~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Eindelijk heeft Charlie iets van zichzelf laten horen. Twee jaar geleden is hij gaan studeren in Bridgeport, tot groot verdriet van mij. Ik en Charlie waren toen een stel, maar langzamerhand werd dat natuurlijk ook minder omdat hij in Bridgeport zat.

En nu hebben we elkaar dus weer gevonden, en hebben besloten samen te gaan wonen. Nu kunnen we eindelijk een echt huis bouwen, met het geld dat Charlie heeft.

Niet alleen met Charlie's geld, ook met het mijne. Ik heb promotie gemaakt, en door de enorme smak geld die daarbij hoorde kunnen we nu een beetje meedoen met de buurt. Of in ieder geval: Niet meer zo voor gek staan met ons kleine muurtje. Het zal geen kast van een huis zijn, maar gelukkig iets dat op een huis lijkt.

Zachtjes kruip ik dichter tegen Charlie aan, terwijl we naar de sterren kijken. Het is overal donker, op het kleine flauwe lichtje achter ons na. Het is best fris buiten. Achter ons hoor je het stille geruis van de zee op het strand achter onze kavel en af en toe ook een vaag gekwetter van een aantal vogels.

Stilletjes tuur ik naar de donkerblauwe hemel vol lichtgevende sterren. Net als ik op wil gaan staan om me in mijn slaapzak te nestelen schiet er een lichtgevend puntje door de lucht. Alsof Charlie weet wat ik denk slaat hij een arm om me heen en glimlacht. Ik glimlach terug, doe een wens, en val in een diepe slaap onder de sterrenhemel.
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Weer niet zo'n lange update, maar het word pas leuk in de volgende updates :3 Ik heb al een klein huisje gebouwd, maar 't ziet er nog allemaal heel kaal en lelijk uit en zo -___-