Hoop dat hij het doet

189 berichten • Pagina 4 van 10
Kittycattylion schreef:dat hoort gewoon bij de game, en je kunt daadwerkelijk wel je sims op commando laten huilen, etc. want dat kan ik ook!
je moet wel op het schilderij klikken, niet de sims.
Ik heb het zelfde probleem. Maar kun je dat 'mods verplaatsen naar mijn documenten' iets specifieker uitleggen??Kittycattylion schreef:meerdere mensen ervaren dit probleem.. misschien kun je proberen (als je Ambities hebt) je Mods te verplaatsen naar Mijn Documenten? staat ook uitgelegd in mijn eerste post!
check de eerste post.. specifieker kan niet!maike0090 schreef:Ik heb het zelfde probleem. Maar kun je dat 'mods verplaatsen naar mijn documenten' iets specifieker uitleggen??Kittycattylion schreef:meerdere mensen ervaren dit probleem.. misschien kun je proberen (als je Ambities hebt) je Mods te verplaatsen naar Mijn Documenten? staat ook uitgelegd in mijn eerste post!
Jaa ik heb nog een keer alles gedaan wat je zei, maar ik raakte een beetje in de war door het woord 'mods'. Ik twijfelde tussen de bestanden of de map maar het is dus de map, en daar staan de bestandjes in. Sorry ik lette niet echt opKittycattylion schreef:check de eerste post.. specifieker kan niet!maike0090 schreef:Ik heb het zelfde probleem. Maar kun je dat 'mods verplaatsen naar mijn documenten' iets specifieker uitleggen??Kittycattylion schreef:meerdere mensen ervaren dit probleem.. misschien kun je proberen (als je Ambities hebt) je Mods te verplaatsen naar Mijn Documenten? staat ook uitgelegd in mijn eerste post!
nope, niemand hier heeft macsimsteven schreef:hoezo doet ie het niet bij jouw caesar?