Re: Vragen over De Sims 3? Stel ze hier!
Heb een vraagje: Ik zie veel poses bij sims, ik weet dat daar iets word voor gebruikt maar wat weet ik niet (volgens mij downloaden) Als dat dus zo is wil ik graag de site

631 berichten • Pagina 20 van 32
Laatst gewijzigd door Simhorselady op di 26 jun 2012, 19:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb hetzelfde probleem: hebben ze op de Amerikaanse Sims 3 site geen 20 cijferige code?deetui schreef:Ik krijg een mailtje dat ik ben aangemeld voor e VIP nieuwsbbrief van de sims ofzo, met een code voor gratis 100 simpoints, ik wil die verzilveren, maar ik heb een 20 cijfer/letter code en er zijn maar 16 vakjes om in te vullen, graag iemands hulp!
Je moet inloggen, dan in de bovenbalk bij Store op Mijn Account klikken en dan Een code verzilveren.xxmaud101 schreef:Ik weet niet eens wáár ik ze in zou moeten vullen... Als ik klik op ''simpoints'' (of iets dergelijks)
klik, dan moet ik ze gaan kopen.
Ik geloof van niet.cynderxxx schreef:Ik heb een huis gedownload en heb die in mijn spel gezet en ook ingericht, als ik nu dat huis bij geïnstalleerd materiaal weghaal staat het huis dan nog wel in mijn game?
Als het goed is is hij weg, je hebt hem namelijk weg gehaald. Maar ik snap ook wel dat hij blijft staan omdat je er zelf van alles in hebt gedaan. Ik had laatst ook haar en dat was na het verwijderen nog steeds niet weg xDD Ik heb het alleen nog niet opgelost :') Komt nog wel een keer :'Dcynderxxx schreef:Ik heb een huis gedownload en heb die in mijn spel gezet en ook ingericht, als ik nu dat huis bij geïnstalleerd materiaal weghaal staat het huis dan nog wel in mijn game?