Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

34 berichten • Pagina 1 van 2

gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

She gonna die

Hallo! binnenkort start ik met een dagboek: She gonna die het gaat over Emely(spreek uit:emulie) dat verhuist naar een huisje dat al een tijdje te koop staat(het is gebouwd in 1913,er heeft dan 20 jaar iemand gewoond,die verdween spoorloos en sindsdien is er niemand meer in komen wonen het huisje is de afgelopen 80 jaar wel enkele keren gerestaureert) maar als ze op verkenning gaat in de tuin valt ze in een soort van keldergat.

Laatst gewijzigd door gitte2001 op za 02 nov 2013, 14:45, 6 keer totaal gewijzigd.

gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: She gonna die

een watte????

hoe verander je trouwens de titels van je topics ? ik zie vaak bij topics dat de titel is verandert.

ik weet denk ik wat je bedoeld...maar ik heb geen idee hoe je dat doet dat is toch zo'n ding beneden als je ergens een bericht plaatst?
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: She gonna die

Als je een dagboek maakt is het de bedoeling dat je meteen diezelfde dag nog een update of een proloog (een soort van eerste aflevering of inleiding) plaatst. Een aankondiging van een dagboek alleen is dus niet toegestaan. De titel van je topic verander je trouwens door de titel van het eerste bericht te veranderen door rechtsonder dat bericht op 'wijzigen' te klikken. ;)

Vervolgens kun je 'zo'n ding onder je post' :P (wat overigens een signatuur, banner of onderschrift genoemd) plaatsen door via 'gebruikerpaneel', 'profiel' en dan 'onderschrift' een tekst of iets dergelijks toe te voegen.

Laatst gewijzigd door Ray op do 17 okt 2013, 09:16, 4 keer totaal gewijzigd.

Reden: Thanks voor de uitleg! :-)

gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: She gonna die

Bedankt voor de informatie

Hier is het eerste deel:

Afbeelding

Ik ging naar binnen in mijn nieuwe huis,er had al een tijdje niemand gewoond en dat was een enge gedachte maar ik had een huis nodig.Ik denk dat het een van de goedkoopste van de stad was.

Afbeelding
Ik keek rond...Precies zoals ik had gedacht:de 'spotgoedkoop' stijl. Ach ja,ik was tenslotte maar een arme studente.Wat ik wel raar vond,is dat de tv aanstond...Niet aan denken

Afbeelding
Daarna ging ik wat rond gaan kijken in de tuin.'Het is hier niet zo groot' dacht ik maar ik had nog maar de helft van de tuin gezien.

Afbeelding
'Best nog wel mooi....'

Afbeelding

'Sinds wanneer is hier een kelder???'...En ik viel in het diepe gat

Afbeelding
'Hmmm...'Ik lag licht bewusteloos op de grond

Afbeelding
'Waar ben ik?Oh ja,in die kelder...'Ik werd stilaan terug wakker

Afbeelding
Het was er pikkedonker...'De ladder is verdwenen...Hoe geraak ik er nu uit??En er is hier echt niks...Hu?Wat zag ik?

Afbeelding

HEEEEEEEEEEEEEEELP! 'Wat was dat?' Ik hoorde iemand om hulp roepen...Was ik hier dan toch niet alleen?Of was het verbeelding....?

Afbeelding
Wie is daar...OMG dat...Dat kan niet...
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: She gonna die

Hier komt deel 2:
Afbeelding
Hallo....
Afbeelding
Ehhh....
Afbeelding
Whaaaaaa!!!!!!
Afbeelding
"W...a....wa....watwat.....Laat me met rust!"Ik wist niet wat ik zei, ik stond oog in oog met een .... Geest!Hoe zou jij doen?
Afbeelding
"Doe me alsjeblieft niks....."Zei ik halfhuilend
Afbeelding
"Maar ik wil je niks doen...Echt waar!" Zei ze
Afbeelding
"Daar trap ik niet in!!!Waar zijn je spook vriendjes!!!!???"
"Heb ik niet...Ik heb ook ooit dit meegemaakt!"
"Wat?Zeg het..."
Afbeelding
"Het is al zo'n 80 geleden!!!"Ze pakte me vast en begon te huilen. Ik moet minder boeken lezen...Geesten zijn helemaal niet zo erg.
Afbeelding
"Ik ben trouwens Loraina. Ik woonde hier al een tijdje....Ik had al kinderen....Ik ging mijn dochtertje achterna in de tuin, tot ik hierin viel."Zei ze huilend...Ik had eerlijk gezegd medelijden
"En ze gaven je als verdwenen op"Zei ik erna
"En iets over mijn dochtertje?"Ze wist natuurlijk helemaal niet wat er na haar 'verdwijning' allemaal was gebeurd
"Daar heb ik nooit iets over gehoord,of gelezen"
"Dan moet ze ook verdwenen zijn....Ik bleef hier wekenlang zitten tot ik omkwam van de honger en dorst"Veranderde ze snel van onderwerp
"Daarom ben je zo mager...Tot hoever ik je kan zien!!!"
Afbeelding
We gingen beiden op de grond gaan zitten(niet op Emely's kromme voet letten,het komt door de doorzichtige jurk van Loraina) en begonnen te praten. "Hoe geraak ik hier nu uit?"Zei ik wanhopig
"Geen idee...Ik heb het dagen lang geprobeerd!Maar het gat waar we door zijn gevallen blijkt te verdwijnen"Zei Loraina niet echt positief...
Afbeelding
"Maar wat ook belangrijk is:-Hoe komt dit?
-Waarom ben je er niet vroeger in gevallen?
-Waar is je dochtertje?
-Hoe komt het dat het gat verdwijnt?
-En de bouwvakkers van de restauraties,Hebben die er geen last van
gehad?
-WAT GEBEURD ER???"
Je ziet...Er zijn een heleboel vragen!Dit was het 2e deel van She gonna (misschien)die!
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: She gonna die Hoofdstuk 3 online!!!

Afbeelding
Na het brainstormen over hoe ik hieruit geraak,viel ik in slaap ach ja,echt slapen kon ik niet...ik had verschrikkelijke buikpijn van de honger,ik had al een hele dag niks gegeten!
Afbeelding
En terwijl was Loraina aan het uitzoeken wat een gsm precies is,die ik in mijn zak had zitten.En nee, ik kan er bijna niks met doen want ik had hier geen bereik
Afbeelding
BAMBAMBAMBAM plots was er vreselijk geluid,precies of er een kudde olifanten aankwam"Wat gebeurd er?*GAAP*"
Afbeelding
"Ik denk dat ik het weet,maar ik kan het niet zeggen"Zei Loraina bang
Afbeelding
Plots zagen we een 'kudde' smalle mannen met een vreemde grijns op hun gezicht
Afbeelding
En als ik wat verderkeek,zag ik dat er een soort van kar achter kwam met een vrouw op die er nog enger uit zag,en zij had haar ogen dicht!
Afbeelding
Eén van de mannen ging naar Loraina toe"Bedankt voor de hulp,maar ga nu maar weg, je hebben je niet nodig"Zei hij...Bedankt voor de hulp?
Afbeelding
"En dat meisje? BRENG HAAR HIER!"Zei de vrouw woedend
Afbeelding
"Kom hier jij!"
"Laat me los!!!"Schreeuwde ik,stom om te zeggen...Hij ging het waarschijnlijk niet doen en ontsnappen kon ik niet niet,hij was supersterk
Afbeelding
"Loraina!Zeg toch iets!!!"
Afbeelding
"Sorry..."
Afbeelding
De man schopte me hard neer tegen de grond.
Afbeelding
"Aww..."
Afbeelding
"Sta recht!
Afbeelding
"Oke,ik sta recht!Maar denk niet dat ik nog iets anders ga doen dat jij me vraagt!Haha!"Ik wist dat het niet slim was om zulke dingen te zeggen,Maar ik moest tijd rekken,ik wil nog zo lang mogelijk leven!!
Afbeelding
"Alsjeblieft,doe wat ze zegt!!!"
Afbeelding
"NOOIT!!"Zei ik,weeral niet echt gemeend natuurlijk..."En naar jou luister ik al evenmin!"Wél gemeend
Afbeelding
"Ik zou maar wel naar me luisteren..."Plots deed ze haar ogen open....Oke ik luister!
Afbeelding
"Neem haar mee!"
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: She gonna die

Afbeelding
Daar zat ik dan...in een cel.Ik had al 2 dagen niks gegetenen probeerde wat te slapen tegen de muur.
Afbeelding
Ik kon niet slapen en was op het houten bankje gaan zitten en zat me wat te vervelen,totdat...
Afbeelding
Loraina ook werd binnen geschopt!(Yep,ze zat in een cel te vehongeren vlakbij de luxe van die vrouw en haar gevolg)
Afbeelding
"Hier hoor je thuis,verraadster" Zei de man...Zouden ze aan mijn kant staan en haar ook een gemene bxtch vinden?
Afbeelding
"Grappig...ze haten je ook!Groot gelijk,dat 'verraadster'"Zei ik tegen haar,en gelijk had ik!
Afbeelding
"Je snapt het niet...Ze heeft me gezegt dat ze mijn dochtertje al 80 jaar gevangen houd!Ik moest ze naar jou leiden om haar dan terug te krijgen, en ze zou me ook terug in een menselijke vorm veranderen...Lizzy-zo heet mijn dochtertje- geeft ze al jaren een speciale drank om haar jong te houden...Maar ze hebben ontdekt dat ik je wou helpen"
Afbeelding
"Zal wel...Maar je bent een spook,je kunt toch gewoon door muren heen vliegen!"
Afbeelding
"Denk je!Ze is al enkele jaren langzaamaan mijn kracht aan het aftappen!Eerst raak ik mijn speciale spooktrucjes kwijt,en dan verander ik terug in een mens,eentje in dezelfde toestant als jij nu!Wat elk moment kan gebeuren"
Afbeelding
"Maar wie en wat is 'ze' eigenlijk?"
Afbeelding
Op dat ogenblik veranderde ze terug in een menselijke vorm..."Ze,Changella(spreek uit:gangkella)
is de koningin van de dood,ze beslist zo goed als wie dood gaat en wie niet!Magere Hein,dat is maar een simpel knechtje"
Afbeelding
"Zo zit het dus..."

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie