Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

12 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Mavless
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
157
Lid geworden op:
di 06 aug 2013, 12:34

365 dagen met de familie Carter!

Heyhoi allemaal! Welkom bij mijn spiksplinternieuwe 365! In deze 365 volg ik een jaar lang het leven van de familie Carter, die allemaal begint met 1 sim, Alice Carter:

Let's meet Alice Carter! :D :
(Dag 1:)
Afbeelding

Alice woont in Aurora Skies waar ze pas naar toe verhuisd is, haar leven zal hier beginnen en hier zal ze ook haar leven voortzetten :D

Afbeelding

Ze woont in dit huis waar het allemaal gaat beginnen! Dit was dag 1, een snel voorstelrondje. Vanaf morgen (dag 2 dus) begint het echte leven en ga ik beginnen aan haar dagelijkse leven! Volg haar avonturen, 21-4-2014, de start van de familie Carter! :D
If you have a dream, follow it.
Gebruikersavatar
Mavless
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
157
Lid geworden op:
di 06 aug 2013, 12:34

Re: 365 dagen met de familie Carter!

Bedankt voor alle lieve reacties :knuffel

Dag 2:
Afbeelding

Alice wist dat er brood op de plank moest komen, dus ze zocht naar een baantje. Uiteindelijk zag ze dat er een vacature vrij stond voor Babysitter. Alice hield altijd al van kinderen en daarom stuurde ze een mailtje. Een uur later kreeg ze een mailtje terug, en ze was aangenomen! :D

Afbeelding

Alice had zin om er op uit te trekken, dus ging ze maar naar een klein sportschooltje in de buurt. (Waar maar één loopband stond xD )

Afbeelding

Alice aan het sporten :D

Afbeelding

Het einde van de dag nadert, dus Alice kroop haar lekkere bedje maar weer in, morgen begint namelijk haar eerste dag als babysitter! :swing
If you have a dream, follow it.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie