Yeeh! Hij doet het weer! Ik ga eerst de hond uitlaten, en daarna kan ik beginnen aan de up! Er komt ook iets bij over de patch 1.38!
Aflevering 4! (deel 2)
'Beste kijkers, welkom allemaal bij deel 2 van de vierde aflevering! Ondertussen zijn we geland in Appaloosa Plains, waar onze aflevering nu opgenomen word!'
'En wie kent Appaloosa Plains nu niet! Deze buurt hoort bij een van de tot nu toe meest begeerde uitbreidingspakket; De sims 3 beestenbende! En die beesten zijn erg op hun plaats hier, en je weet wat ik bedoel als je zelf in Appaloosa Plains woont!'
'Eh... Tom? Wie van de kijkers WOONT er nou in Appaloosa Plains?'
'Oh ja. Je hebt gelijk Leonie! Ik bedoel natuurlijk de sims van onze kijkers! Dan nu de microfoon aan Gijs! Gijs! Waar ben je? Verdorie, je bent aan het woord ja!'
'Ehm... ik denk dat ik weet waar Gijs is!'
'Grrrrr... Het is hem geraden. Hou in ieder geval op om MIJ op beeld te zetten! Die beelden knippen we er zometeen uit!'
'Ja, beste kijkers! Appaloosa Plains heeft een geweldig waterreservaat met allerlei vissen! De droom van iedere visser!'
'Gijs? Je bent nu aan het woord! We konden je niet vinden!'
'Oh eh... wacht even Leonie! Je geeft me nu een microfoon. Wat moet ik daarmee?'
'Vertel eens iets over dit waterreservaat!'
'Ehm... Oke. Daar gaan we dan! Eh... Beste Kijkers! Dit is het waterreservaat in Appaloosa Plains. Nou ben ik eh... ~kuch!~ zelf niet zo'n visser, maar dit is wel eh... erg mooi. Dan ehm, excuseer me, is het woord nu aan Het Sociaal Konijn. Dan zijn de vissen en ik even alleen.'
'Ach du... Beste sims, ik ben het Sociaal Konijn. Jullie kennen me nog wel uit de sims 2. Als de behoefte 'sociaal' omlaag was, mocht ik jullie weer vrolijk maken. Wat een klote-job. De meeste sims gingen liever schoppen, slaan, ruzie maken, en al die andere dingen die God verboden heeft, dan gezellig praten. Ik ben zo'n schattig konijntje! In ieder geval, EA besloot tijdens het maken van de sims 3 dat ik er dit keer niet in mocht. Wat was ik blij! Er waren weliswaar nog altijd sims2-spelers, maar het waren er een stuk minder!'
Kraaaak, blaas, geruis en nog meer natuurlawaai.
'Maar toen kwam EA met Showtime op de proppen, ik mocht er weer in. En ze gaven me niet eens een rol als NPC, nee hoor, ik kwam in de vorm van een stom pak en een stom stuk podiumdecoratie.
Tsssk! Mij zien ze niet meer hoor! Ik ga hier lekker genieten van de zon. Goedendag!'
'Beste kijkers, hier Lara! Wat veel mensen vergeten, is dat ook Appaloosa Plains een schitterend strand heeft! Kijk toch eens, heerlijk zand en een mooie, rustige pier! Ik ga hier even met Marijtje heerlijk genieten! Oh, kijk! Daar komt Het Sociaal Konijn! Nou, wij vermaken ons wel, het is tenslotte gewoon vakantie, vinden wij. Dat iedereen onderhand al werkt en naar school gaat boeit me niks. Sims hebben normaal nooit vakantie, dit word ons toch wel gegund!'
'Beste schepselen van het lot! Hier zien we onze toekomst tot en met volgende week woensdag! Vanaf dan neemt iemand anders mijn werk over...
Ram: U heeft geluk. Want nadat u in de sims 2 het sociaal konijn heeft uitgescholden, is hij in de sims 3 niet teruggekomen om wraak te nemen!
Stier: Jij haat rode En roze konijnen...
Tweelingen: Oei, dit is moeilijk! Ik zie geen steek in mijn kristallen bol. Oh wacht even, dit is mist. U en uw tweelingzus word een heks in de sims 3 bovennatuurlijk!
Kreeft: Wel ja. Morgen ga jij weer lekker in het zonnetje liggen. Je bent niet gebakken of gebraden, want de oven is nog steeds stuk. Had je al gehoord dat de reparateur is gebeld?
Leeuw: Grom grom. Een fee lijkt jou een lekker hapje, maar is Moonlight Falls niet een beetje ver van de Sahara? Minstens vijf dagen lopen!
Maagd: Zeg, doe eens niet zo onaardig! Oh wacht, u ziet wel erg groen! Bent u ziek? En wat is dat voor stok? Oh nee! Kwaaaaak! Kwaaak!
Weegschaal: U heeft een missie. In Sunlit Tides is een kappotte oven. Of u hem even wilt repareren.
Schorpioen: Knip knap. Je voelt je nogal eenzaam. Dokter Witjes verwijst u door naar Het Sociaal Konijn.
Boogschutter: Aaah! Een roze achtig ding met grote oren! Schiet hem neer!
Steenbok: pompiedom. Wat zal ik voor jou verzinnen? Oh eh, ik bedoel... Mijn voorspellingen zijn ECHT hoor!
Waterman: Er is 99,99 % kans dat het niet regent bij u in Sunset Valley. Er is 99,99 % kans dat u geen konijnenpak aanheeft.
Vissen: Blub. Appaloosa Plains heeft geweldige wateren om in te zwemmen! Waar wacht je op? Oh, op Moonlight Falls natuurlijk! Welja, als je niet bang bent voor weerwolven...
Dit was het, beste schepselen! Hopelijk is het lot jullie gunstig gezind!'
'Jaa, achteruit rijden is best leuk!'
'Leonie? Het is nu tijd voor Marijtjes afscheid!'
'Oke, ik weet het. Niet de beste locatie, maar ik vond het hier best mooi. Oh, wacht even cameraman, u kijkt de verkeerde kant op!'
'Ja, hier ben ik! Beste kijkers, dit is de laatste keer dat jullie mij zien! Er komt GEEN comeback van mij, ook niet met bovennatuurlijk. En een zeker persoon is hieraan schuldig!'
'In ieder geval, ik vond het hartstikke leuk hier! Hopelijk krijgen jullie minder last met die nog-altijd-vervelende-Guppie!'
'Beste kijkers, dit was het weer! Nog even aandacht voor de nieuwste patch:
Dit zijn volgens mij de spullen die je krijgt. Ik weet niet of dit alles is, en of het allemaal bij patch 1.38 hoort. Die boekenkast lijkt overigens sprekend op die geheime boekenkastdeur uit bovennatuurlijk he! Maar er schijnen ook problemen te zijn met de patch. Daar hebben wij nog niets van gemerkt, maar we hopen dat die snel over zijn! Tot ziens beste kijkers!'
Laatst gewijzigd door Guppie op za 01 sep 2012, 16:42, 3 keer totaal gewijzigd.