Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

741 berichten • Pagina 33 van 38

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Simmielove's screens [Blz. 32 | 02/01/'14]

Super bedankt allemaal :knuffel

Mss komt er zo een update, ga nu mijn game updaten en de HQ mod installeren, ben benieuwd c:
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Simmielove's screens [Blz. 32 | 02/01/'14]

Thanks :)
Weer een update, erg laat maja haha c:


Afbeelding

"Hey Mike", zeg ik. "Hoe vind je mn nieuwe haarkleur?"
"Sexy hoor", antwoordt hij. Ik rol met mijn ogen als Mike opstaat om naar de computer te lopen. "Trouwens Claire", zegt hij. "De huur is weer omhoog gegaan."
"Nee he, alweer! We kunnen het al nauwelijks betalen. Ik werk al fulltime, en jij kan niet eens aan een fulltime baan komen vanwege de crisis!"
"Ik weet het", zucht hij. "Misschien moeten me maar wat goedkopers gaan zoeken ofzo.."
"Dat lijkt inderdaad de enige optie", kreun ik.

Afbeelding

's Avonds gaan we nog even samen naar de sportschool. Als Mike bezig is met krachttraining, pak ik nog even de loopband. Ondanks dat ik een verschrikkelijke hekel heb aan sporten, helpt het wel om je hoofd leeg te maken.
Die problemen die ik heb met Mike, of onze 'relatie' wel echt is, nu die problemen met de huur.
Life sucks, I guess.

Afbeelding

"Yo Claire!", klinkt het naast me. Ik kijk op en zie Mike staan. "Ik weet niet of jij al klaar bent met sporten enzo, maar ik ben wel klaar. Dus.. Uhm.. Ik ga douchen, oké?"
Ik zet de loopband uit en knik. "Hey Mike", zeg ik. Hij kijkt me aan. "Over de huur enzo.. Ik heb een vriendin die in Appaloosa Plains woont en een paardenfokkerij heeft. Ik heb haar een tijdje geleden ook nog even gesproken. Misschien zouden we tijdelijk bij haar kunnen intrekken.."

Afbeelding

"Ik weet niet, Claire", zegt Mike. "Waarschijnlijk heb ik binnenkort een nieuwe baan hier in Bridgepoort, dus om nu zomaar eens te verhuizen."
"Mike, we kunnen de huur echt niet betalen deze maand! En geloof me, je wilt geen achterstand op de huur hebben. We gaan dit niet redden en er is helemaal geen zekerheid dat jij die baan krijgt. Je bent al bijna 3 maanden aan het zoeken en je vindt helemaal niks!" Ik word behoorlijk geïrriteerd door Mike, al zijn gezeik. Hij kan gewoon niet goed tegen verandering. Denk ik.
"We hebben het er later wel over", zucht Mike. Ik haal mijn schouders op en loop weg.

Afbeelding

Na even lekker gedouchet te hebben kijk ik in de spiegel. Degene die terug staart ben ik.
Mike wil gewoon niet toegeven dat we heb niet redden met de huur. Het is gewoon veelste hoog! Ik ben degene die fulltime aan het werk is, Mike heeft een parttime baan wat eigenlijk niks opbrengt. Maar hij lijkt niet door te hebben dat het voor míj niet meer zo door kan gaan, ik ben kapot van het harde werken, ik wil ook even mijn rust en als ik die rust kan krijgen door tijdelijk bij een vriendin in te trekken, who cares? Ja Mike blijkbaar!

Afbeelding

's Avonds zitten we nog even tv te kijken, Mike op de bank, ik op de grond. Als Mike naar beneden glijdt kijk ik hem aan.
"Hey Claire, even over vanmiddag.. Sorry dat ik zo tegen je reageerde, ik bedoel, jij probeert het op te lossen, ik wilde eigenlijk het probleem verergeren. Maar als je kan regelen dat we tijdelijk bij haar kunnen blijven slapen, om het zomaar te zeggen, vind ik het prima."
Ik glimlach en knik dankbaar. Ik sta op en haal mijn mobiel uit mijn zak en ga gelijk bellen.

Afbeelding

"Het is gelukt Mike", zeg ik een uur later. Hij grijnst. "Van de week gaat de nieuwe maand in, dus voor die tijd moet ik even de huur opzeggen en we moeten ook onze spullen gaan inpakken."
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Simmielove's screens [Blz. 33 | 28/03/'14]

Afbeelding

Wauw, wat is alles veel veranderd! Dacht ik. Dit was helemaal niet wat ik me herinnerde. Als is zoveel luxer!
"Dus, hier woont die Aylesa?", vraagt Mike. Ik knik. In de buitenbak zie ik iets zwarts voorbij komen. Ik pak Mike's hand en trek hem er naartoe. In de bak reed een zwart paard rond. Hij bewoog zich ontzettend sierlijk. Degene die het paard reed, was niemand anders als Aylesa.

Afbeelding

Dat Aylesa erg goed kon paardrijden, wist ik. Maar zo goed?
Als ze ons ziet grijnst ze en laat het paard stappen.
"Yo Claire! Lang niet gezien!", zegt ze. Ik grijns en knik instemmend. "Ik zadel Spirit af en dan kom ik naar jullie toe", zegt Aylesa. "Gaan jullie maar alvast naar binnen, de voordeur is open."

Afbeelding

Mike en ik zitten al een tijdje binnen te wachten, als Aylesa eindelijk binnen komt. "Sorry", verontschuldigt ze haarzelf. "Spirit was heel erg bezweet dus ik moet haar even afspoelen."
"Het is goed", zeg ik.

Afbeelding

Ik leg Aylesa het hele verhaal uit en ze luistert aandachtig, soms vult Mike een aantal dingen aan. "Dus jullie willen eigenlijk gewoon een tijdje hier logeren?", is de conclusie van Aylesa. Ik knik. "Maar we helpen wel met de inkomsten enzo hoor", zegt Mike snel. "En de paarden ofzo...?"
Aylesa glimlacht. "Dat zit wel goed", zegt ze. "Zolang jullie maar helpen als ik jullie nodig heb."

Afbeelding

Ik heb samen met Aylesa op de middelbare gezeten, maar daarna zijn we eigenlijk allebei onze eigen weg gegaan. Haar familie onderhoudt al eeuwen paarden en hebben een familiefokkerij. Eigenlijk elk paard dat bij hun vandaan komt is geweldig, maar ook erg duur. De paarden die zij fokken zijn of geweldige dressuurpaarden of geweldige springpaarden. Voor zover ik nu weet, heeft ze maar 2 paarden staan.

Afbeelding

's Avonds wil ik toch nog even met Aylesa praten over Mike. Gewoon, omdat het kan en ook zodat zij erachter komt hoe hij "is".
"Dus, hij is een soort van player ofzo?", vraagt Aylesa.
"Naja, niet precies, want hij date geen meisjes, hij is meer van de onenightstands", antwoord ik.

Afbeelding

"Maar je hebt wel met hem?"
"Ja.."
"Oke dan."
"Ja ik weet dat het raar is, maar het is eerder ook een. uhmm.."
"Een waarschuwing voor mij? Dat hij mij zou proberen te verleiden ofzo?", Aylesa lacht terwijl ze het zegt.
"Naja, een beetje wel ja, hij is de laatste tijd rustig voor zijn doen, maar ik ken hem er niet echt goed genoeg voor."
"En dat zeg je terwijl je met hem samenwoont?", Aylesa's wenkbrauwen schieten de lucht in.
"Hij was mijn kamergenoot, want de huur kon ik niet in mijn eentje opbrengen, blijkbaar ook niet met z'n tweeën, maargoed."

Afbeelding

"No worries, Claire", zegt Aylesa. "Hij blijft lekker mete z'n tengels van me af." Ze grijnst en ik glimlach opgelucht.
"Ga maar lekker slapen meis, en maak je maar geen zorgen!"
"Bedankt Aylesa!" Na al die jaren elkaar niet zien, is onze vriendschap toch nog gebleven.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Simmielove's screens [Blz. 33 | 05/04/'14]

Bedankt allemaal :D

Zouden mensen die allemaal reageren met van wow die tatoeages niet meer willen reageren, heb dat al een paar x gehad en ik heb ook liever dat mensen het bij behorende verhaal ook lezen. Dus svp niet meer zo'n reactie achter laten, lees dan het verhaal door en typ leuk oid, of geef wat schrijf of foto-tips. Alvast bedankt daarvoor 9:
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3515
Lid geworden op:
ma 27 sep 2010, 15:41

Re: Simmielove's screens [Blz. 33 | 05/04/'14]

Leuke updates allemaal. :)
Geloof dat ik nog niet gereageerd had, ik vind Mike er eerlijk gezegd niet echt uitzien als een player. Ben benieuwd wat er achter zit.

En over dat litteken op Aylesa gezicht, zit daar ook een verhaal achter dan? Vind het er wel gewoon heel vet uitzien, maar weet niet of dat ook een achterliggende gedachte heeft? :3
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Simmielove's screens [Blz. 33 | 05/04/'14]

Thnx beide :D

@abctje
Naja, Aylesa heeft een vrij heftig leven gehad. Claire was ook niet echt een geweldige good girl, en op de middelbare waren ze een soort bff's, maar ook echte bitches. Aylesa was toch wat meer de stoerdere van het stel, en daagde vaak mensen uit. En dat gaat soms mis, met een vechtpartij. Met een mes erbij.
En sindsdien heeft Claire niet echt meer met haar gepraat, omdat ze boos was dat Aylesa het zover heeft uitgelokt enzo. Maar verder komen ze qua karakter wel overeen. (:
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie