Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

16 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

SimGuruJenn over De Sims 3 Diesel Accessoires op Twitter

Gisteravond 11 mei 2012 werd er een korte Twitter chat gehouden. Jennifer Lane nam tijdelijk het officiële The Sims 3 account over om vragen over het nieuwe accessoires pakket The Sims 3 Diesel Stuffpack te beantwoorden. Ben jij benieuwd wat hier uit is gekomen? Bekijk de afbeelding en wie weet staat er al een antwoord op jou vraag tussen!

* Hou er rekening mee dat de vragen en antwoorden in het Engels zijn. De antwoorden staan als eerste in de tekst en daarna pas de vraag!*


Afbeelding
Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: SimGuruJenn over De Sims 3 Diesel Accessoires op Twitter

We hebben de vragen en antwoorden voor jullie vertaald:

Pamelaburton: Hi! Ik vroeg mij af of er ook nieuwe kapsels zullen zijn? Ik heb er nog geeneen op een screen gezien.
Jennifer Lane: Geen nieuwe kapsels in dit pakket. De focus van De Sims 3 Diesel accessoires ligt op de kledinglijn.

AnSjJ2: Welk object/outfit (van degene die we op de screens hebben gezien) is jouw favoriet?
Jennifer Lane: Ik hou heel erg van de jeans, en ik ben ook ontzettend enthousiast over hoeveel kleren er voor mannen zijn!

SimsVIP: zijn er ook nieuwe kleren voor peuters, kinderen of tieners?
Jennifer Lane: De Sims 3 Diesel accessoires richt zich enkel op (jong)volwassenen

Fraizesauxsims: Komen er ook zwemkleren?
Jennifer Lane: Er is wel een leuke bikini voor de vrouwelijke Sims!

Moosemousse: Wat is #TS3Diesel? Ik heb er net wat over gehoord maar ik ben een beetje verward.
Jennifer Lane: Het merk Diesel is een luxer merk voor allerdaagse kleren en wordt over de hele wereld verkocht. Je kan meer zien over het merk op http://www.diesel.com.

Iplaythesims: Is het aantal kleren voor mannelijke en vrouwelijk Sims goed verdeeld?
Jennifer Lane: Ik weet niet precies hoeveel items er zijn voor mannen en vrouwen, maar ik weet wel dat het redelijk verdeeld is. Er zijn echt veel items voor de mannelijke Sims!

AnSjJ2: Waarom zijn er twee accessoires pakketten zo kort op elkaar?
Jennifer Lane: We hadden de mogelijkheid om en met Katy Perry te werken en met Diesel en zo hadden we dus de kans om twee pakketten uit te brengen deze zomer.

Roelle: Hoeveel meubels zullen erin zitten?
Jennifer Lane: Hoewel dit pakket echt gericht is op de mode van Diesel, zullen er ook een aantal meubels in zitten.

Calerece: Wat voor soort meubels zullen we te zien krijgen in het pakket?: Woonkamer, keuken of badkamer?
Jennifer Lane: Er zullen objecten zijn voor de woonkamer, slaapkamer en eetkamer.

MysteriousSims: Hoeveel kleren en meubels zullen er zijn in De Sims 3 Diese accessoires en zal het meer kosten omdat het een merk is?
Jennifer Lane: We kunnen het niet hebben over exacte cijfers maar het pakket zal even duur zijn als andere accessoires pakketten.

Lukecdavison: Zullen er nieuwe openbare gelegenheden of bouwmogelijkheden zijn?
Jennifer Lane: Dit accessoires pakket zal geen nieuwe openbare gelegenheden hebben want het richt zich echt op kleding.

Djeranotjuh: Is De Sims 3 Katy Perry Pakt Uit meer een bonus pakket? Want er staat geen accessoires pakket achter?
Jennifer Lane: De Sims 3 Katy Pery Pakt Uit is meer een mega accessoires pakket, we zullen hierover meer informatie geven in de toekomst.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Demikoeliejoelie
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
363
Lid geworden op:
vr 19 nov 2010, 23:39

Re: SimGuruJenn over De Sims 3 Diesel Accessoires op Twitter

Jammer dat er geen kledingwinkel komt, netzoals sims 2 H&M.. dat zou wel leuk zijn, maar helaas.
Verder van wat ik tot nu toe heb gezien vind ik dit een veel beter pakket dat katy perry.. dat pakket slaat namelijk nergens op xD Al ga ik hem wel halen om mijn collectie compleet te houden ;)

Weergave- en sorteeropties