Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

287 berichten • Pagina 7 van 15

gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: Gitte's vanallesennogwat: ben slecht in titels

hier enkele nieuwe screens, gemaakt met de sim Zahia Fberafer (spreek uit: zaajieja fuberafer)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
buiten de zwart-wit screens, bij allemaal enkel een kleien beetje meer schaduw toegevoegd+ kleuren verfeld


random screen van de stad waarin de fotoshoot is gemaakt:
Afbeelding
de stad noemt lecagy island 2, laad supersnel en je kunt hem vinden in de uitwisseling

Edit:een cc-lijst, voor de geïnteresseerden, is op mijn site te vinden...ja ik hou links bij, kan je niet van iedereen zeggen. er staat op mijn site trouwens ook ergens een cc-lijst van de fotoshoot blond & ginger, tipje.

Laatst gewijzigd door gitte2001 op za 30 aug 2014, 17:56, 3 keer totaal gewijzigd.

gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: Gitte's vanallesennogwat: Zahia Fberafer

@ koen, niet zo lang eigenlijk. ik heb een heleboel links van downloadsites in een word bestand staan dus downloads zoeken duurt al niet lang... en meestal maak ik de ene dag de sim en de set(en zoek ik soms ook downloads) en de volgende dag maak ik de fotoshoot en bewerk ik de screens. kortom: weet het niet precies xD

Er was gisteren een screen achtergebleven :fluit ik vodn de screen wat mislukt (check de vreemde plooi in haar jurk) en het bewerken wou niet lukken...maar ik heb er nu toch nog wat moois van gemaakt, vind ik zelf ;)

Afbeelding
en het kan me niet schelen wat andere denken, maar ik vind het bewerkte wel iets hebben.
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: Gitte's vanallesennogwat: gewoon 2 sims

en plots was ik verslaafd aan Sunlit Tides...Herinneren jullie zich mijn vorige Sunlit Tides-fotoshoot nog? die was ietsje ehh...minder mooi (maar toen had ik nog geen uitgebreide kennis van screens bewerken) een grappig detail: de sim van toen had hetzelfde topje aan als deze simn enkel was het toen turquoise(juist geschreven? er stonden alvast geen rode spellingsdingeslijntjes onder) en nu zwart... Oké, genoeg gebla, hier is de fotoshoot, en alvast sorry voor de enorme lading stuk voor stuk mooie screens :fluit

Afbeelding
de sim had er niet zoveel zin in...
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
random onbewerkte screen van dit prachtige eiland xD Ashtin (Justin en Ashley uit de Doyleh's) mogen blij zijn dat het hoofdkwartier van de MSGDVSO hier is gevestigd xD
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

ben best trots op deze reeks :sweatdrop
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Gitte's vanallesennogwat: Sunlit Tides II

Erg leuke screens :)
Persoonlijk vind ik alleen de kleding want minder, omdat het er zo 'opgeplakt' lijkt (de printjes enzo). Misschien leuk om wat fotoshoots te maken met wat meer "3D"-kleding? :)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie