Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

631 berichten • Pagina 19 van 32

Wolvenpootje
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
12
Lid geworden op:
di 29 nov 2011, 17:48

Re: Vragen over De Sims 3? Stel ze hier!

Hoi, ik had een vraagje;

Ik wil graag een sim dagboek beginnen, en heb er al wat gelezen. Ik heb gezien dat bij sommige dagboeken
sims echt kunnen huilen met makeup enzo. Waar kan ik die vinden? bedankt als iemand mij wil helpen. Groetjes!
:3 moet nog wat verzinnen xD
Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: Vragen over De Sims 3? Stel ze hier!

Dit zijn twee dingen door elkaar, de uitgelopen make-up is een download (waar je deze kan downloaden weet ik niet precies maar is vast wel te vinden:)) en het huilen is een poseplayer move denk ik. Over Poseplayer kan je mee vinden in het topic van de Poseplayer. :)
Afbeelding
Wolvenpootje
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
12
Lid geworden op:
di 29 nov 2011, 17:48

Re: Vragen over De Sims 3? Stel ze hier!

FranSor schreef:Dit zijn twee dingen door elkaar, de uitgelopen make-up is een download (waar je deze kan downloaden weet ik niet precies maar is vast wel te vinden:)) en het huilen is een poseplayer move denk ik. Over Poseplayer kan je mee vinden in het topic van de Poseplayer. :)

Dankjewel, ik zal kijken ^^


Edit: Wow.. Dat ziet er best moeilijk uit :S
:3 moet nog wat verzinnen xD
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Vragen over De Sims 3? Stel ze hier!

^ Eerst typ je testingcheatsenabled true in, dan moviemakercheatsenabled true. Daarna klik je, terwijl je shift ingedrukt houd, op een sim. Er staat dan bij een van de blauwe wolkjes ergens Animatie. Als je daarop hebt geklikt, kun je kiezen uit alle animaties. Vandaar zou het in principe ook mogelijk moeten zijn om je sim te kunnen laten huilen, maar ik weet alleen niet hoe.
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Vragen over De Sims 3? Stel ze hier!

O, ok. Ik deed steeds romantische en nu zijn ze intussen getrouwd, maar het is weer allemaal kr=wijt, want ik wilde ze op huwelijksreis sturen naar Egypte, werden mijn sims ineens niet weergegeven. En ik moest daarom zonder opslaan afsluiten. helaas. :( Bovendien had mijn sim een kat en daar kon ik ineens geen interacties meer mee. Het was een spel die ik had opgeslagen voor ik showtime had.
Gebruikersavatar
Ixors
Oplichter Oplichter
Berichten:
1329
Lid geworden op:
do 22 apr 2010, 18:20

Re: Vragen over De Sims 3? Stel ze hier!

Als ik mijn sims opstart, is alles prima normaal. Dan druk ik op mijn save en op de grote knop om te starten. Ik krijg het startscherm en na twee seconden is het balkje groen, dan wordt het opeens zwart en komt er te staan dat er een grote error is opgetreden bij de save en dat ik de 'applicatie' opnieuw moet opstarten. Ik heb al mijn saves geprobeerd, en steeds hetzelfde. Ik heb ze opnieuw geprobeerd nadat ik mijn spel heb herstart en nog eens nadat ik mijn pc heb herstart, maar ik blijf het probleem hebben. Ik kan ook geen nieuw spel aanmaken... kan iemand mij helpen? :(
Afbeelding
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Vragen over De Sims 3? Stel ze hier!

^ Gebruik je mods, of erg veel custom content? Zo ja, dan zou ik die eerst even verwijderen. (Wel eerst een backup maken.) En dan het spel op te starten.

Mocht dit niet werken of als je geen mods en cc hebt, dan kun je misschien de vier cache files in mijn documenten/Elektronica Arts/De Sims 3 verwijderen.

Mocht dit niet werken dan kun je het beste diezelfde De Sims 3 map volledig verwijderen. (Zorg wel dat je een backup hebt.) Als je daarna het spel opstart moet je kijken of je gewoon een nieuwe wereld kunt opstarten. Mocht dit lukken dan kun je het beste je backup bestanden stapsgewijs opnieuw terugplaatsen in het De Sims 3 mapje. Mocht dit niet lukken, dan kun je het beste De Sims 3 volledig verwijderen en herinstalleren.
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Vragen over De Sims 3? Stel ze hier!

Ja, twee manieren zijn mogelijk:
manier 1: gebruik eerst de testingEnabledtrue cheat, dan via buydebug ga je naar bronnen van vissen en kies je voor bron van vissen Frankrijk. En je plaats die kubus van de bron in de vijver van je sim en dan laat je de sim vissen toet hij een kikker vangt,
of als je geen cheats gebruiken wil manier 2: je reist met je sim af naar Frankrijk en koop je daar kikkers in het café op het dorpsplein en dan reis je terug. Dan heb je kikkers. En dan kan je het recept maken.
edit: mijn probleem is opgelost nu. Gisteren het spel opnieuw opgestart en toen ging het wel gewoon.

Ik had ook met een kat een probleem dat ik die niet kon aanklikken of maar zelfs interacties kon doen. Waarna ik een kat adopteerde met het zelfde probleem, maar dat is ook opgelost door opnieuw opstarten van de save die ik nog wel had.
Gebruikersavatar
Krieltje
Snackventer Snackventer
Berichten:
90
Lid geworden op:
di 08 mei 2012, 15:45

Re: Vragen over De Sims 3? Stel ze hier!

Ik zie heel vaak in dagboeken hele mooie plaatjes staan van Sims. Ik weet zelf niet hoe ik dit voor elkaar moet krijgen.. Moet je dan je Sim aanpassen, of de manier waarop? Ik heb geen uitbreidingen en de moviemakercheat doet het niet. Hoe krijg ik mooie plaatjes van mijn Sims, of plaatjes dichtbij het gezicht?
AfbeeldingAfbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie