Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

766 berichten • Pagina 3 van 39

markos
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1228
Lid geworden op:
vr 15 feb 2013, 19:43

Re: 365 de famile undinov door markos

dag 6

Afbeelding
als ze wakker wordt eet ze een lekkere salade.

Afbeelding
ze kijkt of ze al berichten heeft op haar onlinedatings site maar helaas :cursing , nog niks! ze gaat naar haar les en als ze s´middags thuis komt kijkt ze nog een keer.´
Afbeelding
en ja hoor! hij heet henk macklamoor en hij ziet er op de foto al best leuk uit :wub, maar de wenkbrauwen vindt ze niet zo mooi, ze besluit toch maar op ''accepteren'' te klikken en gaat dan naar bed, ze denkt:''morgen ga ik hem bellen, en dan gaan we gezellig naar het park! heb er zin in :swing ''

Afbeelding

als ze wakker wordt eet ze nog de kliekjes macaroni met kaas van gister op.
Afbeelding

daarna gaat ze zich opmaken en een nieuwe outfit kiezen, ze weet vrijwel zeker dat ze vanmiddag al een afspraakje heeft :)
Afbeelding

uiteindelijk ziet ze er zo uit: (vinden jullie haar zo mooi? ja of nee)
Afbeelding
ze heeft de staart maar uitgedaan en heeft samen met een andere student krullen in haar, haar gemaakt, ook heeft ze een nieuwe outfit. ze is er helemaal klaar voor!

dan gaat ze naar haar lesactiviteit, ze moet schetsen maken.

Afbeelding'

Afbeelding

Afbeelding

na haar les belt ze haar afspraak, zou hij ''ja!'leuk'' zeggen of niet....?

morgen dag 7!
tips en tops welkom :)

Laatst gewijzigd door markos op za 20 apr 2013, 18:25, 2 keer totaal gewijzigd.

markos
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1228
Lid geworden op:
vr 15 feb 2013, 19:43

Re: 365 de famile undinov door markos

dag 7

ze belt hem maar nij neemt niet op! inde voicemail krijgt ze te horen dat je hem over 6 uur terug kan bellen, ze gaat maar even naar het reusachtige ding achter zich...
Afbeelding

Afbeelding

nadat ze dat heeft gedaan is het ongeveer 4 uur, ze gaat naar de studentenvakbond en gaat wat aan wetenschap doen, het is een huiswerk opdracht... het is niet voor niets kuns-wetsnchappen wat ze studeert :)
Afbeelding

dan gaat ze naar huis en eet ze een salade op. dan belt ze hem zou hij ja zeggen?
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
wat! nee! :cursing zegt ze hard door de kamer, waarom niet? hij antwoordt met ''ik heb geen zin...'' dat is geen rede denkt ze, alles is voor niets geweest, ik geef hem nog een kans want anders.....

zou hij de volgende keer wel ja zeggen of niet?

morgen dag 8
tips welkom :)

ps: deze up was een beetje kort, en niet zo leuk (vind ik!) sorry daarvoor.

Laatst gewijzigd door markos op zo 21 apr 2013, 18:46, 3 keer totaal gewijzigd.

markos
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1228
Lid geworden op:
vr 15 feb 2013, 19:43

Re: 365 de famile undinov door markos

dag 8

Afbeelding
na haar eerste afgewezen afpraakje :cry gaat ze naar bed. morgen tentamens! (exames voor het eindexamen worden ook wel tentames genoemd volgens mij

dan neemt ze een verfrissende ochtend douche en maakt ze een ontbijtje.
Afbeelding

Afbeelding

dan ziet ze pas hoe laat het al is, ik moet naar de les! de aanrecht blijft er maar een beetje verlaten bij :) zou ze slagen?


Afbeelding

Afbeelding

na haar les krijgt ze te horen dat ze geslaagd is voor de eerste toets jeeh!
Afbeelding
dan gaat ze naar de volgende.. :fluit
Afbeelding
daar is ze ook geslaagd, het eerste semester zit acheter de rug... ze gaat naar huis

eenmaal thuis belt ze henk nog een keer, hij zegt ja! ze gaat er meteen heen, ze vindt henk echt heel kanp :wub

Afbeelding

en dit is henk:
Afbeelding

zal het een leuk uitje worden?

omdat ik gisteren geen screens gepost heb, doe ik daarom een dubbele update!

dag 9
dit is de locatie die ze heeft uitgezocht, ze vindt henk heel mooi en ze hoopt dat het afspraakje niet in de soep valt, haar kleren net zoals de gister heeft ze weer aangedaan en ze hoopt dat het iets wordt!
Afbeelding

dan ontmoet ze henk voor het eerst.
Afbeelding
hij geeft haar al meteen complimentjes en hij is erg aardig ze babbelen wat verder.
Afbeelding

nog wat versieren :wub
Afbeelding

en dan.... ze kan het niet laten, ze geeft henk een zoen, henk lijkt het niet erg te vinden en pakt haar snel weer terug, dit wordt een goed stel :)
Afbeelding

Afbeelding

uiteindelijk zeggen ze nog doei, volgens mij vinden ze elkaar al heel leuk, ze vindt henk echt een hartendief :wub zal ze de volgende keer vragen of hij blijft logeren? ze weet het nog niet.
Afbeelding

dit was dag 8 & 9 tips en tops (-punten) altijd welkom!

Laatst gewijzigd door markos op za 27 apr 2013, 22:17, 1 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie