Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

11 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
SimsLuvx
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
120
Lid geworden op:
za 08 okt 2011, 10:44

Familie Sharpe ~ Speed Legacy [Generatie 1]

Hallo mensen! Ik ben weer terug van weggeweest, haha..
na een paar dagboeken hier te hebben gestalked, dacht ik dat ik wel weer eens een poging kon wagen om mijn eigen legacy tentoon te stellen.
Deze legacy is een speed legacy, en de regels vind je hier. Ik combineer het met een 'Alphabetacy', wat betekent dat elk kind wat er geboren wordt een naam krijg met de volgende letter uit het alfabet.

De snelheid waarmee ik upload ligt vooral aan school, dus.. be patient little grasshoppers (:

Nuja, ik denk dat ik maar eens begin met de starter van deze legacy voor te stellen, en dan komt hieronder wel het eerste hoofdstuk en blablabla jullie begrijpen het wel. Yay!

----

Afbeelding
niet de beste foto ooit, maar het is iets.
Amelia Sharpe
- Klunzig
- Boekenwurm
- Op familie gericht
- Perfectionist
- Houdt van kou
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Gebruikersavatar
SimsLuvx
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
120
Lid geworden op:
za 08 okt 2011, 10:44

Re: Familie Sharpe ~ Speed Legacy [Generatie 1]

Generatie 1 - Hoofdstuk 1

Elke generatie zal niet zoveel hoofdstukken hebben, maar ik zal m'n best doen! Amelia woont trouwens in Bridgeport, vergeten te vermelden..

Afbeelding

Amelia moet zo snel mogelijk een man vinden, aangezien ze maar 6 dagen jongvolwassen is en minstens twee kinderen moet produceren! En waar vind je het beste een man? Juist, in het locale café. De barman ziet er wel aardig uit, dus heeft Amelia haar zinnen op hem gezet. Zijn naam is Ricky.

Afbeelding

En ja hoor, ze heeft hem zo ver gekregen dat ze achter de bar mag komen. Wat zal ik zeggen? Vrouwelijke charmes, eh?

Afbeelding

Well that escalated quickly..

Afbeelding

En zoals in iedere goede speed legacy maak je eerst een kindje voordat je trouwt. Duh.

Afbeelding

Ooh la la..

Afbeelding

Ik hou van dit soort legacies. Alles gaat snel, en je kunt ze gewoon casually laten trouwen in de keuken nadat ze elkaar een dag kennen. Voor het verhaal maakt het toch geen bal uit.

-

Dat zijn de screens die ik tot nu toe heb, een beetje feedback zou fijn zijn :$
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Gebruikersavatar
SimsLuvx
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
120
Lid geworden op:
za 08 okt 2011, 10:44

Re: Familie Sharpe ~ Speed Legacy [Generatie 1]

duurde even =D

Generatie 1 - Hoofdstuk 2

Afbeelding

Amelia verdient haar brood als schrijfster, en het gaat haar behoorlijk makkelijk af: ze heeft al twee boeken geschreven!

Afbeelding

Maar ja, na een avondje geschreven te hebben besloot het kleine wondertje in Amelia's baarmoeder zich ook maar eens te laten zien..

Afbeelding

.. En zoals je ziet flipte Ricky een beetje in zijn geweldige (kuch, kuch...) sportoutfit.

Afbeelding

Baby #1 is er! Zijn naam is Benjamin en zijn eigenschappen zijn geniaal en klunzig.

Afbeelding
Afbeelding

Ik denk dat Ricky zich afvraagt of je baby's kunt eten..

Afbeelding

En alsof één baby in dit huishouden nog niet genoeg was: er komt een tweede aan! (Je moet er toch een beetje druk achter zetten..)

Afbeelding

Verjaardagen! (die zul je hier veel zien haha) Benjamin is jarig.

Afbeelding

Hij heeft zo te zien veel van z'n vader weg..
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie