Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

94 berichten • Pagina 1 van 5

Gebruikersavatar
xRainbow
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2387
Lid geworden op:
zo 19 sep 2010, 18:29

GESTOPT ~ 10G Valentine ~ Generatie 1 ~ Hoofdstuk 7

Halloo mensen, daar ben ik weer :3 Met m'n vorige verhaal had ik niet veel geluk (ik haat het als m'n sims crashed 8-) ) dus ik dacht; 'Waarom probeer ik niet weer eens een 10G?' xD Ik hoop een beetje normaal te kunnen updaten en het niet belachelijk druk te hebben met school, maar ik wil minimaal 1x per week updaten (: Het is de bedoeling dat dit verhaal op Simsnieuws zelf word gepost, maar als jullie het fijner vinden als ik op Weebly of zo verder ga, doe ik dat wel. Ik hoop dat jullie het leuk vinden en dat als ik niet zo snel update, dat hopelijk niet zo heel erg is; ik doe mijn best :laugh

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Afbeelding
Hallo allemaal, ik ben Grace Valentine. Misschien herkennen jullie mijn gezicht wel, ik ben een ver, héél ver familielid van Grace Shine. Maar dan ook echt een achter, achter achter achternichtje of zo. Ik weet het zelf niet eens. Mijn ouders hebben me precies een week geleden, op mijn 20e verjaardag het huis uitgekickt: Ik moest maar voor mezelf gaan zorgen. En ik wil ze ook laten zien dat ik dat ook kan. En dat kan ik maar met één ding bewijzen: Generatie 1 zijn van 10G Valentine.

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Hoofdstukken:

Generatie 1, Grace Valentine:
- Hoofdstuk 1
- Hoofdstuk 2
- Hoofdstuk 3
- Hoofdstuk 4
- Hoofdstuk 5
- Hoofdstuk 6
- Hoofdstuk 7

Laatst gewijzigd door xRainbow op wo 19 okt 2011, 19:51, 17 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: 10G Valentine ~ Proloog

Ik volg zeker ;D
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
xRainbow
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2387
Lid geworden op:
zo 19 sep 2010, 18:29

Re: 10G Valentine ~ Proloog

Wauww, wat een reacties ineens! :D Leuk dat jullie het gaan volgen, ik ben van plan het weekend te starten met de 10G :3

Misschien handig om te weten; Ik heb maling aan regels dus veel dingen zal ik niet precies zo doen ;D
Afbeelding
Gebruikersavatar
xRainbow
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2387
Lid geworden op:
zo 19 sep 2010, 18:29

Re: 10G Valentine ~ Proloog

Hoofdstuk 1
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Afbeelding
Tja, en dan sta je ineens voor je 'huisje', met alleen de hoognodige spullen. Ongeveer §300 simdollar heb ik nog op de bank staan, en als dat eenmaal op is heb ik echt niets meer.
Afbeelding
Alleen het hoognodige staat op mijn kaveltje. Een stukje muur met een koelkast en een aanrecht, samen met een tafel en een stoel. Verder nog een wastafel, toilet en een slaapzak. Verder geen douche of dat soort dingen, ik ben gedwongen om naar de sportschool te gaan om te douchen.
Afbeelding
Zodra de krant gebracht is, besluit ik er maar eens in te gaan kijken. Misschien zoeken ze nog mensen voor een makkelijke baan. Het zou me natuurlijk geweldig lijken als ik zou mogen solliciteren als lerares, maar ik zal het eerst maar even met een baantje in het kuuroord moeten doen.
Afbeelding
Als ik de krant open sla, staat er gelijk in grote letters: 'Lama's vertrappelen Alpaca's'. Wow, geweldig, moet dat nou precies op de eerste pagina staan? Ik zoek naar vacatures, niet naar een platgetrapt voetbalteam. Kunnen ze echt niks beters verzinnen of zo.
Afbeelding
Als ik verder zoek in de krant zie ik gelijk dat er een kopje met vacatures is. Eindelijk, net die hele krant doorgespit en het enige wat ik kan vinden zijn een paar kortingsbonnen voor een gratis hamburger bij de snackbar van Sunset Valley. In het hoekje staat een vacature voor een baan in het onderwijs. Als ik verder lees staat er een klein nummer in de hoek dat je kan bellen als je interesse hebt.
Afbeelding
Razendsnel tik ik het nummer wat erbij beschreven staat in op mijn mobiel. Even lijkt het alsof er niet word opgenomen maar al snel verwelkomt een vriendelijke stem mij. De stem van de vrouw word nog vrolijker als ik vertel waarvoor ik bel. 'Oh wat fijn! We zoeken al tijden iemand die op het schoolplein op zou kunnen letten!' De vrouw aan de telefoon was erg aardig en ook nog eens mijn baas. Ze is al wat ouder en heet Yumi Sekemoto.
Afbeelding
Verder op de dag werd het best wel saai en om de tijd wat sneller te laten gaan, besloot ik maar eens een kijkje te nemen in de koelkast. Wonder boven wonder is deze gevuld en kan ik gelijk aan de slag gaan met het avondeten. Ik hoop niet dat mijn leven altijd uit dit ritueel zal blijven bestaan.
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Het 1e hoofdstuk :sweatdrop Die zijn altijd het lastigst en saaist bij 10G's :sweatdrop Het 2e hoofdstuk word al wat leuker :P
Afbeelding
Gebruikersavatar
xRainbow
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2387
Lid geworden op:
zo 19 sep 2010, 18:29

Re: 10G Valentine ~ Hoofdstuk 1

Hoofdstuk 2
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Afbeelding
En zo begint mijn ochtendritueel weer eens opnieuw. Opstaan, kleffe corflakes eten en een beetje nadenken hoe mijn allereerste dag zou verlopen.
Afbeelding
Eerst nog even afwassen, aankleden en als ik net mijn haar goed heb gedaan staat die carpool alweer voor de deur. Of in ieder geval aan de straat.
Afbeelding
Als de taxichauffeuse me naar mijn werk gebracht heeft slik ik wel even. Het gebouw staart me aan en met een wantrouwend gevoel stap ik door de deuren van het schoolgebouw.
Afbeelding
Met een heel ander gevoel stap ik weer naar buiten. Ik moest oppassen in de pauzes van de kleuters en zo moeilijk zijn die niet. Ze zijn superschattig! En ik heb ook gelijk een opdracht gekregen: Begeleider zijn bij het schoolfeest van de hogere groepen. Ik zou er ook nog eens een beloning voor krijgen.
Afbeelding
Omdat het schoolfeest om half 6 begint, heb ik nog zat tijd om naar de sportschool te gaan en te gaan douchen. Gelukkig heb ik mijn kleding meegenomen, anders zou ik dat hete uniform weer aan moeten.
Afbeelding
Na mijn douche in de sportschool merk ik dat het ongeveer half 5 is. Na in de sportschool snel iets naar binnen gewerkt te hebben is het tijd om naar het theater te vertrekken. Ik geef de bestemming door aan de taxichauffeur en snel sta ik al weer voor het theater.
Afbeelding
Na opgelet te hebben op het bal van de oudere kinderen word ik buiten direct aangesproken door een vrouw. 'Bent U niet diegene die hier in Sunset Valley tien generatie's neer wou zetten?' Wow, ik ben hier nog niet eens een week en nu al bekend. Verlegen knik ik. Razendsnel verdwijnt de vrouw weer en gaat verder met een gesprek met iemand met een camera. Fijn.
Afbeelding
Als een andere taxi mij weer naar mijn huis heeft gebracht, trek ik gelijk mijn slaapkleding aan en ga gelijk naar mijn slaapzak toe. Het word wel eens tijd voor een echt bed, deze harde grond is niks.
Afbeelding
En zo begon alles die ochtend weer opnieuw. Het eten van cornflakes die elke dag maar smeriger werden, afwassen, aankleden en haast een hartaanval krijgen van de carpool.
Afbeelding
Na weer een lange dag gemaakt te hebben heb ik weer een taxi naar huis genomen om me te vervelen op mijn kavel. 'Grace!' Een stem doet me ontwaken uit mijn gedachten en al snel ren ik naar de persoon toe. 'Charlieeeee!'
Afbeelding
'Wat doe jij nou hier! Je zat toch in Bridgeport, en je zei dat je niet meer terug zou komen ook! O, wat ben ik blij dat je er bent!'
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Dit was dan hoofdstuk 2 (: Het word nu al iets leuker :3 (ook qua spelen, dat met 1 sim spelen in het begin is maar saai :fluit ) Reacties zijn leuk :laugh

vv Vind je? :$ Dank je :laugh

Laatst gewijzigd door xRainbow op za 17 sep 2011, 14:32, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie