, zei ik.

Afbeelding

Het was tijd voor de geesten tweeling om op te groeien en Peter was nog steeds niet terug. Ik had een uitnodiging door gegeven aan Peter zijn collega maar hij was al een uur te laat. Ik besloot daarom het feestje dan toch maar zonder hem te beginnen.

Afbeelding

Rianne groeide op naar kind en werd Bang voor Water.

Afbeelding

Sanne werd een Boekenwurm.

Afbeelding

Het feestje eindigde en Peter was er nog steeds niet, hij zou niet komen. O Peter, hoe kun je me dit aan doen? Peter, waar ben je toch?

Afbeelding

Baby 39: Mirjam - Jongvolwassene - Dapper/Houdt van Buiten/Nooit Naakt/Fotografenblik/Bovennatuurlijk Scepticus - Vader: Freek Pengel.
Baby 40: Nienke - Jongvolwassene - Lichte Slaper/Overenthousiast/Slons/Verzamelaar/Geen Gevoel voor Humor - Vader: Freek Pengel.
Baby 41: Olivia - Jongvolwassene - Vaste Slaper/Humeurig/Virtuoos/Workaholic/Perfectionist - Vader: Maurice Ansari.
Baby 42: Paul - Tiener - Excentriek/Vaste Slaper/Snel Aangebrand/Virtuoos - Vader: Derek van Dorst.
Baby 43: Quinto - Tiener - Klunzig/Overenthousiast/Vals/Hekel aan Kinderen - Vader: Derek van Dorst.
Baby 44: Rianne - Kind - Opmerkzaam/Genie/Bang voor Water - Vader: Peter Langerak.
Baby 45: Sanne - Kind - Houdt van Warmte/Gedisciplineerd/Boekenwurm - Vader: Peter Langerak.

Laatst gewijzigd door Simdessy op vr 03 mei 2013, 14:27, 1 keer totaal gewijzigd.

Simdessy
Podium hulp Podium hulp

Update 24: De halve vloek.

Peter was nog steeds niet thuis gekomen, hij hing een beetje rond op het kerkhof. Het standbeeld van Hein hypnotiseerde hem. Hij moest hier vissen dat voelde hij gewoon.

Afbeelding

Intussen had Mike goed nieuws.

Afbeelding

Hij had eindelijk het recept voor Ambrosia weten te bemachtigen en hij kwam aan met een oud en stoffig maar magisch kookboek.

Afbeelding

Ik was opgelucht, eindelijk had ik het recept. Met een zucht dacht ik weer aan Peter. Zou ik nog op tijd zijn? Zou hij nog wel met me verder willen na onze domme fout?

Afbeelding

Maar ik had nu even geen tijd om daar bij stil te staan, ik moest dit recept leren en dan Peter zien te vinden.

Afbeelding

Paul groeide op naar Jongvolwassene en werd een Geluksvogel.

Afbeelding

Quinto werd een Waaghals. En dat stelde me iets gerust, hij was dus niet kwaadaardig, of misschien nog niet?

Afbeelding

Peter was nog steeds onbereikbaar. En ook bij dit feestje was hij niet aanwezig. Maar hij was wel dichtbij, al wist ik dat niet.

Afbeelding

En toen begonnen mijn weeën.

Afbeelding

Ik haastte mij naar het ziekenhuis.

Afbeelding

Toen Peter plots aangezweefd kwam.

Afbeelding

Peter, zei ik blij, maar ook gekwetst. Ik ben hier als je me nodig hebt, doe je best, het lijkt me beter als ik buiten wacht, zei Peter. Teleurgesteld ging ik alleen naar binnen.

Afbeelding

Toen ik naar buiten kwam met 3 geesten baby's, was Peter enorm verdrietig. Hij bekeek onze nieuwe kindjes, gaf ze een knuffel en zei toen: Het spijt me Sofie, ik heb nog wat meer tijd nodig.

Afbeelding

Terrence werd geboren met de eigenschappen Excentriek en Vals.

Afbeelding

Ursula werd geboren met de eigenschappen Neuroot en Vals.

Afbeelding

Vance werd geboren met de eigenschappen Dapper en Houdt van Buiten.

Afbeelding

Ik ging op zoek naar Peter, om Ambrosia te kunnen maken had ik een Levensvrucht en een Doodsvis nodig. Peter moest me hier bij helpen, ik zocht overal, ook bij het kerkhof, maar hij was nergens te bekennen.

Afbeelding

De geesten tweeling werd een Tiener en dit keer verscheen Peter wel. Rianne werd een Hengelaar.

Afbeelding

En Sanne werd Flirterig.

Afbeelding

Peter, ik ben zo blij dat je er bent, zei ik en vertelde hem alles over Ambrosia.

Afbeelding

Het is tijd dat je weer naar huis komt, zei ik.

Afbeelding

Maar dat vond Peter nog te vroeg, ik kon het niet geloven en dus begon ik hem te pushen en maakte ik hem duidelijk dat de drieling veel zorg vroeg.

Afbeelding

Maar Peter werd boos, hij vond dat het mijn schuld was dat de drieling er überhaupt was.

Afbeelding

Ik kon het niet geloven en was vreselijk verdrietig.

Afbeelding

Ik vroeg hem of hij ooit nog terug zou komen, maar hij was boos, draaide zich om en deed waar hij goed in was geworden, verdwijnen.

Afbeelding

Ik was zo verdrietig, en ik dacht dat Peter nooit meer bij me terug zou komen. Gelukkig was Mike er, ik barstte in tranen uit en hij troostte me.

Afbeelding

Ik ga even op bed liggen, zei ik huilend tegen hem. Ik had niet door dat hij achter me aan kwam.

Afbeelding

Hij kwam naast me zitten en stelde me gerust.

Afbeelding

Het komt allemaal wel goed Sofie, zei hij troostend.

Afbeelding

En hij nam me in zijn armen, o wat had ik dat gemist, warmte en aandacht.

Afbeelding

En voor ik het wist, maakte ik een enorme fout.

Afbeelding

Terwijl Peter nog steeds tijd voor zichzelf nam en probeerde een Doodsvis op te vissen.

Afbeelding

Had ik de nacht doorgebracht met Mike.

Afbeelding

Ik viel in slaap en Mike sloop weg.

Afbeelding

En toen ik wakker werd, voelde ik me nog verdrietiger, nog meer verraden en ik voelde me vies. Ik hoopte dat het water mijn zonden weg kon spoelen.

Afbeelding

Terwijl ik onbekende speciale zaadjes plantte in de hoop een Levensvrucht te ontdekken, hoopte ik vurig dat ik dit keer niet zwanger zou zijn, voor deze ene keer kon ik wel een beetje geluk gebruiken.

Afbeelding

Maar geluk was niet voor mij weg gelegd en ik kwam erachter dat ik zwanger was.

Afbeelding

En toen kwam Peter thuis. Ik heb je zo gemist Sofie, het spijt me zo, zei hij.

Afbeelding

Ik barstte in tranen uit.

Afbeelding

En toen zag Peter mijn buik. W-wat is dat? vroeg hij.

Afbeelding

Ben je zwanger? Schreeuwde hij uit.

Afbeelding

Hoe kun je me dat aandoen? Wie is de vader, vertel het me! Tierde hij.

Afbeelding

Ik vertelde hem over Mike en smeekte hem om me te vergeven.

Afbeelding

Peter was lief en trouw en ondanks dat ik hem enorm gekwetst had, zag ik in zijn ogen dat hij me zou vergeven.

Afbeelding

En dat hij zichzelf de schuld gaf omdat hij was weggegaan.

Afbeelding

Peter trok weer bij ons in en de drieling werd een Peuter. Terrence:

Afbeelding

Ursula en Vance:

Afbeelding

We leerden ze praatten, lopen en maakten ze zindelijk.

Afbeelding

En Peter zocht langzaam weer toenadering en voelde aan mijn zwangere buik, aan de baby's die geen geesten zullen zijn.

Afbeelding

We besteedden heel veel tijd aan elkaar.

Afbeelding

En onze liefde begon weer sterker te worden.

Afbeelding

Rianne groeide op naar Jongvolwassene en werd Dramatisch.

Afbeelding

En Sanne werd Makkelijk onder de Indruk.

Afbeelding

Die avond sliepen Peter en ik weer samen in 1 bed.

Afbeelding

Totdat de weeën begonnen.

Afbeelding

Ik wilde niet dat Mike zou weten dat ik zijn baby's kreeg dus had ik ervoor gekozen om thuis te bevallen.

Afbeelding

Wanda werd geboren met de eigenschappen Neuroot en Slons.

Afbeelding

En toen kreeg ik nog meer weeën.

Afbeelding

Xander (baby 50!) werd geboren met de eigenschappen Goed en Excentriek.

Afbeelding

Een paar dagen later stond Mike ineens op de stoep, die verrekte magische bol van hem!

Afbeelding

Hij wilde weten hoe het zat met de baby's.

Afbeelding

Ik besloot hem de waarheid te vertellen. Ja, het waren zijn baby's. Maar ik wilde dat hij voorlopig uit mijn leven verdween zodat ik deze kinderen samen met Peter kon opvoeden. Hij was woest.

Afbeelding

50 baby's! We zijn op de helft!

Baby 42: Paul - Jongvolwassene - Excentriek/Vaste Slaper/Snel Aangebrand/Virtuoos/Geluksvogel - Vader: Derek van Dorst.
Baby 43: Quinto - Jongvolwassene - Klunzig/Overenthousiast/Vals/Hekel aan Kinderen/Waaghals - Vader: Derek van Dorst.
Baby 44: Rianne - Jongvolwassene - Opmerkzaam/Genie/Bang voor Water/Hengelaar/Dramatisch - Vader: Peter Langerak.
Baby 45: Sanne - Jongvolwassene - Houdt van Warmte/Gedisciplineerd/Boekenwurm/Flirterig/Makkelijk onder de Indruk - Vader: Peter Langerak.
Baby 46: Terrence - Peuter - Excentriek/Vals - Vader: Peter Langerak.
Baby 47: Ursula - Peuter - Neuroot/Vals - Vader: Peter Langerak.
Baby 48: Vance - Peuter - Dapper/Houdt van Buiten - Vader: Peter Langerak.
Baby 49: Wanda - Baby - Neuroot/Slons - Vader: Mike van Dorst.
Baby 50!!!!: Xander - Baby - Goed/Excentriek - Vader: Mike van Dorst.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie