Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

293 berichten • Pagina 11 van 15

Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: De Gouden Kooi 2012 - 3.1

De up komt als de up komt. Ik weet dat Mike veel meer update, maar mij lukt dat gewoon niet. Ik heb daar mijn redenen voor. Het spijt me dat het zo lang duurt, maar ik ben het heus niet vergeten. ;)
Afbeelding
Marit.

Re: De Gouden Kooi 2012 - 3.1

3.2 Poolparty
Afbeelding
‘Hee mensen, wat denken jullie van een feestje?’ Riep Lucas door de villa. Mensen kwamen van de trap afgerend.
‘Wat voor feestje?’ Vroeg Faith.
‘Wat denken jullie van een zwembadfeestje!’ Zei Staci enthousiast. Iedereen knikte.

Afbeelding
‘Whoew! Poolparty!’ Schreeuwde Tipper
‘Whooee!’ Schreeuwde nog een paar andere met haar mee.

Afbeelding
Afbeelding
Iedereen trok hun badkleding aan, behalve Tipper, zij had dat niet nodig. Zes van de tien rende naar het zwembad, de andere vier naar de slidderbaan.
‘Bommetje!’ Schreeuwde Armani. Met z’n zessen sprongen ze in het zwembad.

Afbeelding
Toen het al donkerder werd gingen een paar mensen naar de bellenmachine. De bubbels kwamen van alle kanten.

Afbeelding
Dennis en Mallory waren in het bubbelbad gaat zitten. Voorzichtig legde Dennis zijn arm om Mallory heen. Mallory kroop tegen hem aan. Ze keek hem diep in de ogen, hun hoofden gingen dichter naar elkaar en hun lippen raakte.
‘Love is in the air.’ Zongen Tipper en Staci samen, maar Mallory en Dennis hadden niks door.

Afbeelding
Sommige waren naar de bar gegaan en dronken wat drankjes, soms zelfs iets te veel...

Afbeelding
Dronken van de alcohol begonnen Staci en Lucas opeens te zoenen. Of ze zelf doorhadden wat ze deden, misschien half.

Afbeelding
Een paar mensen lagen al in bed, andere waren nog even rond het kampvuur gaan zitten om marshmallows te roosteren.

Afbeelding
Uiteindelijk eindigde het feestje voor iedereen in bed of voor Tipper in plaats van haar Masterbedroom, in de ligstoel.
Afbeelding
Marit.

Re: De Gouden Kooi 2012 - 3.2

3.3 De derde eliminatieronde
Afbeelding
‘Welkom bij alweer de derde eliminatieronde.’ Zei de stem. De kandidaten waren nerveus, je wist het maar nooit met het publiek.
‘Het publiek heeft weer gestemd en de winnaar van deze week is Hannah, je ontvangt 33 contactpunten. Mallory en Tipper, jullie ontvangen beide 25 contactpunten en Staci en Lucas ontvangen beide 8 contactpunten. Faith, Armani, Juul en Jean ontvangen geen contactpunten. Jean en Juul, jullie zitten in de gevarenzone. Dan beginnen we nu met stemmen.’

Afbeelding
‘Lucas, wie zie jij het liefst op de rode stoel?’
‘Ik kies voor Jean.’ Zei Lucas knipogend naar Juul.
‘Mallory, wie zie jij het liefst op de rode stoel?’
‘Juul, sorry meid.’
‘Tipper, wie zie jij het liefst op de rode stoel?’
‘Jean, sorry dude.’
‘Staci, wie zie jij het liefst op de rode stoel?’
‘Ook ik kies voor Jean.’
‘Dennis, wie zie jij het liefst op de rode stoel?’
‘Jean.’ Zei hij recht voor z’n raap.
‘En als laatste Hannah, wie zie jij het liefst op de rode stoel?’
‘En ik kies Jean, sorry.’

Afbeelding
‘Jean, je mag plaats nemen op de rode stoel.’ Sprak de stem. Zuchtend stond Jean op en nam plaats in de stoel. Het de tweede keer op rij, maar hij had er vertrouwen in dat de zijn medekandidaten hem er niet uit zouden stemmen.

Afbeelding
‘Tipper, stuur jij Jean naar huis?’
‘Jean, ik mag je, maar er moet echt iemand uit, om die rede stuur ik je naar huis.’
‘Hannah, stuur jij Jean naar huis?’
‘Ja, sorry, ik krijg een beetje de kriebels van je.’ Hannah bloosde.
‘Lucas, stuur jij Jean naar huis?’
‘Ja, er moet iemand uit.’
‘Dennis, stuur jij Jean naar huis?’
‘Ik heb dezelfde rede, er moet iemand uit, dus ja, ik stuur je eruit. Hopelijk tot nooit meer ziens.’
‘Mallory, stuur jij Jean naar huis?’
‘Ja, ook ik stuur je naar huis. Je zondert je te veel af en ik kan slecht contact met je leggen. Sorry, maar het is je eigen schuld.’

Afbeelding
Jean kreeg het spaans benauwd, nog maar één persoon te gaan en als die hem er ook uitstemde vloog hij er echt uit. Hij had dit niet verwacht. Vol spanning luisterde hij naar de laatste.
‘Staci, stuur jij Jean naar huis?’
‘Jean, ik ben het eens met de rest. Je zondert je af en je bent moeilijk bereikbaar. Laat me het zo zeggen, je bent een apart geval. Je bent niet echt gezellig in het huis en ik denk dat de rest je daarom naar huis stemt. Maar… Ik wil je nog één kans geven, misschien ben je wel een hartstikke leuk persoon, dus nee, ik stuur je niet naar huis.’

En last viel van Jeans schouders. Jean knikte vriendelijk naar Staci, maar de rest keek haar niet echt vriendelijk aan. Er was nog steeds niemand uit.
Afbeelding
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Re: De Gouden Kooi 2012 - 3.3

Alles weer bijgelezen, ik moet het gewoon gelijk doen. Iig superleuk! Ik wed dat Jean er heel snel uitgaat ;o
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Marit.

Re: De Gouden Kooi 2012 - 3.3

4.1 Een onverwachte gebeurtenis
Afbeelding
‘Willen alle kandidaten naar de eliminatiekamer komen.’ Klonk het door het huis.
‘Wat is er aan de hand?’ Zei Faith.
‘Nog een eliminatieronde?’ Riep Juul bang. In spanning liepen ze de eliminatiekamer binnen en gingen zitten.

Afbeelding
‘Welkom. Er is een rede dat jullie hier zijn. Wees maar niet bang, het is geen eliminatieronde, maar er gaat wel iemand weg.’ De kandidaten keken elkaar verbaasd aan. Wie ging er weg?
‘Wil diegene nu opstaan.’ Zei de stem.

Afbeelding
Armani stond op. Iedereen staarde verbaasd naar hem.
‘Armani, vertel waarom je hebt besloten te vertrekken.’ Armani liep naar voren.

Afbeelding
‘Ik heb het hier heel leuk gevonden in deze korte tijd, maar toch heb ik besloten om hier weg te gaan. Ik heb niet meer de behoefte om te winnen en ik ga liever terug naar mijn familie.’ De kandidaten bleven stil.
‘Dan mogen jullie nu naar buiten gaan en afscheid nemen van Armani.’ Sprak de stem.

Afbeelding
Afbeelding
Iedereen zei nog iets tegen Armani en Staci en Lucas gaven hun vriend nog een dikke knuffel. De limousine kwam aan en de kandidaten zwaaiden nog eens voor de laatste keer.

Afbeelding
En zo liet Armani de Gouden Kooi achter zich en vertrok als allereerste uit de villa.
Afbeelding
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Re: De Gouden Kooi 2012 - 4.1

;o
Dat had ik niet verwacht!
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie