Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

12 berichten • Pagina 1 van 1

markos
Man met de buit Man met de buit

Van horen naar Zeggen. Stopt op simsnieuws!

Welkom bij Van horen naar Zeggen.

Het nieuwe dagboek van het 365 project: ''365 daagjes met de Familie Pinkerton''
Het dagboek loopt in het begin nog even door met het 365 project. Daarna ''begint'' het pas eigenlijk.
Dit zal naar een update of 3/4 worden. De eerste update, zal voor de meeste een bekende zijn.
Want deze komt nog uit mijn 365. Het is de laatste.

Voor de nieuwe volgers is dan even duidelijk waar we gebleven zijn!
Ik wens jullie heel veel plezier met het dagboek!

~Polls uitslagen:~

Geen

Laatst gewijzigd door markos op za 26 okt 2013, 08:42, 6 keer totaal gewijzigd.

markos

Re: Groetjes uit ... ~Isla Paradiso!~

Kennismaken: (Dit is tijdelijk.)

Afbeelding
Lola Sprinter. Verloofd met Sam.

Afbeelding
Sam Pinkerton. Verloofd met Lola.

Afbeelding
Jacky Pinkerton. Moeder van Amber, Sam en Kayley

Afbeelding
Gavin Pinkerton. Vader van Amber, Sam en Kayley

Afbeelding
Kayley Pinkerton. Dochter van Gavin en Jacky

Afbeelding
Amber Pinkerton. Dochter van Gavin en Jacky.

Afbeelding
Bo. Hond.

Afleveringen:
Aflevering 1: Pilot aflevering deel 1.
Sam en Lola weekendje naar Frankrijk, trouwkavel stiekem bekijken, verjaardag.

Laatst gewijzigd door markos op zo 13 okt 2013, 20:23, 1 keer totaal gewijzigd.

markos

Re: Groetjes uit ... ~Isla Paradiso!~

Nodige informatie Pilot update 1:
Sam en Lola zijn verloofd en gaan binnenkort trouwen. Om de dagelijkse sleur te vergeten, vetrekken ze naar een weekendje naar Frankrijk.

Afbeelding
We beginnen gewoon in het nieuwe huis, vandaag is de dag van vertrek van Lola en Sam naar Frankrijk. En ze kunnen de taart nog net proeven, want wie zijn er jarig? Kayley en Amber!
Wat gaat het toch snel!

Afbeelding
Als eerste ging Amber!

Afbeelding

Afbeelding
De sterretjes komen.....

Afbeelding
De nieuwe Amber: Tadaaaaaa! Vinden jullie haar leuk?

Afbeelding
Nu Amber is geweest mag kayley, als eerste blaast ze de kaarsjes uit...

Afbeelding
En dan....

Afbeelding
Tadaaaaaaa! Dit is Kayley! Hoe vinden jullie haar?

Afbeelding
Met z'n allen wordt er lekker van de taart gesnoept, en wordt er lekker bij gekletst over alles!

8 uur later...

Afbeelding
Sam en Lola hebben afscheid genomen van Kayley en de familie en gaan een weekendje weg om even aan de dagelijkse sleur te ontkomen.

Afbeelding

Ondertussen in Isla Paradiso:

Afbeelding
''Ah, nee! Gaan we stiekem naar de bouwkavel van de trouwdag van Lola en Sam, is het nog helemaal niet af! En alles is afgesloten ook!'' ''Daar komt haar zeurinstinct weer naar boven hoor...'' Rolt Kayley met haar ogen. ''Het is al best mooi, vind je niet? Ik zie een riviertje, een boogbrugje en, en een gebouwtje!'' zegt Kayley, ''Nu moet ik het zien ook!'' En ze stapt over de pion heen, ''Wat doe je nou Kayley!'' Schreeuw Amber, ''dat mag helemaal niet!''', Maar nee, Kayley doet het toch...

Afbeelding
Ze loopt naar het gebouwtje toe... ''Oeh, een glazen deur! Ik kan naar binnen kijken!'' en ze rent snel naar de deur toe...

Afbeelding
''Ah, nee! Er staat nog helemaal niks! Hier zal wel een disco komen ofzo!'' Maar niet veel later schrikt Kayley zich kapot... Want het inbraakalarm van de bouwkavel is afgegaan! Ze rent snel weg en rent met Amber ergens de bosjes in... Zal de politie ze vinden?

Weer terug in Champ Les Sims:

Afbeelding
Sam en Lola zijn dus aangekomen en nadat ze even hebben rondgekeken in de buurt trekken ze evn andere kleren aan.

Afbeelding
Dit is Sam!

Afbeelding
En dit is Lola! Ze vertrekken samen naar de kunstgalerij.

Afbeelding
Helaas moeten ze nog even wachten tot de kunstgalerij open gaat dus hebben ze even alle tijd voor zichzelf. ''Weet je'' zegt Lola, ''Ik houd van je!'' en ze trekt Sam naar zich toe.

Afbeelding
En op dat moment wordt het moment onderbroken:

'Bonjour Madame en monsieur, Nous sommes ouverts' (Goedendag Mevrouw en meneer, Wij zijn geopend)

Sam moet lachen, ''kom mee!'' Giebelt hij en hij trekt Lola aan zijn arm mee naar binnen.

Afbeelding
''Wat een saaie kunst'' gaapt Lola, maar Sam heeft iets heel anders aan zijn hoofd: Namelijk een gat in de muur! En wie is er weer zo nieuwsgierig om zijn handen daar in te stoppen? Sam dus!

Afbeelding

Afbeelding
Even later ziet Sam een muur openschuiven... ''Wat! Dit kan niet!'' En hij huppelt met een dansje naar Lola! ''Dat heb ik toch weer mooi gevonden'' Lacht hij trots!

Afbeelding
''Lola, je moet meekomen! Ik heb iets gevonden, en toen heb ik daar aan getrokken en toen ging er een muur open! Kom mee!' ''Nou, ja!'' Lacht Lola! Dan wil ik het eerst zien!'' En samen lopen ze naar de muur.

Afbeelding
''Wat! Het is echt!'' Lacht Lola...
''Maar moeten we hier nou wel echt ingaan, misschien is het levensgevaarlijk daar Sam...''

Afbeelding
Sam zal en moet door die deur heen gaan en overhaalt Lola uiteindelijk om toch nog mee te gaan.

Afbeelding
Samen lopen ze door de deur en de deur sluit achter hen...

Afbeelding
Uiteindelijk komen ze aan bij deze deur. Lola is doodsbang maar houdt stevig stand.
Met zware hartkloppingen lopen ze door de deur.

Hoe gaat dit avontuur aflopen?

Laatst gewijzigd door markos op ma 14 okt 2013, 08:34, 1 keer totaal gewijzigd.

markos

Re: Groeten uit ... ~Isla Paradiso!~

Wauw! Dankjewel! :knuffel
Deze was nog niet echt bijzonder, maar ik heb er al zin in om nieuwe updates te maken!

Ook is de titel veranderd!
Ik heb eens nagedacht en wil het verhaal een heel andere wending geven!

De nieuwe vaste titel is nu:

Van horen naar zeggen.

Ik kan een paar dingen verklappen:
Iemand hoort iets, vertelt het wat eigenlijk niet mag. En dan... Nee, meer verkap ik niet! Zeg maar dat het iets is! :flapper

Meer vertel ik voorlopig niet!
markos

Re: Van horen naar Zeggen. ~Nieuwe Titel, nieuwe ideeën!~

Dankjewel iedereen! :knuffel

@ Letis: je hebt gelijk, maar weet niet hoe het anders moet beschrijven! xD

Ik ben helemaal vergeten te melden dat het me spijt dat er geen update is geweest! :glare
Vaak probeer ik op Zaterdag/zondag een update te plaatsen. Vorige week heb ik wel screens gemaakt, maar het was niet genoeg voor een echte ''update''.
Verder had ik het nog erg druk met school enzo. Dus vandaaro!

Ik ga overigens even een poll aanmaken! :D
Jullie kunnen kiezen om te verhuizen, maar niet naar de toekomst. Dit zou met het verhaal niet helemaal goed uitkomen.
Op een gegeven moment komt het wel hoor! Maar dat zien jullie vanzelf wel!

Hopelijk dit weekend weer een update! :woot
markos

Re: Van horen naar Zeggen. ~Nieuwe Titel, nieuwe ideeën!~

Hey iedereen. :D
Ik wil even iets melden. ;)

Dit dagboek heb ik ook op het forum van staan.
Ik wil daarom ook even melden dat dit dagboek hier stopt, en dat ik het verder laat lopen op. Ik zal je even uitleggen waarom:

Met polls kan het daar beter gaan, anders krijg ik 2 verschillende antwoorden, en het is heel veel moeite om precies dezelfde update te maken, met een andere stad, persoon enz.
Ook is het fijner om maar één topic bij te houden. Hierbij kies ik het dagboek wat momenteel het beste loopt, en dat is op

Dit hoeft niet te betekenen dat je het niet meer kan volgen! is gewoon een site, die ook naar evenementen gaat en er zitten veel leden van simsnieuws op.
Je moet maar op Google intypen:

Hopelijk begrijpen jullie het een beetje, en zie ik jullie daar hopelijk verschijnen! :D

Dit topic laat ik hierbij sluiten door een teamlid,

Bedankt voor de leuke reacties alvast.

Groeten,
Markos.

Laatst gewijzigd door Ray op zo 27 okt 2013, 08:44, 1 keer totaal gewijzigd.

Reden: Ik heb het aangepast volgens de regels. Sorry voor het ongemak!

Weergave- en sorteeropties

Gesloten