Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

15 berichten • Pagina 1 van 1

FranSor
Beheerder Beheerder

Re: 10g Familie Puma.

SimsBibbetje, in de regels kan je vinden dat wanneer je een dagboek start, je deze ook echt moet starten. Tot nu toe zie ik hier geen start van een dagboek? :o
Afbeelding
SimsBibbetje
Podium hulp Podium hulp

Sorry voor de onduidelijkheid. Maar hier is het eerste Hoofdstuk. ;)

g1 Emilay. 1.1 A New Begin. Update 11/11/11

Afbeelding
Soms denk ik weer terug aan die ene avond, een afschuwlijke avond. Mijn moeder was aan het koken, terwijl er werd aangebeld. Ik deed open en zag dat het pap was. Ik riep mijn moeder dat pap er was. Toen mijn moeder even met hem had staan praten zei ze dat ik maar beter naar boven kon gaan. Ik vond het erg vreemd maar toch ging ik naar boven. Even later toen ik boven aan het lezen was, hoorde ik een gil en een harde knal. Ik snelde naar beneden. En daar lag mijn moeder op de grond. Ik belde de ambulance, maar het was te laat. Dat zal ik echt nooit meer vergeten. En mijn vader heb ik nooit meer teruggezien. Maar, dat zou ik ook niet willen.

Afbeelding
Het is erg moeilijk mensen te vertellen dat je vader je moeder heeft vermoord. Maar je leert er gewoon mee leven. En ik heb al die tijd het moestuintje van mijn moeder bijgehouden. Maar op een dag brak er brand uit en waren al mijn plantjes gewoon as. Dus ik heb alles opnieuw moeten planten, er komt veel bij kijken. Maar ik heb er alles voor over om mijn moeders droom waar te maken, dat heeft ze verdiend voor alles wat ze heeft gedaan voor mij. Al die jaren.

Afbeelding
Ik heb nog steeds erg veel verdriet. Ik kan zelfs erg boos worden, op mijn vader en vooral ook op mezelf. Als ik niet naar boven was gegaan, was dit nooit gebeurd. Daarom wil ik dolgraag de zwarte band halen voor oosterse vechtkunst. Ik leer mezelf verdedigen en ik kan al mijn woede op de trainingspop uitstorten. Ik woon sinds toen nog steeds in het huis van mijn moeder. Het was erg ouderwets maar ik had heel het huis mooi opgeknapt. Mijn moeder had nou niet bepaald veel smaak.

Afbeelding
Ik had laatst iets in de krant gelezen dat ging over een 10 Generatie Challenge, Ik had mezelf er voor opgegeven want ik ben wel een familie mens. En ik wil echt dolgraag kinderen. Doordat ik al sinds mijn geboorte in Barnacle Bay woon, heb ik ook al veel mensen leren kennen. Vooral omdat mijn vader een echte beroemdheid was, kent de papparazzi mij ook. Echt leuke mannen ben ik nog niet tegen gekomen. Maar alles op zijn tijd, ik heb het nu al druk genoeg met mijn baan, als kleutertrainster.

Afbeelding
Het is elke dag lekker weer in Barnacle Bay, zelfs savonds is het gewoon heerlijk om buiten te zijn. Vissen in de sterrenhemel. Echt heerlijk. Savonds over het strand wandelen met je geliefde. Oja, natuurlijk. Ik zeg wel allemaal dat ik nog helemaal niet toe ben aan mannen, maar als ik die 10 generatie's wil gaan voortzetten zou ik toch ooit een man gaan moeten zoeken. Weetje, ik zal morgen wel op zoek gaan.

Afbeelding
Zo ik heb mijn pyjama aan gedaan en ik ga er wel een nachtje over slapen. Wat jammer dat mijn moeder hier niet bij kan zijn. Mijn trouwdag, mijn eerste kindje. Nu gaan slapen Emilay, morgen is er een nieuwe dag om over alles na te denken. En een man te zoeken. Ik kan niet wachten tot het morgen is. Weltrusten.

Dit was het eerste deel van g1 Emilay 1.1 A new Begin.
Er komt nog een update!

Laatst gewijzigd door SimsBibbetje op vr 11 nov 2011, 20:29, 1 keer totaal gewijzigd.

Mikese
Gentherapeut Gentherapeut

Best leuk, maar de foto's kunnen veel en veel beter. Dat de kwaliteit niet goed is is jammer, maar ok, maar het is toch een kleine moeite om even de muren omhoog te zetten als je de foto maakt? Ieder begin is moeilijk en ik hoop dat het met deze tips al een iets mooier dagboek word. ;)
Afbeelding
SimsBibbetje
Podium hulp Podium hulp

Mikese schreef:Best leuk, maar de foto's kunnen veel en veel beter. Dat de kwaliteit niet goed is is jammer, maar ok, maar het is toch een kleine moeite om even de muren omhoog te zetten als je de foto maakt? Ieder begin is moeilijk en ik hoop dat het met deze tips al een iets mooier dagboek word. ;)
Heel erg bedankt, ik zal er bij de volgende update aan denken.
xRainbow
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Begint al leuk :3 Ik heb alleen een paar tips voor je; probeer te werken met de TAB toets (die ken je vast wel?) en maak foto's van andere hoeken. De meeste foto's die ik zag kwamen van bovenaf, maar van onderen kan je ook leuke foto's maken. In tab kan je ook naar onder, boven, links en rechts gaan. (Links+rechts= pijltjestoetsen, omlaag= X en omhoog ben ik even vergeten :$)
Afbeelding
SimsBibbetje
Podium hulp Podium hulp

g1 Emilay. 1.2 Verliefd? Update 12/11/11

Afbeelding
Ik had vanochtend gekeken op http://www.datenu.nl en ik had een afspraak gemaakt met een van de mannen hier in Barnacle Bay. Hij heet Finn Annan. Eerst moet ik even mijn ontbijt opeten, vaatwasser inruimen en mezelf omkleden. Dan kan ik naar zijn huis toe gaan.

Afbeelding
´Hé, woont Finn Annan hier ook?' 'Ja, hoezo?' 'Nou, ik had op http://www.datenu.nl met hem afgesproken. IK heb een date met hem.' 'Nou, dan vergist u zich, want ik ben de dochter van Finn en hij is getrouwd.' 'O, nou sorry voor het ongemak dan. Ik ga maar, een fijne dag verder !'

Afbeelding
Wat een vieze oplichter zeg! tja, ik kan natuurlijk niet mijn avond laten verpesten. Dus ik ga mooi naar de plaatselijke kroeg. Misschien lopen daar nog wel een aantal leuke mannen rond. Ik moet er uiteindlijk toch eentje vinden..

Afbeelding
'Haha, hoe heet je?' 'Micheal Sofa, jij?' 'Emilay Puma.' 'Mooie naam, Emilay.' 'Dankje, maar ik begin het hier een beetje saai te vinden het is zo leeg, kom je mee naar mijn huis?' 'Ja, natuurlijk kom ik mee.'

Afbeelding
'Het is echt nog helemaal niet laat.' 'Ja klopt.' 'Waarom kijk je zo sip?' 'Het is vanavond precies 15 jaar geleden dat mijn zusje dood is gegaan.' 'Ik snap je helemaal, over 2 maanden en 6 dagen is mijn moeder 6 jaar geleden overleden. Ze is vermoord door mijn vader.' 'Hé Emilay, ik ben er voor je.' 'Ik ook voor jou.'

Afbeelding
*onder het kussen door* 'Ik, ik denk dat ik verliefd op je ben Emilay.' 'Ik ook op jou.' Maar ik ga hem natuurlijk geen verkering vragen, dat moet de man doen. Duhh. 'Wil je verkering met me?' 'Ik dacht dat je het nooit zou vragen.'

Afbeelding
En wat er die avond is gebeurd, is verder niet van toepassing. :flapper

Afbeelding
*inzichzelf* Ik was er eindelijk achter gekomen waar ze woonden. En ik had haar helemaal gevolgd.
Ze lijkt zoveel op haar, ik kan het gewoon niet aanzien. Dit is echt het enigste wat ik kan doen. Ik moet wel. Oke, er is nu niemand in de buurt.

Afbeelding
*dichterbij*

Afbeelding
'Aaah, wat gebeurd er !?' 'Hou je mond!' 'Maa..' BAMM.

Al wat leuker? :$
Tot de volgende Update.
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand

Leuk :)
Maar het ging wel heel erg snel..

V Dat maakt niks uit, ik merkte het opeens :)

Laatst gewijzigd door marlinde op za 12 nov 2011, 20:09, 1 keer totaal gewijzigd.

het nummer 1 lid van sn is pas... 32.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie