Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

27 berichten • Pagina 1 van 2

oO-simlove-Oo
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
110
Lid geworden op:
ma 30 apr 2012, 17:23

5G Familie Clark - Maddy Clark - generatie 2

Hoi ik maak een 5G en dit is generatie 1:

Pasfoto:
Afbeelding

Naam:
Yessica Clark
Leeftijd:
19
Woonplaats:
Appaloosa plains
Eigenschappen:
-Vriendelijk
-Zorgzaam
-Kinderachtig
-hopeloze romanticus
-Geboren kok
Levenswens:
Genomineerd Chirurg

Binnenkort een leuke update ( hoop het ) :flapper

De website:
https://5gfamilieclark.weebly.com/

Laatst gewijzigd door oO-simlove-Oo op zo 10 jun 2012, 13:31, 7 keer totaal gewijzigd.

oO-simlove-Oo
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
110
Lid geworden op:
ma 30 apr 2012, 17:23

Re: 5G Familie Clark - Voorstellen Yessica

Deel 1: Hoe het allemaal begon!

Afbeelding
Ik kook bijna altijd, maar vaak bij het koken denk ik aan dingen, dingen die ik belangrijk vind. En die dingen zijn : Een lieve man, 3 kinderen en een lieve kleine schoothond. Dat is mijn grootste wens. Al hoop ik dat mijn wens ooit uitkomt.

Afbeelding
Toen het eten klaar was ging ik eten. Ik zag de krant dus ik vouwde hem open: Er stond bij uitdagingen een kleine 5G uitdaging. Dat ga ik doen! Maar eerst een leuke man vinden. Ik was nog een tijdje aan het dagdromen tot ik bij zinnen kwam dat ik mijn inzicht nog moest bij werken.

Afbeelding
Ik was goed aan het schaken tot dat ik van mezelf verloor. ''Hoe kan dat!'' schreewde ik door de ruimte. Ik was echt te diep aan het denken. Ik stond op van het schaken en liep naar de televisie. Er waren alleen maar romantische programma's en films op. Ik zette de TV weer uit en liep naar de boekenkast, ik pakte een een boek en ging op bed liggen lezen.

------------------------------------------------------------------------------------------------------
Deel 1
Gebruikersavatar
Krieltje
Snackventer Snackventer
Berichten:
90
Lid geworden op:
di 08 mei 2012, 15:45

Re: 5G Familie Clark - Voorstellen Yessica - Deel 1 online

Ja, 5 delen achter elkaar is best wel veel. Powerposten is toch als je onzin post om een hogere rang te krijgen?
Ik wil eigenlijk vanavond ook weer een deel posten, maar ik ben bang dat dat powerposten is..
Ik loop namelijk héél héél erg veel achter met mijn dagboek in vergelijking met het spel o.o
AfbeeldingAfbeelding
oO-simlove-Oo
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
110
Lid geworden op:
ma 30 apr 2012, 17:23

Re: 5G Familie Clark - Voorstellen Yessica - Deel 1 online

Deel 2:

Afbeelding
De volgende dag was ik aan het denken hoe ik een man kreeg in dit boeren dorp. Toen dacht ik: Paarden!! Hier hebben veel mannen paarden en zo val ik op! Ik ging dus naar de manege om een paard te kopen. Man die zijn redelijk goedkoop! Ik kocht dus een hengst terwijl ik eigenlijk een merrie zocht. Dit is Baby. Ze is een pracht paard en ik gebruik haar om op te vallen.

Afbeelding
Het paardrijden zelf was niet zo makkelijk. Het ging zeer moeizaam en ik viel er steeds af. Ik reed maar naar huis in plaats van naar het paarden terrein. Want zo kon ik me niet vertonen. Ik schaamde me te erg. Ik was erg bang voor paarden, maar toch deed ik het. Voor mijn moeder, ow nu denk ik aan haar..... Na dan vertel ik het maar. Mijn moeder is 2 jaar terug overleden door een auto ongeluk toen ze van haar werk (toen we nog in Bridgeport woonden) afkwam. Ik ben verhuisd naar Appaloosa Plains omdat ik me beter voel hier dan in de stad. Zo nu weten jullie mijn verhaal en kan ik weer verder met het naar huis rijden zonder eraf te vallen.

Afbeelding
Eindelijk thuis had ik pijn aan mijn kont, dat deed zeer veel pijn, ik zag dat
Baby vies was en ging haar dus borstelen. Ik had wel een erfenis van mijn moeder
gekregen van $200.000 simdollar. Ik had nog een hoop over na mijn huis hier
bouwen dus ik kom er wel mee door. Blijkbaar vond Baby het niet leuk dat ik zat
te peinzen en ging op mijn teen staan : ''AUW godver....!!!'' Schreeuwde ik.
Baby zat onschuldig van mij naar de borstel te kijken en ik ging maar door met
poetsen van haar. Ik zat tegen haar te praten over de 5G hopend dat het zou
lukken...

Afbeelding
Van mijn erfenis heb ik ook een paardenstal en weiland laten bouwen. Anders had mijn paard geen plek om te leven. Maar nu ik zo kijn staan er wel erg veel planten in de wei. Naja, jammer dan, ik laat het zo. De stal is groot genoeg voor twee paarden en daar hou ik van ^^ Lekker groot!

Afbeelding
Het paardrijden zelf was wel leuk 's avonds, ik heb zelfs (laag) gesprongen! Ik ben super trots op mezelf en op Baby. Zonder haar had ik dit nooit beleefd. Maar mijn conclusie op dag 2 is: Nog geen leuke man gezien. Misschien morgen? Laten we het hopen. Ik was weer niet met Baby bezig en ze bokte me eraf. Ik ging weer op haar zitten en weer op haar letten. Het was super leuk vandaag. Dankzij Baby, als ik haar niet gekocht had hat ik niet geweten wat ik nu zou moeten doen. Eenmaal klaar met al dat paarden gedoe, ging ik douchen, eten en dan naar bed. Na een mooie prachtige geweldige dag! TRUSTE!!!! <3<3<3<3



VVVV En als ik al eerder een update heb staat het op de site! :thumbup dus daar kan je het ook lezen

Laatst gewijzigd door oO-simlove-Oo op wo 06 jun 2012, 16:46, 1 keer totaal gewijzigd.

oO-simlove-Oo
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
110
Lid geworden op:
ma 30 apr 2012, 17:23

Re: 5G Familie Clark - Voorstellen Yessica - Deel 2 online

Ik heb een hele grote update vandaag ;P achja valt best wel mee eigenlijk!
Deel 3: Voor altijd?!?!

Afbeelding

De bel ging dus ik liep naar de deur toe, mijn buurman kwam naar me toe om te vragen of hij suiker mocht lenen. ''Tuurlijk, kom binnen'' Zei ik. Hij begon gelijk met : ''Domino! Daar heb ik zin in!'' Ik vertelde dat hij hier kwam voor de suiker, niet voor een spelletje. Ik gaf hem een potje suiker en liet hem uit. Ik was aangenaam verrast over zijn knapheid en aardigeheid.
Afbeelding

Twee minuten later hoorde ik de bel weer gaan. Ik liep naar de deur en zag hem weer staan. ''Zo, de suiker staat thuis. Nu even een potje domino!'' Ik moest lachen en zei: '' Voorruit, omdat we buren zijn.'' Met domino was ik aan het winnen tot hij ineens een ander onverwachts blokje neerlegde : '' Valsspeler!'' Riep ik sarcarstisch naar hem. ''Haha, daar ben ik super goed in!'' Zei hij. Plotseling kwam zijn kat door het katteluikje van de deur. Ik wist niet eens dat ik er een had. haha!

Afbeelding

Oké, ik deed zojuist niet de slimste actie ooit, maar daar ben ik kinderachtig voor. Ik ben dol op gekke bekken trekken, maar hij deed niet mee. Helaas, weer zo'n saai iemand.... ''Wil je mee naar het park?'' Vroeg hij plotseling met een glimlach op zijn gezicht. Ik hield direct op met gekke bekken trekken, en keek ineens serieus. ''Meen je dat?'' vroeg ik. '' Ja! Kom ik weet een mooie plek.'' Vertelde hij zeer makkelijk. Ik had een date! D-A-T-E, de eerste in mijn leven! Ik was super blij. En ook nog met zo'n knappe-knapperd. ^.^ Terwijl ik zojuist een gekke bek getrokken had.

Afbeelding

''Kijk daar is een leuk bankje, met mooi uitzicht, zullen we daar gaan zitten?'' Zei hij. Ik zat wat te fluiten en voor me uit te staren, toen ik dacht dat ik een arm om me heen voelde, ik keek hem aan met dromerige ogen. ''Wat doe je?'' Waarop hij antwoorde : ''Ik zou je willen knuffelen.'' Ik werd warm van binnen, die mooie twinkeling in zijn ogen wil ik nooit meer kwijt! Ik zei: '' Is goed hoor!'' Hij trok me tegen hem aan en ik genoot van zijn warmte...

Afbeelding

Ik keek in zijn prachtige ogen, ik dwaalde weg en plotseling waren mijn lippen op de zijne, mijn eerste kus was van hem, mijn eerste verliefdheid kwam door hem. Alle geweldige dingen die ik nu voelde, kwamen van hem. Ik voelde me perfect, dankzij hem voelde ik me mooi. Wat ik nog nooit had gedaan. Het was geweldig. Totdat onze lippen van elkaar af gingen. Dat was minder fijn, ik wou meer. Meer van hem....

Afbeelding

Thuis gingen we gewoon verder met waar we gebleven waren. Eerst gingen we wat eten met kaarslicht en toen naar de slaapkamer. Daar waren we hevig aan het kussen.

Afbeelding

Wat ben ik toch makkelijk, ken ik iemand net gebeurd HET gelijk. Ik liet me denk ik gewoon mee slepen met het moment hoe dom ben je dan!?!? En het erge is, ik ben die dingen vergeten die ervoor zorgen dat je niet zwanger wordt. *******

Afbeelding

Oké Ik weet dat het lang terug is dat ik iets heb geschreven in mijn dagboek. Sorry daar voor. Maar er zijn sinds 2 maanden rare dingen gebeurd: Ik hoor niks meer van mijn buurman. Ik ben de laatste tijd raar in mijn hoofd en ik heb ook veel buikpijn. Ik beur mezelf op door met speelgoed te gaan spelen, en mijn paard, tja dat gaat wel goed. Dus ik begin maar weer met dag 4!

Afbeelding

2 minuten nadat ik jullie had verteld dat ik misselijk was, rende ik naar het toilet en moest overgeven. Het was verschrikkelijk, die rot smaak in je mond van alles wat ik gegeten had vanmorgen. Misschien had ik die groene ranja niet moeten drinken. Daardoor is het vast groen. ''Mwaaah.....'' kreunde ik. Het was goor.

Afbeelding

's nachts loeide het inbraak alarm. Ik rende af op het geschreeuw buiten. Er was een politie man en een inbreker aan het vechten. Mijn paard was ook komen kijken. Het erge was, dat de inbreker won, en er vandoor is met mijn televisie! Kwam de politie eraan: '' Het spijt me van uw televisie, maar de inbreker is ontsnapt en u krijgt géén vergoeding.'' Ik begon helemaal uit te flippen. '' Wat denkt u wel niet! iemand jat mijn TV en komt er mee weg! MAN, JIJ zorgt ervoor dat ik hem terug krijg. Ik ben waarschijnlijk zwanger en kan níét zonder televisie.'' De man was bang geworden en zei: '' Het spijt me mevrouw, ik ga er direct achter aan.... '' Ik keek ineens vrolijker en keek de man lief aan: ''Dankje!'' En gaf hem een kusje op zijn voorhoofd.

Afbeelding

's morgens vroeg ging ik maar naar de supermarkt. Ik had lossere kleren aan gedaan, die zaten toch lekkerder. Ik had in de krant gelezen dat als je een jongen wilde een appel moest eten en voor een meisje een watermeloen, ik wilde graag een meisje en kocht dus een voorraad van watermeloenen.

Afbeelding

Ik was even naar de salon gegaan om mijn haren te laten bij knippen, ook had ik best wel honger na het bezoekje aan de salon. Dus is haalde een stukje watermeloen uit mijn tas. Ik vond hem wel heel lekker, dus ik hoop dat mijn dochtertje ook een lekker ding word. Haha, dat zou wel heel grappig zijn.

Afbeelding

Thuis ging ik maar even Hooi uitstrooien in de stallen. Dat vond ik fijner om te doen dan niks doen. Ik ben van Baby gaan houden. Ik zat eerst te denken om haar bij mijn kind te laten als ik vertrok hier en mijn dochter bleef. Maar ik neem haar toch maar lekker mee. Ik had nog steeds niks van mijn buurman gehoord. En ik ben nu toch al weer 5 maanden zwanger. Het word steeds erger hier.

Einde update 3!! xD


edit: Ik ga alleen nog maar op Weebly verder, dat gaat veel makkelijker. Maar ik zal natuurlijk wel zeggen als er een update is!
appel&peer
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
167
Lid geworden op:
di 03 jan 2012, 13:55

Re: 5G Familie Clark - Yessica Clark Deel 3 : Voor Altijd?:b

op de site staat echt een kei leuk verhaal, ik ben normaal een stille lezer, maar nu reageer ik: SUPER!!!
Een vriend deelt mee, in vreugde en verdriet. Helpt stilzwijgend en roddeld niet! Begrip en waarderen, Hoef je een vriend niet te leren, wat het leven je ook bied, een echte vriend verlies je niet.
oO-simlove-Oo
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
110
Lid geworden op:
ma 30 apr 2012, 17:23

Re: 5G Familie Clark - Yessica Clark Deel 3 : Voor Altijd?:b

^Dankjullie ^.^

V Volgens mij had ik toen een sim gedownload van de EA uitwisseling. Ik zal haar wel even zoeken! :thumbup

edit: hier is de link:
https://nl.thesims3.com/assetDetail.htm ... Id=5886371

Laatst gewijzigd door oO-simlove-Oo op za 09 jun 2012, 14:04, 2 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie