Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2165 berichten • Pagina 1 van 109

Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Rudy's 365 Project

Rudy's 365 Project

Nu De Sims 4 uit is gekomen heb ik ook besloten om te beginnen aan mijn eigen 365 project. Ik ga geen vaste familie volgen, maar het zullen gewoon random screens worden van allerlei verschillende dingen van De Sims. Van gewone landschappen tot mijn creaties, je zult het allemaal wel een keertje voorbij zijn komen. Veel plezier! :knuffel

Dag 1 ~ 9 september 2014

Afbeelding
Sylvanheuvel; Willow Creek
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Rudy's 365 Project

wauw erg mooi rudy! had je de 3de screen zelf bewerkt? ik vind de eerste echt het mooiste! :wub

Edit: V ik bedoel eigenlijk op de 3de screen, het lijkt dat het blaadje enz mooi helder is en de achtergrond waziger is, hoe kan dat dan? gaat dat automatisch dan?

Laatst gewijzigd door Gast0698 op vr 12 sep 2014, 21:26, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Rudy's 365 Project

^ Ik heb tot nu toe nog geen enkele screen bewerkt. De lichteffecten in Sims 4 zijn gewoon sterk verbeterd, dus daar zal het dan waarschijnlijk wel aan liggen. :)
Edit: Dat is ook gewoon een lichteffect dat je vaak krijgt met de achtergrond als er op iets op de voorgrond gefocest is. Het is moeilijk zo uit te leggen, maar daar moet je af en toe gewoon maar een beetje mee spelen. Als je een hoop screens maakt, krijg je ook vanzelf door wanneer het optreedt en wanneer niet.

Bedankt nog allemaal :knuffel

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie