Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

766 berichten • Pagina 2 van 39

markos
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1228
Lid geworden op:
vr 15 feb 2013, 19:43

Re: 365 de famile undinov door markos

dag 3

Afbeelding

Afbeelding


als ze terug is van de bijeenkomst, plonst ze nog lekker in het zwembad achter het studentenhuis, ze had even verkoeling nodig want het was een warme dag vandaag wel 32 graden!

Afbeelding

daarna gaat ze slapen, want morgen is eerste les! ze valt in een diepe slaap.

Afbeelding
de volgende ochtend is ze vroeg wakker, ze neemt een lekkere douch en maakt dan lekkere wafels voor zichzelf.

Afbeelding

Afbeelding

na haar lessen krijgt ze een huiswerk opdracht, ze moet een schets maken. is ie niet mooi! :flapper

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

daarna gaat ze naar de koffieshop, ze bestelt een heerlijke cappuchino met slagroom en drinkt hem op tot het laatste druppeltje. ze babbelt nog even en dan krijgt ze een idee, het is niet eng hoor maar ze hoort het iedereen zeggen dat het leuk is, ze kijkt uit het raam en ziet hem staan het ''ijzeren beest'' staat erop. wat gaat ze doen....?

dit was dag 3 morgen ben ik op schoolreis (groep 8, laatste keer!) dus wordt het moeilijk om screens te posten maar ik ga het proberen!!

ook heb ik nog een vervelende mededeling:
ik mag exotisch eiland niet kopen van mijn ouders, zelfs als ik hem zelf betaal en zelfs niet als ik er een afgooi. ik hoop niet dat jullie dit erg vinden, ik had leuke ideen met exotisch eiland. er is misschien nog een klein kansje dat ik hem toch krijg maar reken daar maar niet op. ik hoop dat jullie gewoon blijven volgen :) ook zonder exotisch eiland. want ik vind dit echt heel leuk om te doen :).

verderest zijn tips en tops ( - punten) altijd welkom!
Big Mama
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4831
Lid geworden op:
zo 04 dec 2011, 17:20

Re: 365 de famile undinov door markos

Hele leuke screens :D en de muren waren omhoog dit keer, ;) heel mooi gedaan. :thumbup

Ik zou me niet druk maken of je wel of geen uitbreiding hebt want dat hoeft dit project helemaal niet in de weg te staan.
Ik blijf volgen, met of zonder de volgende uitbreiding. ;)
markos
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1228
Lid geworden op:
vr 15 feb 2013, 19:43

Re: 365 de famile undinov door markos

dag 4

Afbeelding

Afbeelding
ze loopt naar buiten en doet de ijzeren deksel open, dan springt ze erin DUMPDUIK!! :laugh . ze heeft er ook nog iets voor teruggekregen: een mooie stoel :flapper

Afbeelding
dan gaat ze naar huis en kruipt ze onder de wol, de volgende morgen eet ze nog taaie oude hotdogs uit de koelkas op, bah! :)


Afbeelding
daarna werkt ze nog wat aan haar gitaarvaardigheid, ze moet toch echt wel wat meer informatie weten over muziek.

dan is haar les en gaat ze er snel heen.
Afbeelding

ze begint goed met aantekieningen maken, dan ziet ze de persoon langs zich. ze word er zelf ook slaperig van en als hij net wakker wordt, valt jacky in een diepe slaap :)
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

morgen dag 5, tips en tops (ik zal het er nog een keer bijzetten :) : tops= -min punten) graag :)

Laatst gewijzigd door markos op vr 19 apr 2013, 12:23, 1 keer totaal gewijzigd.

markos
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1228
Lid geworden op:
vr 15 feb 2013, 19:43

Re: 365 de famile undinov door markos

vandaag een iets groeter up! :)

dag 5

na haar les gaat ze naar de bowlrama waar ze lekker een potje gaat bowlen, maar ze is er nog niet zo heel goed in.... :P

Afbeelding
uiterste concentratie.....
maar dan..... AU! ze valt, haha :lol
Afbeelding

nog maar een keer proberen dan.
Afbeelding

Afbeelding
JA! het is gelukt, alhoewel... 1 pion.. :$ ze besluit er maar mee te stoppen en naar huis te gaan.

eenmaal thuis aangekomen stinkt het helemaal, vieze borden, overal was, vieze wc's en douche's, aanrechten en nog wel wat, dit duurt bijna een uur om dit allemaal zelf opteruimen maar dan heeft ze een idee....

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

dan belt ze de schoonmaakdienst.....
Afbeelding

gelukkig komen ze snel en is het huis binnen een uurtje weer spik en span :)
Afbeelding

dan gaat ze een online datingsprofiel aan maken want ze wil graag een vriendje :wub zou ze reacties krijgen?
Afbeelding

als ze dat gedaan heeft gaat ze na een vermoeiende dag onder de wol met in haar achterhoofd dat de baby wens misschien ooit wel eens zou kunnen uitkomen....
Afbeelding

dit was dag 5 tips en tops altijd.
morgen dag 6 :swing

Laatst gewijzigd door markos op vr 19 apr 2013, 19:52, 1 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie