Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

766 berichten • Pagina 21 van 39

markos
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1228
Lid geworden op:
vr 15 feb 2013, 19:43

Re: 365 de famile Undinov door markos

Dankjewel iedereen! :knuffel

Dag 48!
De volgende morgen eet Bo zijn ontbijtje, hij is weer als eerste wakker!
Afbeelding

En daarna speelt hij met zijn favoriete speeltje!
Afbeelding

Dan is Jacky wakker! Ze heeft vandaag vrij gevraagd voor de verhuizing..
Afbeelding

Elke dag is er ene irritante wasbeer die de vuilnis bak omgooit! En vandaag weer :cursing
Afbeelding

Jacky ruimt het daarna netjes op.. 'Wat een rot beest is dat zeg!' 'Sjongejonge!' Zegt Jacky geërgerd!
Afbeelding

Daarna belt ze even een repateur! Sam heeft de vaatwasser weer stuk gemaakt!
Afbeelding

Ze ruimt de plasjes even op.. 'Wat een rotzooi! Ik ben nog niet eens met de zaken van het nieuwe huis aangekomen!'Afbeelding

Dan kan ze eindelijk een belangrijk telefoontje plegen.. 'Hallo, u spreekt met Jacky Undiov/Pinkerton wij zouden vandaag intrekken in het nieuwe huis. 'Ja dat klopt' Antwoordt de makelaar, 'Ik wou even melden dat we inplaats van 4 uur er om 7 uur heen wouden gaan omdat ik het niet haalsde..' 'Oke! Dat regel ik even dan...Bedankt voor het melden!' 'Graag gedaan, dag!' Antwoordt Jacky
'Zo dat is gedaan!' Denkt Jacky
Afbeelding

Dan speelt ze nog even met Bo!Afbeelding

'Pak hem Bo!' Roept Jacky die ene stok weggooit!
Afbeelding

'Goed zo Bo!' Zegt Jacky klappend! Hij krijgt nog een aai over zijn bol en ze spelen nog even verder..
Afbeelding

Maar dan begint het te regenen en rennen ze samen snel naar binnen...!
Afbeelding

Dan neemt ze even een lekkere warme douche!
Afbeelding

Als Sam thuiskomt rent Bo snel naar Sam toe! 'Hey Sam!' Zegt Sam blij die hem ondertussen even gaat knuffelen!
Afbeelding

Dan krijgt Mama ook een knuffeltje!
Afbeelding

Als Gavin thuis is gekomen van een zware werkdag, Geeft Jacky aan dat ze kunnen vertrekken!
Afbeelding

Iedereen trekt zijn jassen aan! En ze kunnen vetrekken... Het verhuisbedrijf heft eerder die dag een aantal spulletjes mee genomen! Grotendeels laten ze staan!
Afbeelding

Tot zien lieve oude huisje.. :(
Afbeelding

En dit is hun nieuwe huis! Natuurlijk niet zelf gemaakt! ;)
Afbeelding

'Wow! Wat groot!' Zeggen Gavin en Sam tegelijk.. Sam rent al meteen naar binnen! 'Ik wil het zien!' Zegt Sam!
Afbeelding

Het huis:

Woonkamer:
Afbeelding

Keuken + Eet hoek
Afbeelding

En zelfs een bubbelbad!
Afbeelding

Kamer Sam: Hier gaat ook Bo slapen :)
Afbeelding

Sam maakt zijn huiswerk in het nieuwe huis!
Afbeelding

Terwijl Gavin TV kijkt! 'Papa! Het is hier heel mooi!' Zegt Sam vanuit de keuken! 'Ik weet het jongen! Ik ben ook super blij!' Zegt Gavin enthousiast!
Afbeelding

Het is buiten flink aan het regenen dus leest Jacky even ene boek op hun nieuwe kamer!
Afbeelding

Bo had vlooien dus krijgt hij een bad! Hij lijkt het wel fijn te vinden :)
Afbeelding

En Sam heeft iets gevonden.. Namelijk een IJsmachine! Jammie!
Afbeelding

Maar daarna is het tijd om toch naar bed te gaan! Overmorgen gaat hij alles vertellen over het nieuwe huis! Morgen is het namelijk :wub Dag! (liefdes dag!)Afbeelding

Bo valt ook in slaap...
Afbeelding

Terwijl er buiten nog even iets gedaan wordt.. Jacky en Gavin zitten samen in het heerlijk hete bubbelbad terwijl het buiten best koud is! Ze moesten het even uit proberen hoor!
Afbeelding

Wat gebeurd daar... (A)Afbeelding

:wub
Afbeelding


Afbeelding

En daarna duiken deze twee plezierige mensen ook maar eens in bed!
Afbeelding
_______________
Hoe vonden jullie de update?
Het huis is trouwens gebrukit in de live-broadcast over de sims 3 jaargetijden!
Je hebt ook alleen de uitbreiding jaargetijden nodig!
Het is echt een heel mooi huis!
Graag reacties! (A)
Morgen dag 49 :swing

Ps: klik op 'huis' voor de link..

Laatst gewijzigd door markos op za 08 jun 2013, 20:21, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
BabyBrowny
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1844
Lid geworden op:
za 28 jul 2012, 20:45

Re: 365 de famile Undinov door markos

De 17e en 18e screens zijn hetzelfde, had dat een andere moeten zijn :fluit
En bij mijn familie zit er ook steeds een wasbeer, ik wordt er gek van :P

Maar wel leuke screens en leuk huis, ik had het eerst niet herkend, dus als je had gezegd dat je het zelf had gebouwd had ik het best geloofd. Dat kan je best volgens mij ;)
Is er misschien een kindje gemaakt in dat bubbelbad? Ik hoop het! :swing
En ik ben benieuwd wat de twee tortelduifjes gaan doen op liefdesdag. :wub
markos
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1228
Lid geworden op:
vr 15 feb 2013, 19:43

Re: 365 de famile Undinov door markos

Dankjewel! :knuffel
En BabyBrowny: bedankt voor je sper lieve antwoordt! Je hebt gelijk! Ik zal even de goed sceern zoeken of anders wegghalen! :knuffel :D

Edit: Aangepast! :swing

V
Bedankt! was het vandaag vergeten om te doen :P

Nog even iets anders:
Ik heb een poll aangevraagd!
De vraag is:
Hoe gaat de baby heten?
Waarom nu al?
Nou, ik wil de baby meteen een naam geven als ie geboren is XD Dus daarom!
Ben benieuwd wat jullie kiezen!

Laatst gewijzigd door markos op zo 09 jun 2013, 08:47, 2 keer totaal gewijzigd.

markos
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1228
Lid geworden op:
vr 15 feb 2013, 19:43

Re: 365 de famile Undinov door markos

Super dankjewel iedereen :knuffel

Zoals je ziet is er een Poll gekomen!
Waarom nu al? Nou, ik wil de baby al meteen een naam geven! :D
Nog even een bevestiging: De baby komt eraan! Het bubbelbad was helaas mislukt :(

Dag 49/ Liefdes Dag!

Vandaag is iedereen vrij dus neemt Sam even een bad! Hij is extra vroeg opgestaan want hij heeft een verrassing voor mama en papa!
Afbeelding

En Bo is beneden al lekker aan het eten!
Afbeelding

Daarna begint aan zijn verrassing! Hopelijk branden de muffins niet aan!
Afbeelding

'Wat duurt dat toch lang!' Zeurt Sam tegen Bo die toch niets hoort, 'Straks worden mama en papa ook nog eens wakker!' Zegt Sam boos! En hij wacht verder..
Afbeelding

Uiteindelijk na heel lang wachten (Voor zijn geduld dan :p) zijn ze klaar en wacht Sam totdat Jack en Gavin beneden komen!
Afbeelding

'Hey! Mam!' Roept Sam die met een glimlach naar de cakejes kijkt! 'Wat heb jij gemaakt!' Vraagt jacky, 'Ik heb Cakejes gemaakt omdat jullie de allerliefste mama en papa zijn van de wereld!' Jacky voelt zich binnen warm worden 'Wat lief!' Denkt ze.. :)
Afbeelding

Aan tafel is het erg gezellig! Er wordt gelachen, gepraat en gespeeld! op een gegeven moment maakt Gavin zelfs zo domme opmerking dat Jacky verslikt in haar eten! Sam en Gavin lachen hard, 'Hihi!' Lacht Gavin! 'Houd je mond!' Antwoordt Jacky na haar Verslikking lachend!Afbeelding

Het is vandaag echt poep-weer! Gavin had een leuk idee om met de hele familie naar het lente festival te gaan maar dat gaat zo te zien het niet worden!
Afbeelding

Binnen worden de borden opgeruimd en blijft Gavin als laatste over die nog eet! Hij heeft te veel gelachen en gespeeld met Sam en begint pas net aan zijn muffin!
Afbeelding

Bo komt even bij Sam kijken! 'Hey Bo!' Zegt Sam die Bo over zijn hoofdje aait! 'Ik vind het echt leuk dat je bij mij op de kamer slaapt weet je!' Zegt Sam helemaal blij! 'Wat zou ik zonder Bo moeten denkt hij even later..'
Afbeelding

En hij speelt nog even..
Afbeelding

Gavin kijkt uit het raam, 'Wat is dat nou!' Zegt hij! 'Hoe kan het opeens zo snel opgeklaard zijn en zo opeens! Een halfuur geleden was de lucht nog zwart'! Zegt Gavin verbaasd! (Wie heeft dat nou gedaan...!? :fluit ) 'Kan het plannetje toch doorgaan!' Denkt Gavin
Afbeelding

'Iedereen schoenen aan en klaar maken! We gaan weg!' Schreeuwt Gavin! Sam is in no-time klaar en rent de trap af! 'Klaar!' Zegt hij, even later komt Jacky ook en kunnen ze vertrekken!
Afbeelding

Afbeelding

En.. Welkom op het lente festival!
Afbeelding

Bo rent meteen weg en snuffelt wat! Hij vermaakt zich wel hier!
Afbeelding

Sam's aandacht gaat naar de rolschaats baan..
Afbeelding

En Jacky en Gavin zijn het meest ge instereseert in de dansvloer! De liefde is nog even sterk op de dag dat ze hem zag..
Afbeelding

Samen schuifelen ze.. :)
Afbeelding

Bo vermaakt zich wel.. Hij rent lekker rond en kan overal rustig liggen!
Afbeelding

Daarna wordt er een wedstrijdje hoefijzer gooien gedaan.. Jacky mag eerst!
Afbeelding

Maar helaas.. Jacky gooit geen enkele hoefijzer om de ring..
Afbeelding

Gavin zat net weer Jacky uit te lachen en hij heeft gewed dat hij er minsten één om de paal.. We zijn benieuwd :D
Afbeelding

En Gavin heeft ze ook allemaal mis gegooid! 'Wat een bak zeg!' Zegt Jacky! 'Ik krijg de eer!', 'Papa heeft jou gewoon laten winnen!' Zegt Sam die knipoogt naar Gavin!
Afbeelding

Daarna is Sam! Jacky en Gavin staan erachter wat te praten hoe lief ze elkaar wel vinden en Dat dit een fantastisch uitje is!
Afbeelding

Sam baalt wel.. :angry Hij heeft er geen een om de paal gegooid! 'Het ligt gewoon aan die hoefijzers!' zegt Sam tegen Jacky!
Afbeelding

Met z'n allen vertrekken ze naar huis.. De muffins zijn ondertussen vies geworden en ze hebben maar op het festival gegeten! (Vergeten te maken :$ )Afbeelding

Bo speelt nog even met zijn (Nieuwe!) Lievelingsspeeltje!
Afbeelding

Gavin brengt wat tijd door met Sam.. 'BEdankt voor je lieve muffins, Sam! Je bent een hele lieve jongen en ik houd van je!' Zegt gavin blij!Afbeelding

'Dankjewel papa! jij bent de liefste papa van de hele wereld!' Zegt Sam! 'Dankjewel' jongen! Zegt Gavin die een beetje rode wangen krijgt
Afbeelding

Samen geven ze elkaar nog een dikke knuffel!
Afbeelding

Jacky is ondertussen bezig met de afwas!
Afbeelding

Bo en Sam zijn naar bed gegaan en Jacky gaat naar bad, ze heeft even wat rust nodig!
Afbeelding

Gavin doet hetzelfde..
Afbeelding

En daarna liggen ze samen in bed... Jacky wordt rood en vraagt iets. Na ze even gepraat te hebben doen ze het toch nog een keertje..
Afbeelding

:wub (A)
Afbeelding

Afbeelding

En zo vallen deze twee tortelduifjes in slaap en wordt deze liefdesdag liefdevol afgesloten.. :wub
Afbeelding
________
Hoe vonden jullie de up?
Laat me weten wat je ervan vond! (A) :D
Ook wil ik even zeggen dat ik simcity krijg :swing
Hij komt dinsdag pas binnen en ga dan even een paar dagen het spel ontdekken!
Maar ik zou het ook wel leuk vinden om een (Paar) vriend(en) te hebben in het spel!
Dus wil je graag nog iemand? Zou je dan alsjeblieft je gebruikersnaam willen plaatsen!
dan kan ik rond het weekend denk ik jullie toevoegen! Omdat ik eerst alles moet ontdekken want sanp nog niet echt hoe het werkt natuurlijk! ;)

Alvast bedankt :swing (A)


Ook kan ik melden dat er op 18, 19 en 20 en misschien zelf 21 juni niet geupdate kan worden omdat ik op kamp ben! Ik kom vrijdag terug maar ik denk dat ik dan best moe ben! XD
Sorry daarvoor! :)
_____
Extra:
Gister zijn ze verhuisd en had ik de link geplaatst, nu was de screen nog niet echt duidelijke screen dus hier even een nieuwe:

Het huis:
Afbeelding
__
Zo dat is even iets duidelijker! :D

Morgen weer een up :swing
Gebruikersavatar
BabyBrowny
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1844
Lid geworden op:
za 28 jul 2012, 20:45

Re: 365 de famile Undinov door markos

Wat een :wub up! Leek me een geweldige dag!
En Bo is zo lief :laugh
Het is toch zo'n leuke familie :swing :love :D
En nog een kindje :swing

En leuk dat je simscity krijgt, ikzelf heb het niet, maar mijn broer wel. Hij heet Syberdino volgens mij :P
En veel plezier (alvast) op kamp :swing

Laatst gewijzigd door BabyBrowny op zo 09 jun 2013, 20:33, 1 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie