Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

293 berichten • Pagina 7 van 15

Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: >Losse screens van Lestis<

Ik had eigenlijk voor vandaag een kunsthuis gebouwd maar de sims was weer in een bui van 'nee ik ga niet opslaan', dus nee dat heb ik nu dus niet in screens want hij was nog niet af. Nu moe tik dus opnieuw beginnen -_- Ik hoop dat ik vandaag toch wel screens kan maken en dat ik misschien een dele van het huis af heb.
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: >Losse screens van Lestis<

mooie inzendingen allemaal :D Hier is de mijne:

Afbeelding
Ocean Harmony is een vrolijk huisje voor 3 personen. Het heeft een tweepersoonskamer en een meisjeskamer op zolder. Dit huisje ligt perfect aan zee en is gebouwd op een 10x10 kavel. In dit knusse huisje kan een artistiek meisje haar hart op doen met haar eigen schildersezel. Voor boekenwurmen is er een kleine bibliotheek en virtuoze sims zullen zich vast verblijden met de gitaar. Maar dat zul je onderweg wel zien. Laat ik je even rondleiden. Mijn sim familie bestaat uit vader en moeder: Walter en Irene en hun dochter Marijke. Marijke is een virtuoze en artistieke sim. Met haar eigen schildersezel op haar zolderkamer is ze supertevreden. En gitaar oefent ze vaak beneden. Irene houdt echt van buiten zijn. Daarom is er ook een kleine tuin. Daar kan ze eventueel zelf ook nog dingen planten. Ook is ze een geboren kokkin en met een ruime keuken maak je dan natuurlijke elke sim blij. Walter is een boekenwurm. Zijn favoriete plek is natuurlijk de bibliotheek.

Afbeelding

Afbeelding
We beginnen natuurlijk met de woonkamer. deze bevind zich op de begane grond direct rechts naast de deur. Het heeft een kleine zitruimte met een tv. Ook staat er een boekenkast om vaardigheden te ontwikkelen of om natuurlijk te lezen voor plezier. Daarnaast kun je het speelgoed van Marijke vinden (die heeft ze hier blijkbaar laten slingeren) en de gitaar.

Afbeelding
Daarna gaan we over naar de eetkamer. Die bevind zich direct links van de deur. De kleuren bestaan uit licht en donker blauw gemengd met wit. De kaarsen zorgen voor een rustige sfeer wat natuurlijk altijd fijn is tijdens het eten. Een vrolijk schilderij versierd de muur. De vloeren en muren bestaan uit hout in verschillende kleuren in combinatie met vrolijke patroontjes.

Afbeelding
Voordat we naar de keuken gaan komen we eerst in de kleine hal aan. Deze grenst zonder muren aan de woonkamer en de keuken. Daardoor krijg je geen last van krappe ruimtes, altijd fijn voor sims met claustrofobie. Ook de hal heeft een houten vloer gemengd met een stenen muur. In de hal bevindt zich niet zoveel bijzonders behalve dan natuurlijk de trap naar boven. Irene heeft het vrolijk versierd met verschillende planten.

Afbeelding
Dan zijn we beland in de keuken, de favoriete plek van Irene in huis. Blauw zorgt altijd voor een rustig effect en keukens versierd in het blauw met hout is een perfecte combinatie voor zo'n huisje dicht bij zee. Alle benodigde apparaten zijn aanwezig.

Afbeelding

Afbeelding

Als je de wenteltrap naar boven neemt kom je in een klein halletje met een vrolijk schilderij met zonnebloemen aan de muur. Aan de hal zit ook een klein balkon met prachtig uitzicht over zee.

Afbeelding

Afbeelding

En zo ziet de badkamer eruit. De vloeren en muren zijn met blauw en witte tegeltjes versierd. Een typische badkamer. Ook is er een grote spiegel bij de wastafel. De douche is gescheiden van de wastafel door een muur zoals je kan zien.

Afbeelding

Afbeelding

Dan zijn we aangekomen bij de masterbedroom. Daar woont trouwens ook de laatste bewoner van dit huis: de goudvis blub :D De muur heeft een plantjespatroon gecombineerd met blauw. Boven het bed is een groot raam met uitzicht op zee natuurlijk.

Afbeelding

Afbeelding
De volgende kamer is de klein bibliotheek. Wat direct opvalt is de open haard. Marijke heeft die versierd met haar speelgoedschaapjes die ze naast het wierookhoudertje heeft gezet op de haard. Tegenover de haard bevindt zich de grote leesstoel en de boekenkast. Deze kamer is in tegenstelling tot de meeste kamers in dit huis groen. Door de frisse kleur groen zorgt het vrolijke sfeer.

Afbeelding
Als laatste komen we op zolder. Hier is de kamer van Marijke ingericht in het roze en groen.

Afbeelding

Afbeelding

Voorin bevindt zich het bed met het kleurrijke bloemenpatroon en de schildersezel. Het speelgoed van Marijke staat netjes naast de kant. De muren hebben een bloemetjes behang gekregen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Aan de andere zijde van de kamer bevindt zich haar bureau en haar kledingkast. Ook hier bevindt zich wat speelgoed. Op haar bureau zie je de laptop van Marijke. Enkele schilderijen versieren de muren. De grote bloemen samen met het roze en groen vormen een vrolijke kamer die uitstekend is voor elk meisje of tiener.

Afbeelding
Als laatste de tuin. De voortuin heeft vooral veel bloemen en de goede oude Vespa. Hij is terug van weg geweest!

Afbeelding

De achtertuin heeft een witte ligstoel en een bbq. Geweldig voor hotdogfanaten! Ook is er nog wat ruimte over om dingen te planten. Ik hoop dat jullie hebben genoten van de rondleiding. Hier is nog even het overzichtje:

Afbeelding
Begane grond.

Afbeelding
Eerste verdieping.

Afbeelding
Tweede verdieping.


Dit was mijn inzending voor de uitdaging van deze maand. Andere screens komen eraan. Ik had niet verwacht dat de bovenbouw zo druk zou zijn. Sorry dat het zo lang duurt elke keer. Ik hoop dat jullie het begrijpen.
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: >Losse screens van Lestis<

Nieuwe lading screens. Eindelijk is want mijn pc loopt continue vast en aangezien dit niet ene 365 project is vind ik het nogal stom om heel weinig te reageren en dan ook maar 1 screen te doen. Bovenbouw blijkt helaas nogal druk te zijn :sweatdrop

Afbeelding
Tijd voor een nieuwe wereld! (voor mij dan)

Appaloosa plains :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Vooral die laatste vind ik erg mooi :wub (al zeg ik het zelf xD)
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: >Losse screens van Lestis<

Dankjewel allemaal.

@Shaan: Ik heb juist altijd dat ik grote kavels gewoon niet ingevuld krijg xD Alleen vind ik het jammer dat mijn huizen nooit echt lijken. Ze zijn wel heel kleurrijk maar ik krijg nooit het gevoeld dat het zeg maar zo hier ergens op aarde kon staan :/ Ik zou heel graag een realistisch huis willen maken, hopelijk lukt dat me ooit.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie