ik heb even een vraagje, als ik iets download in de galerij dan krijg ik het zelf gemaakte bijvoorbeeld kleding niet mee, ik weet niet hoe ik dit kan oplossen...
ik hoop dat een van jullie dit weet!
alvast bedankt

324 berichten • Pagina 7 van 17
Er is vandaag een nieuwe patch uitgekomen, misschien dat die net beschikbaar werd toen jij aan het downloaden was? EA geeft aan dat mensen die problemen hebben met de update of de update helemaal niet krijgen, je Origin helemaal af moet sluiten en opnieuw moet opstarten.loes123456 schreef:Hi!
Ik heb dringend hulp nodig, vandaag kreeg ik de sims 4 binnen! Ik het spel downloaden, heb een account op origin, dus dat was allemaal goed. Het spel was gedownload en ik wilde het gaan spelen, alleen moest ik eerst een update uitvoeren. De update was bij 100% toen er stond download mislukt, meerdere keren geprobeerd, maar telkens staat er bij 100% download mislukt en de update is dan gepauzeerd.
Weet iemand misschien wat ik hieraan kan doen?
Alvast bedankt.
Nadat je ctrl+shift+c hebt ingedrukt, typ dan eerst testingcheats true en daarna de codes die je wilt gebruiken. Als je het op deze manier doet, zou het gewoon moeten werken. Je schijnt wel nadat je de cheatbalk hebt gesloten en je bijvoorbeeld CAS is gaat of bouwmode, je opnieuw je cheats moet invoeren.Lestis schreef: Nu mijn vraag: Bij mij werken de cheats niet?Dus ik druk crtl + shift + c in en dan tik ik ze in. Soms verdwijnen ze en soms komen ze in een vaak daaronder. Ik kan daardoor de gedchtes niet weghalen en dat frustreert tijdens het screens maken =/ Iemand een stappenplan?
Het klopt dat CC (custom content --> zelf gemaakte content) niet mee wordt genomen in kleding, huizen of Sims die naar de galerij worden verplaatst. De enige manier om die te krijgen is door ze te downloaden. Je kunt het beste aan de mensen vragen waarvan de Sims of huizen zijn, waar je terecht kan voor die downloads.Charissaa schreef:hoi mensen!
ik heb even een vraagje, als ik iets download in de galerij dan krijg ik het zelf gemaakte bijvoorbeeld kleding niet mee, ik weet niet hoe ik dit kan oplossen...
ik hoop dat een van jullie dit weet!
alvast bedankt
1. Dat weet niemand, maar als het dezelfde lijn als Sims 3 volgt, kun je wel rekenen rond januari/februari. Dit blijft echter bij speculeren.Weet iemand toevallig wanneer er een uitbreiding verschijnt? Kan niet wachten haha en hoe krijg je sims uit je huishouden gezet?
Het is het makkelijks om terug te keren naar het hoofdmenu en dan op het knopje linksonder de play knop te klikken. Dan opent CAS zich en kun je je familie maken.Hoe kan je een nieuw gezin maken in de sims4?
Kan niet. Je kunt voorlopig alleen nog maar de bestaande kavels gebruiken, dus zul je een andere kavel van dezelfde grootte moeten slopen om je huis te plaatsen.Kan je je kavel grootte aanpassen? Ik wil een huis van 50x50 uit de uitwisseling plaatsen maar alle kavels zijn kleiner?
Daarvoor moet je de kamer selecteren die je wil opslaan en dan in de balk bovenin klikken op het mapje met het pijltje ernaartoe. Vervolgens zie je twee opties, de eerste is je hele huis opslaan en de tweede een kamer opslaan. Kies dan dus die tweede.Hoe kan je een eigen gemaakte en ingerichte kamer opslaan als een ruimte die je in 1x kan plaatsen?
Ik heb ook een huis voorbij zien komen op ModTheSims op een kavel van 50x50. Je moet hiervoor een park slopen. Die zijn 50x50.Heartlove schreef:Ik heb een paar vraagjes:
Kan je je kavel grootte aanpassen? Ik wil een huis van 50x50 uit de uitwisseling plaatsen maar alle kavels zijn kleiner?
Alvast bedankt !
Laatst gewijzigd door MandMeneer op ma 15 sep 2014, 18:25, 1 keer totaal gewijzigd.