Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

520 berichten • Pagina 10 van 26

Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: Wat mis jij nog in Sims 3?

Sims 3 boerderijdieren/leven:

Alles zoals wat hier boven staat maar ook: Je kan geitjes schapen koeien kippen hebben, Honden, katten, vogels, hamsters, cavia's enz. Ook paarden, die je helemaal moet verzorgen enzo.

Dat mis ik. =p
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Gebruikersavatar
MelissaRoos
Mest analist Mest analist
Berichten:
632
Lid geworden op:
do 10 dec 2009, 10:28

Re: Wat mis jij nog in Sims 3?

Seizoenen! :D
Huisdieren, die vertrouwde viervoetertjes. :love
Boerderijleven, dat lijkt me inderdaad ook wel leuk met paarden verzorgen... :wub

Ik wil nu ook wel iets met baby's, met een kinderwagen of zo.. En ik wil de optie weer terug bij de baby's om hem in de wasbak te wassen en de peuters in bad te wassen.
Love your life
Gebruikersavatar
yanyo111
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
332
Lid geworden op:
za 22 mei 2010, 20:41

Re: Wat mis jij nog in Sims 3?

^inderdaad wat meer actie's voor de baby's en peuters


ik wil graag dat je weer een eigen bedrijf kunt beginnen (zelfstandig worden)
en seizoenen mis ik ook heel erg oo, ja dat idee van die boerderij vindt ik ook wel leuk.
dieren zijn ook mijn faforiet hoop dat ze dit keer wat meer soorten hebben dan alleen honden, katten, hamsters en vogels XD

en p.s. ik wil graag nog grotere dorpen of steden meschien leuk om iets in het geheel te doen dus eigenlijk een soort land met vele dorpen en steden bij elkaar want hoe meer uitbrijdingen hoe meer meubels hoe meer kavels hoe minder plek! :)
Na 5 jaar weer terug op het forum :D al lid sinds 2010 (H)
Upload af en toe leuke dingen in de Sims community (yanyo111)
Gebruikersavatar
maike0090
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6297
Lid geworden op:
ma 26 jul 2010, 13:25

Re: Wat mis jij nog in Sims 3?

Als iedereen het toch over het buitenleven heeft wil ik graag dat het gras en de bloemen realistischer worden. Die verf-tools. Dat het gras echt omhoog staat en niet zo plat is. En dat de bloemetjes iets uitsteken. Dat maakt het veel mooier. Met het water is het ook gelukt dus waarom niet met het gras?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Rita
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
791
Lid geworden op:
di 30 nov 2010, 16:52

Re: Wat mis jij nog in Sims 3?

wat ik mis in de sims3:

- huisdieren
-seizoenen ( winter , zomer , herftst , lente , zomer is het altijd bij de sims3)

nu wat ik graag zal willen hebben
- dat je een buggy kunt kopen (eigenlijk het zelfde als robinntjuhhhhh) en dat je daarmee je baby / peuter erin kunt doen en dan door de stad lopen met de buggy
- dat je word opgepakt als je als je een baan hebt als inbreker ofzo en dat je echt de gevangenis dan kunt zien.
- dat jezelf dingen kunt aanpassen van de stad
Afbeelding
Gebruikersavatar
Rita
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
791
Lid geworden op:
di 30 nov 2010, 16:52

Re: Wat mis jij nog in Sims 3?

Bakie schreef:Stad aanpassen kan toch al? Je kan zelf verkeersborden, prullembakken , banken enz. enz. weghalen en plaatsen enzo.. Of bedoelde je dat niet?
nee dat bedoelde ik niet ik bedoelde dat je de naam kon aanpassen en zelf kan kiezen wie in de stad mag komen wonen ;-)
Afbeelding
Gebruikersavatar
PumaLocoo
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
9
Lid geworden op:
do 30 sep 2010, 16:44

Re: Wat mis jij nog in Sims 3?

Rita schreef:
Bakie schreef:Stad aanpassen kan toch al? Je kan zelf verkeersborden, prullembakken , banken enz. enz. weghalen en plaatsen enzo.. Of bedoelde je dat niet?
nee dat bedoelde ik niet ik bedoelde dat je de naam kon aanpassen en zelf kan kiezen wie in de stad mag komen wonen ;-)
Dat is niet echt sims achtig he.

Dan moet je simcity kopen :P
Afbeelding
Gebruikersavatar
SimGandr
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
411
Lid geworden op:
vr 17 dec 2010, 23:49

Re: Wat mis jij nog in Sims 3?

Wat ik mis in Sims3?

* Huisdieren
* Seizoenen
(Wat dus ook Rita mist)
* De mogelijkheid om de auto die je voor het werk komt halen te annuleren als je zelf vervoer hebt aangeschaft
* Bepaalde hobbies zoals naaien op de naaimachine en aan de auto sleutelen (hadden we wel in sims2)
* Viool, piano en synthesizer... (Ik heb geen van de expantion packs dus ehm als die daarin zitten hoor ik dat uiteraard graag)
* Boerderij dieren, sinds ze nu wel mooie boerderij spullen hebben mis ik de koeien, schapen enz.
* De jaqouzi (of hoe je dat ook schrijft... ver-edelt bubbelbad in ieder geval)

Och man als ik zo kijk is de lijst best lang... en nog niet eens compleet.

Wat ik ook wel erg leuk zou vinden als er een sims deel kwam met Victoriaanse spullen. Kan ik mijn Sherlock Holmes verslaving ook in Sims uitleven. Nou dan krijgen ze mij niet meer weg achter de computer hoor! LOL
Noascha
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
4
Lid geworden op:
do 04 nov 2010, 17:52

Re: Wat mis jij nog in Sims 3?

Rita schreef:
Bakie schreef:Stad aanpassen kan toch al? Je kan zelf verkeersborden, prullembakken , banken enz. enz. weghalen en plaatsen enzo.. Of bedoelde je dat niet?
nee dat bedoelde ik niet ik bedoelde dat je de naam kon aanpassen en zelf kan kiezen wie in de stad mag komen wonen ;-)

Je kan je naam aanpassen, gemeentehuis dacht ik...
Gebruikersavatar
SimGandr
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
411
Lid geworden op:
vr 17 dec 2010, 23:49

Re: Wat mis jij nog in Sims 3?

Ik bedenk me er net nog een, wat ik ook wel erg leuk zou vinden is als je Sims kon spelen met andere simmers... Onderlinge interactie zeg maar. Dat mijn simmetje dan jullie simmetjes kon ontmoeten enzo. Maar ik denk dat het daarvoor online moet gaan en daar gaan dan ook meteen weer een hoop ellendes gepaard... Dus dat zal denk ik nooit zover komen... Wel jammer maar gelukkig hebben we dit forum :)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie