Ollie.2000 schreef:^ nu even een vraag voor de alleskenner.. Die vrouw.. Wat is EA? Ogen, nee. Haar, nee. Kleren, nee. Skin, nope.. Wimpers, noo. Make up, uhm nee.

die rechter vind ik lelijk.. Die lijkt op sims 2.. Idk
Dit is mijn mening maar een feiten over die vrouw

Eigenlijk mag dit maar ik ga er toch gewoon op reageren:
Dit is een screen van dingen die gewoon te combineren zijn met de spullen van EA, en met dingen die ik best mooi vind: omdat het erbij past, bij de mooie EA-stijl (van de meeste spullen) Ik vind de meeste dingen wel mooi zolang het maar écht maxis match is en het, tja, 'zuiver' is. Het klinkt raar maar ik kon geen beter woord vinden.
Verder is de kleding van de vrouwelijke sim van EA. En de man lijkt niet op sims2 vind ik, helemaal niet.
v Die sims vind ik ook niet perfect, maar het is maar een beeld hoe ik ze ongeveer wil. Gewoon: Maxis-match en, tja, 'zuiver'. En ik weet niet vanwaar het komt, maar ik heb het(of toch iets wat er érg goed op lijkt) en ik heb geen kleding - costum content, dus het is denk ik eens van de store. Verder weet ik dat er wat nog best wel mooie cc - kleding is, maar mijn laptop houdt niet zo veel van cc en ik download alleen maar cc als ik het écht, maar écht wil.
edit:
Om nog een beetje on-topic te blijven:

Nihal

Sennar (oké, ik moet zijn ogen verdonkeren, nu zijn die wit)
Beide screens zijn onbewerkt en de cc staat in mijn screentopic
edit nr. 2:
v Ik vind veel cc écht lelijk.(Dat ligt ook wel wat aan stijl, alles waar 'yolo' ofzo op staat keur ik al af) Mijn laptop gaat niet flippen hoor, maar ik hou het spel gewoon graag proper en download sommige dingen een beetje uit noodzaak.(Als ik ergens een cc-kapsel tegen kom dat
perfect is voor een sim die met geen ander kapsel staat, dan download ik het pas, ook alles is werkelijk in aparte mapjes en zo gestopt.)
Laatst gewijzigd door gitte2001 op vr 01 mei 2015, 14:09, 7 keer totaal gewijzigd.