Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

84 berichten • Pagina 2 van 5

Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: »Lestis' 365 Familie Esperanto«

@Iedereen: Ik weet het Liv is zo geweldig knap als ze aan het bowlen is :flapper Bedankt voor alle reacties, ik waardeer het echt heel erg :knuffel
@Abctje: Ik wilde al eerder reageren maar dat vergat ik, sorry :sweatdrop Ik had al rond gekeken maar nog niet echt een leuke jongen gevonden :fluit Misschien ben ik te veeleisend :sweatdrop Maar ik heb nog steeds niet de leeftijden goed. Dus ik weet niet oud Liv uiteindelijk wordt :S

-------------------------------------------------------------------------------------------------
»Dag 3«

Hier nog de foto's die Liv had gemaakt:

Afbeelding

Liv:

Afbeelding

Vanochtend kon ik lekker uitslapen, mijn les begon laat. Ik besloot maar is te beginnen met schilderen.

Afbeelding

Afbeelding

Beneden was een van mijn huisgenoten eten aan het maken. op het goede moment want ik had best honger. ( :P )

Afbeelding

Maar toen begon de nachtmerrie. Brand!

Afbeelding

Ik probeerde de brand te blussen, al werkte de brandblusser niet meer. De vlammen begonnen zich te verspreiden.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Mijn huisgenoten waren in paniek, alles ging snel en flitste voorbij. De brandweer stormde binnen maar ik had de brand inmiddels onder controle.

Afbeelding

Afbeelding


Ik besloot maar wat te eten en te doen alsof er niks gebeurd was. Vervolgens checkte ik het weerbericht.

Afbeelding

Vervolgens ging ik nietsvermoedend naar school.

Afbeelding

Doe eens gek, veroorzaak een tweede brand.

Afbeelding

Mijn eerste lezing was, ... vermoeiend.
Dat is het goede woord. De persoon naast mij sliep de hele tijd. Ik besloot maar op te letten en dacht aan het examen.

Afbeelding

Afbeelding

Na de lezing kondigde ik een staking aan. De brand was inmiddels geblust thuis.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik besloot eerst nog even te studeren in het park. Ondertussen werd er iets verderop een interview afgenomen. Daarna begon ik mijn staking.

Afbeelding

Afbeelding

Weg met de lama's! Hoe kunnen we die dieren zo hoog zetten in de maatschappij. Waarom is de mascotte een lama! En ik raaskalde nog even door.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik eindigde mijn speech en ging naar huis.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Daar aangekomen maakte ik een herfstsalade. Ik vertrouw het fornuis niet. (:P)

Afbeelding

Uiteindelijk ging ik naar bed. Langzaam vulde de hemel zich met sterren.
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: »Lestis' 365 Familie Esperanto«

Door een onverwachte afspraak is het me niet gelukt en gaat het me ook niet lukken om de foto's van tekst te voorzien. Daarom wacht ik tot woensdag met posten. Misschien ondertussen nog een update maar ivm schoolwerk gaat het me nu gewoon niet lukken, sorry. Na woensdag heb ik 3 weken vrij en dus tijd zat om het in te halen. Hopelijk vinden jullie het niet al te erg.
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: »Lestis' 365 Familie Esperanto«

Bedankt, fijn dat jullie konden wachten. Nu ik 3 weken ongeveer (als ik niet bij m'n stageplek ben dan) de tijd heb, doe ik er per dag 2. Ik moet er 11 inhalen, maar dat gaat wel goed komen ;)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
»Dag 4«

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Het is herfst geworden en Liv stapt al vroeg op de fiets voor haar lessen.

Afbeelding

Afbeelding

Na haar lessen geeft ze dit keer zelf een lezing. :thumbup

Afbeelding

Afbeelding

Daarna besluit ze in het park te gaan studeren. De bel gaat en ze gaat richting het volgende gebouw. Onderweg geeft ze nog even duidelijk haar mening over het kunstwerk. (Ik vind hem persoonlijk wel mooi :3)

Afbeelding

Afbeelding

Als de avond valt en de lessen voor vandaag zijn afgelopen gaat Liv verder aan haar eigen kunstwerk.

Afbeelding

Liv plukt nog een madeliefje en gaat dan terug naar het studentenhuis.
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: »Lestis' 365 Familie Esperanto«

Dankjewel Gitte :knuffel
----------------------------------------------------------------------------------------------
»Dag 5«

Liv:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Toen ik de volgende morgen opstond was het zo koud. Het had gevroren.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gauw pakte ik mijn ontbijt, at het op en haastte me naar school.

Afbeelding

Afbeelding

Het was het perfecte weer voor buitenles (KUCH KUCH). Ik pakte mijn schetsboek en bracht mijn omgeving op papier.

Afbeelding

Afbeelding

In de middag na mijn eerste les ging ik studeren in de bibliotheek. Op een geven moment werd het nogal druk. De meeste scholieren besloten hier een uitgebreide spreekbeurt te houden over de meest rare onderwerpen. De rust was voorbij.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik werd gebeld voor een feestje van mijn beste vriendin. Natuurlijk kwam ik! Maar eerst moest ik nog iets anders doen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Terwijl ik de boel wat aan het opvrolijken ben komt mijn docent langs. Die heeft er blijkbaar geen probleem mee dat ik hier met een graffiti fles in mijn hand sta. Ze loopt rustig door. Als hij af is ga ik naar het feestje van m'n vriendin.

Afbeelding

Helaas was er niet veel bijzonders, ook geen leuke jongen of sapvat. Teleurgesteld ging ik naar huis.


-----------------------------------------------------------------------------------------------
En toen crashte mijn game waardoor ik dit opnieuw moet gaan spelen :thumbdn Daarom dus vandaag maar een dag. Hopelijk heb ik morgen meer tijd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie