Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

94 berichten • Pagina 2 van 5

xRainbow
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Re: 10G Valentine ~ Hoofdstuk 2 {17-09-11}

Hoofdstuk 3
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Afbeelding
Eindelijk heeft Charlie iets van zichzelf laten horen. Twee jaar geleden is hij gaan studeren in Bridgeport, tot groot verdriet van mij. Ik en Charlie waren toen een stel, maar langzamerhand werd dat natuurlijk ook minder omdat hij in Bridgeport zat.
Afbeelding
En nu hebben we elkaar dus weer gevonden, en hebben besloten samen te gaan wonen. Nu kunnen we eindelijk een echt huis bouwen, met het geld dat Charlie heeft.
Afbeelding
Niet alleen met Charlie's geld, ook met het mijne. Ik heb promotie gemaakt, en door de enorme smak geld die daarbij hoorde kunnen we nu een beetje meedoen met de buurt. Of in ieder geval: Niet meer zo voor gek staan met ons kleine muurtje. Het zal geen kast van een huis zijn, maar gelukkig iets dat op een huis lijkt.
Afbeelding
Zachtjes kruip ik dichter tegen Charlie aan, terwijl we naar de sterren kijken. Het is overal donker, op het kleine flauwe lichtje achter ons na. Het is best fris buiten. Achter ons hoor je het stille geruis van de zee op het strand achter onze kavel en af en toe ook een vaag gekwetter van een aantal vogels.
Afbeelding
Stilletjes tuur ik naar de donkerblauwe hemel vol lichtgevende sterren. Net als ik op wil gaan staan om me in mijn slaapzak te nestelen schiet er een lichtgevend puntje door de lucht. Alsof Charlie weet wat ik denk slaat hij een arm om me heen en glimlacht. Ik glimlach terug, doe een wens, en val in een diepe slaap onder de sterrenhemel.
Weer niet zo'n lange update, maar het word pas leuk in de volgende updates :3 Ik heb al een klein huisje gebouwd, maar 't ziet er nog allemaal heel kaal en lelijk uit en zo -___-
Afbeelding
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Re: 10G Valentine ~ Generatie 1 ~ Hoofdstuk 3 {18-09-11}

Charlie doet me denken aan Jean van mijn 10G, maar dat komt doordat hij hetzelfde haar & shirt heeft.

Iig, leuke update <3
Ze zijn zo schattig samen en Charlie's ogen glinsteren mooi op de een na laatste foto :3
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
xRainbow
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Re: 10G Valentine ~ Generatie 1 ~ Hoofdstuk 3 {18-09-11}

Sorry sorry sorry dat er gisteren geen update was, het lukte me echt niet meer :$

Hoofdstuk 4
Wegens een stomme fout van mij heeft deze update sinds kort geen plaatjes meer :$

Zuchtend sta ik in de keuken van ons nieuwe huisje. Dit keer is het geen zucht van verveling, teleurgesteldheid of verlangen naar iets beters maar een zucht van blijdschap. Al klinkt het misschien niet zo.

Charlie en ik hebben in de tijd dat het huisje gebouwd werd in een of andere stacaravan gewoond, in het centrum van Sunset Valley. Gelukkig wonen we een beetje afgelegen, ik werd knettergek van al dat lawaai 's avonds.

Ik ben gelukkig nu hier, en niet in het centrum. Hier hoor je af en toe een auto, maar voornamelijk wonen hier mensen die geen rijbewijs hebben. Oudere, saaie mensen.

'Hey lieverd!' Charlie omhelst me vrijwel direct als hij me ziet in de keuken. 'En?' Is mijn enige reactie. 'Ik heb de baan!' Charlie knijpt me ongeveer fijn bij het uitspreken van die 4 woorden. 'Heb je zin om dat vanavond te gaan vieren in de bistro?' Mijn macaroni verdwijnt dus in de container.

Niet veel later zitten we bij de bistro aan een tafeltje. Een perfect moment om Charlie te vertellen over mijn 10G Valentine plan. Als we ooit zouden trouwens moet Charlie wel mijn achternaam krijgen en ik niet de zijne.

'Zeg Charlie,' 'Ja?' Wow, dit gesprek begint al flexibel. 'Ik ehm, ik moet je wat vertellen. Sinds het moment dat ik uit huis gezet ben, heb ik een afspraak gemaakt met mezelf.' Charlie knikt.

'En nu heb ik daarvoor de hele tijd iemand gevolgd, op een blog, die een 10G aangegaan is.' 'Dus je wilt zeggen dat je dat ook gedaan hebt? Of wilt gaan doen?' 'Eh, ja. Daar komt het inderdaad wel op neer.' Gelijk krijg ik een brok in mijn keel en leg mijn vork weg.

'Dus.. Wat vind je ervan?' Vraag ik tenslotte maar, Charlie heeft nog steeds geen antwoord gegeven. 'Ik vind het heel goed van je. Zelf zou ik het echt niet kunnen.' Is het antwoord van Charlie. Simpel, maar goed genoeg.

'Gaat het?' Vraag ik bezorgd als Charlie op zijn knieën zit. 'Ja, ja heel goed zelfs.' Hij glimlacht als hij in de binnenzak van zijn vest graait naar iets dat verdacht veel lijkt op een doosje.

'Echt? Charlie is dit echt? Meen je dit? Serieus?' Is het enige dat ik uit kan brengen. Charlie knikt verlegen. 'Grace Valentine, we kennen elkaar nu al redelijk lang, en, tja, wat moet ik nog meer zeggen?' Ik giechel zachtjes als Charlie's wangen rood kleuren. 'Grace, wil je met me trouwen?'

Laatst gewijzigd door xRainbow op vr 30 sep 2011, 18:56, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie