Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

18 berichten • Pagina 1 van 1

leisje
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker

Re: I miss you

hoofdstuk 2:
''kom Noa laten we maar gaan slapen......'' Noa knikt en klimt in haar stapelbed, Simone stopt haar nog even in. ''lekker slapen Noa'' Simone glimlacht even naar haar zusje en gaat dan naar eigen bed. ''lekker slapen'' zegt Noa nog , maar als Simone ligt val ze meteen in slaap.

Als Simone die ochtend wakker wordt is Noa al het het computeren, snel kleed ze zich aan en loopt naar beneden. Daar wenkt Kayle haar ''ik moet je wat vertellen......'' Snel loopt Simone naar haar toe. Kayle doet de lichten uit en pakt een zaklamp. ''ik ga je nu vertellen..... waarom Simson een hekel aan kinderen heeft.....''

Afbeelding
''toen Simson jong was , werd hij opgevoed in een weeshuis. Daar werd hij gepest en de grote mensen dachten dat hij een baby was. omdat hij dat zat was wou hij wraak op iedereen maar het meest op kinderen..... Nu probeert hij jullie dus het leven zuur te maken...... Maar hij draait een beetje door.......

Afbeelding

''een beetje?!'' zei Simone. ''ja een beetje! Ik kan jullie ook niet meer helpen hoor!'' kaatste Kayle terug. Simone keek haar woedend aan en liep naar de keuken toe , ze had honger. Op de gang kwam ze Simson tegen die tegen haar schreeuwde : ''schreeuw niet zo!'' en hij sloeg haar met zijn stok.

Afbeelding
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

^^
Idd :)
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
FranSor
Beheerder Beheerder

Maak het gezin opnieuw! Ik vind het te interessant. PS: Weet niet of je computer het aankan maar misschien kan je de opties wat hoger zetten? Dan ziet je spel en daarbij ook de foto's er mooier uit...

succes!
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie