Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

5 berichten • Pagina 1 van 1

toussaint16
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
12
Lid geworden op:
wo 08 aug 2012, 22:06

De koninklijke screens!

Leden van de staten generaal, ik heb het gezin van de koning en koningin (geprobeerd) na te maken!
Vinden jullie het leuk? ik wil dit deze week elke dag een koninklijke screen plaatsen! Dit is als proef
God almachtig!
Afbeelding

Laatst gewijzigd door toussaint16 op wo 01 mei 2013, 18:05, 3 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Leven de koning!

Ten eerste moet je je screen eerst uploaden, voordat je hem kunt plaatsen. Lees daarvoor dit topic maar eerst eens door. ;)
Ten tweede hoef je niet steeds te powerposten.
En ten derde staat je topic ook nog eens op de verkeerde plaats.

Edit: Ik zie net dat Simhorselady precies hetzelfde in het vragen aan de moderatoren topic heeft geplaatst op hetzelfde moment als ik dit postte. :$
Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: Leven de koning!

Ten eerste, misschien is het beter om even "voorbeeld" te duwen als je een bericht aanmaakt, je moet de foto ten eerste uploaden via een bepaald medium, klik voor een makkelijke tutorial.

Ook moet je oppassen met het powerposten, powerposten staat voor meerdere berichten na een eigen post of één post van een ander te posten binnen 12 uur, na 12 uur is het toegestaan.
Ook verplaats ik dit topic even naar het screenshotgedeelte.

v Dat is geen powerposten :) Er zitten twee reacties tussen jouw laatste post, dus dan mag het :)
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie