Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Welke namen worden het?

Peiling eindigde op zo 11 nov 2012, 14:44

Alana (m)
4
27%
Sofie (m)
1
7%
Maya (m)
2
13%
Henry (j)
0
Geen stemmen
David (j)
3
20%
Anthony (j)
5
33%
Totaal aantal stemmen: 15

273 berichten • Pagina 7 van 14

Gebruikersavatar
Mier
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1058
Lid geworden op:
vr 06 jul 2012, 18:59

Re: 365 dagen vol Fiona en Walter Bradshaw en hun nazaat

Super schattig<3 Ik vind het alleen 'jammer' dat je Fiona (en dus ook Rob) blauw haar hebt gegeven. :O Fiona was een beetje mooier met haar blonde haar, vind ik, maar ze is wel niet minder leuk hoor. ^_^

V je hebt idd wel gelijk, bij Rob staat het super schattig en zijn haar moet je zeker weten zo houden xD Alleen Fiona is wat leuker met blond haar, maar zelfs met blauw haar is ze heel mooi dus je moet je door mijn gezeur niet gedwongen voelen haar haar te veranderen hoor. Dan zou ik me heel schuldig beginnen voelen. xD

Laatst gewijzigd door Mier op do 04 okt 2012, 20:16, 3 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Yolo
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
285
Lid geworden op:
vr 10 aug 2012, 19:49

Re: 365 dagen vol Fiona en Walter Bradshaw en hun nazaat

@ Mier ik begrijp wat je bedoelt. Ik was eigenlijk ook wel weer van plan om dat haar van Fiona terug te veranderen, maar bij Rob vond ik het eigenlijk wel schattig staan XD.
Als het echt heel irritant is moeten jullie het gewoon zeggen hoor. Sta helemaal open voor kritiek/tips of hoe je het ook wilt noemen.

Voor de rest ben ik echt heel blij met al jullie leuke reactie's!! :D

^Natuurlijk hoef je je niet schuldig te voelen als je Fiona over een paar dagen gewoon weer met blond/bruin haar ziet. Was het al eventjes van plan namelijk.
Gebruikersavatar
Yolo
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
285
Lid geworden op:
vr 10 aug 2012, 19:49

Re: 365 dagen vol Fiona en Walter Bradshaw en hun nazaat

@ Big Mamma, ja idd, maar ja dat krijg je als al je aandacht naar je kinderen gaat. Dan heb je geen tijd meer om je huis schoon te houden.

Dag 22
Voordat er een lange wandeling gemaakt gaat worden wordt er eerst nog eventjes met een auto gespeeld.
Afbeelding

Rob en Sydney in hun kinderwagens.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Toen ze na een lange wandeling eindelijk thuiskwamen had Rob nog steeds geen slaap, maar die kwam aardig snel na het horen van zijn vaders eentonige stem.
Afbeelding

En dan nog een screenshot die niets te maken heeft met de familie.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie