Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

43 berichten • Pagina 1 van 3

Gebruikersavatar
Monstermummie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1480
Lid geworden op:
do 11 nov 2010, 16:34

De Vernieuwde Mosseletershow - Aflevering drie

Vanaf pagina 3: De vernieuwde Mosseletershow!

Afbeelding
"Hallo, ik ben Amanda Mosseleter, de dochter van meneer Mosseleter en de man die de Show van meneer Mosseleter had bedacht! Ik heb besloten het vervolg erop te maken, maar de mensen die ík uitnodig zijn gewoon alledaagse sims*, hoor!"

* In plaats van foto's, komt er een sim uit mijn huidige huishouden als gast in de studio, waarmee Amanda praat en soms ook enkele foto's laat zien van het leven van die sim. Deze sims komen dus vaker terug.


Aflevering één
Aflevering twee
Aflevering drie

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Pagina 1 t/m 3: Fotoboek van de familie van Gould!

Afbeelding

Maak kennis met mijn aangepaste versie van de familie Van Gould! Deze drukke, maar gezellige familie bestaat uit Viktoria, Ayden, Nina, Alexius, Kotomi en Damon Van Gould! Ze hebben laatst hun oude fotoboek opgetrommeld en zijn van plan om het bij te houden, want de familie wil deze foto's graag met jullie delen!

Bladzijde één
Bladzijde twee

Bladzijde drie
Extra: het nieuwe huis

Laatst gewijzigd door Monstermummie op za 11 mei 2013, 19:47, 13 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Monstermummie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1480
Lid geworden op:
do 11 nov 2010, 16:34

Re: Stoffige foto's met mooie herinneringen

Bladzijde één

Afbeelding
Alexius is jarig! De tijd van luiers en kruipen is voorbij en vanaf nu is Alexius een zelfstandig meisje, net als Nina.

Afbeelding
Omdat Alexius opgegroeid is tot een lief plantenkindje, hebben we alle kinderkamers een makeover gegeven in hun lievelingskleuren.

Afbeelding
Smakelijke en iets minder smakelijke herinneringen aan het leuke herfstfestival!

Afbeelding
Kotomi is jarig!

Afbeelding
Kleine meisjes worden ook zo snel groot...

Afbeelding
...Ook deze rebelse dame hier. Ondanks dat Nina geadopteerd is, heeft ze het artistieke van Viktoria.

Afbeelding
Niet alles is rozengeur en maneschijn.

Afbeelding
Nog meer verjaardagen! Wat zijn het toch een schatjes, niet?

Afbeelding
Nina's nieuwe hobby, naast het schilderen. Ze heeft veel talent!
Gebruikersavatar
Monstermummie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1480
Lid geworden op:
do 11 nov 2010, 16:34

Re: Stoffige foto's met mooie herinneringen - Bladzijde één

Bladzijde twee

Afbeelding
Onze vakantie in Shang Simla! Omdat het hotel* zo ruim is, met zoveel mogelijkheden, hebben we elk zo onze favoriete activiteiten...

Afbeelding

Afbeelding
Het eten met stokjes is nog best lastig!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
We hebben veel mooie locaties bezocht en gelukkig hadden we het weer mee! Shang Simla is een plaats om nooit te vergeten!

Afbeelding

Afbeelding
Vooral het hotel was erg goed en daar hebben we dan ook de meeste tijd gezeten!

* Het hotel is gemaakt door Dave en hij is echt gaaf! Klik hier voor het topic met foto's & downloadlink!
Gebruikersavatar
Monstermummie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1480
Lid geworden op:
do 11 nov 2010, 16:34

Re: Stoffige foto's met mooie herinneringen - Bladzijde twee

Bladzijde drie

Afbeelding
Het eindbal is aangekomen! De twee grote meiden hebben goed hun best gedaan op hun outfits. Jammer genoeg verliep het voor Nina niet zoals gepland: een vechtpartij, afgewezen worden...Bij Alexius ging het wel heel goed, ze is koningin van het bal geworden en heeft een nieuwe liefde: Waylon Wolff!

Afbeelding
Nina heeft besloten haar beste vriendin Knuffel levend te maken! Dit heeft ze gedaan met het meesterbrein van Kotomi, die niveau 10 in inzicht heeft gehaald.

Afbeelding
Nina heeft de liefde gevonden bij Knuffel. Ze zijn officieel een stelletje!

Afbeelding
Tsja, niet iedereen is blij met Kotomi's brouwsels...
Gebruikersavatar
Monstermummie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1480
Lid geworden op:
do 11 nov 2010, 16:34

Re: Stoffige foto's met mooie herinneringen - Bladzijde drie

Extra: Het nieuwe huis

Een zus van Ayden was onlangs overleden, daarom erfde Ayden haar huis. Zoals je wel kunt zien is het een oud landhuis geweest, waar generaties hebben gewoond. Ayden is nu vastbesloten om er 'voor eeuwig' te blijven wonen. Zijn zus is trouwens gestorven, doordat ze lange tijd geen plasma gedronken had. Erg zielig...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding'

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Zoals te zien is op mijn screens, had ik niet zoveel zin om ze te bewerken. xD Het zijn er aardig wat en bovendien was ik nogal enthousiast, want het heeft me twee dagen gekost om het te bouwen! Over sommige dingen ben ik nog niet helemaal tevreden, dus misschien pas ik het nog wel aan. :) De screens zijn zelf ook niet super gemaakt, maar het ging er op dit moment meer om dat je alles kon zien dan hoe ze eruitzagen.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie