Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

766 berichten • Pagina 19 van 39

Gebruikersavatar
BabyBrowny
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1844
Lid geworden op:
za 28 jul 2012, 20:45

Re: 365 de famile undinov door markos

Hele leuke screens :swing
Maar ik heb geen idee wat er op die stoel ligt, is het een edelsteen of speelgoed of een vrucht? No idea :|
En verder maak je me ook heel nieuwsgierig, dus ik wil het weten :flapper

EDIT: Ik denk dat ik hem weet. De eigenschap van Gavin?

Laatst gewijzigd door BabyBrowny op za 01 jun 2013, 12:54, 1 keer totaal gewijzigd.

markos
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1228
Lid geworden op:
vr 15 feb 2013, 19:43

Re: 365 de famile undinov door markos

Maandprofijtje: 2! Mega Update: 55 screens!
Beste 365- de familie Undinov volgers, Vandaag is er een mega update! Maarliefst 55 screens! Ook zitten in deze up 3 dagen verwerkt ;) Ik wil een beetje de dagen inhalen die ik jullie heb laten wachten ;) maar dat brgrijp je wel! Ook is deze up voor jullie geduld en lieve reacties :knuffel Heel erg bedankt hiervoor! Veel plezier!
Extra: :D
Morgen wordt de spoiler onthult maar... Babybrowny heeft iets gevonden :laugh ...
BabyBrowny schreef:EDIT: Ik denk dat ik hem weet. De eigenschap van Gavin?
Dus ben je nieuwsgierig... Ga naar de eerste pagina!

Dag 40, Dag 41 en Dag 42!
Jacky koopt ook hier wat en gaat dan naar huis
Afbeelding

Eenmaal thuis wordt de oppas betaalt en krijgt ons Sammetje nog even aandacht!
Afbeelding

Gavin is net een uurtje thuis als hij alweer naar werk moet voor een noodgeval! Gelukkig is hij morgen vrij!
Afbeelding

Sam krijgt wat te eten en Jacky eet het samen met hem op! Ze vindt het jammer dat Gavin zoveel weg is...
Afbeelding

Onze Sam moet leren lopen en daarom krijgt hij nog een keer loop-les!
Afbeelding

En na een half uurtje oefenen kan hij het! Wat knap van je Sam, Jacky is apentrots op je!
Afbeelding

Mama brengt hem even naar boven omdat hij wilt spelen!
Afbeelding

Maar eerst even op het potje!
Afbeelding

En daarna lekker spelen!
Afbeelding

XD
Afbeelding


Iets later komt Gavin ook thuis...
Afbeelding

Hij eet nog wat... En dan naar bed. Hij is kapot van de werkdag!
Afbeelding

Jacky stopt Sam in...
Afbeelding

En vertelt daarna trots tegen Gavin dat Sam heeft leren lopen!
Afbeelding

Dit moest weer even na een lange tijd...
Afbeelding

Even knuffelen....
Afbeelding

Daarna lekker slapen...
Afbeelding


De volgende morgen staat Jacky al vroeg op... Ze gaat een kerst ontbijtje maken!
Afbeelding

Niet veel later staat Gavin ook op... Hij heeft heel diep geslapen en is goed uitgerust, hij belt de gasten voor het feest!
Afbeelding

Jacky is ondertussen nog bezig met het ontbijtje!
Afbeelding

Gavin maakt Sam wakker en speelt er even mee... Het was (best) lang gelden dat hij even iets met Sam gedaan heeft! Hij merkt dat hij 1 dag zonder Sam echt goed te zien al moeilijk is...
Afbeelding

Afbeelding

En dan ontbijten! Het eten voor Sam wordt even verkleind, en dan kan het beginnen!
Afbeelding

Alsjeblieft Sam! Eet smakelijk!
Afbeelding

Jammie!
Afbeelding

Zo te zien smaakt het wel!
Afbeelding

Daarna zijn Papa en Mama ook aan de beurt!
Afbeelding

Gavin versiert buiten de kerstbomen terwijl Jacky de huiskamer klaarmaakt voor het feest... De (onder andere) Gekochte banken bij de kringloop komen nou goed van pas!
Afbeelding

Daar zijn de gasten al! Ze leggen allemaal cadeautjes neer!
Afbeelding

Het feest Begint al goed!
Afbeelding

En buiten ziet het er zo uit! Mooi werk Gavin! (sorry voor geen dak :D Vergeten!)
Afbeelding

Het is binnen erg knus en gezellig! Gavin heeft oude vrienden uitgenodigd en Jacky ook! Ze hebben het niet al te druk gemaakt maar het is toch nog erg gezellig!
Afbeelding

"We gaan beginnen!" Roept Jacky hard! Iedereen neemt een plaats en er word lekker gekletst!
Afbeelding

Als eerste pakt een goede oude vriend van Jacky de pakjes uit! (Ik moet ze toch echt wat vaker laten zien ;) )
Afbeelding

En zo gaat het rondje rond... De ene wel blij en de ander niet!Afbeelding

En dan is Jacky!
Afbeelding

Ze heeft een gitaar gekregen! Natuurlijk is ze hier heel blij mee!
Afbeelding

Gavin is iets minder blij met zijn lichtje in de vorm van een bloem... 8-)
Afbeelding

En deze goede vriendin van Gavin is ook blij zo te zien!
[U1062_zps60f2b9a8.jpg.html]Afbeelding[/URL]

Daarna is deze kennis en die is ook niet zo blij....
Afbeelding

Sam zit maar te wachten....
Afbeelding

Er wordt nog even gepraat even over de cadeaus en ze doen nog een spel: Doe iemand na!
Afbeelding

Uiteindelijk na een super gezellige avond gaan de meeste wel naar huis... Ze hebben het heel gezellig gevonden!
Afbeelding

Afbeelding

Jacky test haar nieuwe gitaar maar uit!
Afbeelding

Gavin eet nog wat en bedenkt dan dat dat lichtje nog best handig kan zijn voor de kamer van Sam! Heeft hij toch nog een Cadeautje!
Afbeelding

Maar dan... Een lieve onschuldige zwerfhond sterft in de tuin van Gavin en Jacky :(
Afbeelding

Gelukkig zit Sam lekker binnen met zijn olifantje te spelen en merkt hij er niks van!
Afbeelding

Intussen gaat het buiten nog door...
Afbeelding

Magere hein vertelt dat hij een fijne rust krijgt en de laatste gast vertrekt van de schrik! Ze is er doodsbang van geworden...Afbeelding

Het is al erg laat! De lichten worden uitgezet..Afbeelding

Het normale interieur word weer tevoorschijn gehaald!
Afbeelding

En er wordt nog even met Sam gespeeld!Afbeelding

Daarna mag Sam naar bed!Afbeelding

En Jacky en Gavin ook!Afbeelding
En nog bedankt voor jullie lieve reacties! :swing
Jullie zijn allemaal super lief!

(voor iemand: Morgen stuur ik even iets naar je! :knuffel)
markos
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1228
Lid geworden op:
vr 15 feb 2013, 19:43

Re: 365 de famile Undinov door markos ~ MEGA UPDATE: 55 scre

Dankjullie wel iedereen! :knuffel

@ Hey charlotte! Welkom weer! :D
@ Deetui: Bord Macaronie met kaas? XD
@ BabyBrowny: Ssst! Ik weet dat je het weet! Maar voor de gene die het nog niet weten :D
Nog een tipje dan, voor vanavond:
Markos schreef:Dag 39: Ik zij dit!: Maar overmorgen komt er iets! Iets wat Gavin al heel graag wou!


Kijk maar eens even bij de eigenschappen! Maar meer zeg ik echt niet!
markos schreef:Familie informatie
Jacky Pinkerton/Undinov
echtgenote van Gavin Pinkerton -stamhouder, eerste persoon in familie.
Eigenschappen:
Dapper
Op familei gericht
Goed
Virtuoos
Vriendelijk

levenswens:
Filmcomponiste

Favorieten:
Favorieten Muziek: Electro
Favorieten Eten: Macaronie met Kaas
Favorieten Kleur: Violet

Gavin Pinkerton- echtgenoot

Eigenschappen:
Charismatisch
Op familie gericht
Geluksvogel
Goed gevoel voor humor
Houdt van kou
Honden liefhebber


**Groen is Extra eigensschap door bijv: hoge invloed bij groep!

levenswens: gerenomeerd Chirurg
favorieten:
favoriete eten: koekjes
favoriete muziek: klasiek
favoriete kleur: blauw groen
Hier staat ergens een tipje tussen! Veel succes!
markos
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1228
Lid geworden op:
vr 15 feb 2013, 19:43

Re: 365 de famile Undinov door markos ~ MEGA UPDATE: 55 scre

Sorry voor PP!
Dankjewel iedereen :knuffel
Weet iedereen al wat het is? Je krijgt het Nu te weten!
1 iemand wist het in iedergaval al! :swing

Dag 43!
Gavin is al vroeg wakker en belt zijn werk af, hij heeft geen zin om te werken en belt zijn werk af!
Afbeelding

En hij maakt er lekker gebruik van! Hij speelt een Game
Afbeelding

En ook leest Hij lekker!
Afbeelding

Dan wordt Jacky wakker! Vandaag heeft ze een leuke verrassing voor Gavin!
Afbeelding

Wat steekt daar onder het bed uit? :laugh
Afbeelding

En wat staat daar achter het bed? :D
Afbeelding

Jacky heeft een paar dagen geleden de boekenkast weggehaald, ze heeft een goede smoes bedacht! Gavin weet van niks wat er gaat gebeuren! Afbeelding

Nu moet ze Gavin nog weg zien te krijgen! 'Gavin!' Roept Jacky die uit de badkamer loopt, 'Kom eens even zitten, ik moet iets zeggen! En waarom lees je? Ik dacht dat je lezen haatte!' 'Een beetje verandering kan ook geen kwaad!', lacht Gavin! 'Maar goed, wat is er?'
Afbeelding

Samen gaan ze aan de tafel zitten, "En!" Zegt Gavin, 'Nou, eh' (Denk, Denk, Denk) 'zou je voor mij een boek over eh, sleutels kunnen halen!' Zegt Jacky een beetje met een glimlachje. Ze heeft er erg moeite mee om het in te houden!Afbeelding

'Sleutels! Waarvoor dat!' lacht Gavin, oké, ik haal het wel even!
Afbeelding

Gavin vertrekt een beetje met een denkend hoofd, waar heeft ze nou informatie over sleutels nodig! 'Sleutels, haha' Hoe komt ze erbij!Afbeelding

Jacky staat met een glimlach beneden! Het is haar toch nog gelukt om snel iets te verzinnen! Ook al was het op het nippertje! Ze kan nu alles klaar zetten voor de verrassing!
Afbeelding

Ze haalt de spullen onder en achter het bed vandaan en zet ze neer! De voederbak beneden, en de speeltjesbak boven!Afbeelding

En wat staat verstopt aan de achterkant van het huis? De mand/kussen!
Afbeelding

Ze legt alles klaar, en zo ziet het eruit! Gavin zal het geweldig vinden als hij thuis is!
Afbeelding

Gavin is ondertussen de boekenwinkel in gegaan.. Op zoek naar het boek over sleutels!
Afbeelding

Gavin komt uit de boekenwinkel zonder boek over sleutels! Ze hadden hem gewoon niet! Nou, dan niet! 'Hopelijk begrijpt Jacky het wel' Denkt Gavin
Afbeelding

Eenmaal thuis staan Sam en Jacky beneden te wachten... 'Suprise!' schreeuwt Jacky! Sutjais! Schreeuwt Sam er nog achteraan! 'Wat is dit!' Vraagt Gavin met een brok in zijn keel, 'Je krijgt een hond van ons!' Zegt Jacky 'Omdat je de liefste man en papa van de hele wereld bent!' en dat vind Sam ook!
Afbeelding

En natuurlijk wordt Jacky nog super bedankt met een super knuffel
Afbeelding

Aan tafel is het erg gezellig! 'Maar heb je de hond al gekocht?' Vraagt Gavin, 'Nee! Die mag jij uitzoeken! Ik heb een site gevonden waar je er eentje van kan kiezen! Ik heb al geregeld dat ze vanavond al komen met het gekozen hondje! Dus kies er maar een hele leuke uit!'
Afbeelding

Gavin vraagt of ze zelf mee wilt kiezen, 'Nee joh! Het is omdat jij zo hard werkt voor ons! En het is voor jou he! Niet voor mij!' antwoordt Jacky 'Kom op! Kiezen maar!'
Afbeelding

Terwijl Gavin een hondje uitkiest geeft Jacky Sam nog wat praat-les!
Afbeelding

'Havermoutpap' Zegt Jacky 'Havermjoutpap' antwoordt Sam 'Papa is lief' Zegt Jacky weer, 'Papa is niet jief!' lacht Sam! Maar wat is er nou... Sam heeft zojuist leren praten!
Afbeelding

En Mama is natuurlijk super trots op Sammetje!
Afbeelding

Afbeelding

*Toet!!* Komt van buiten! 'Gavin! Roept Jacky weer hard! 'Ze zijn er!'
Afbeelding

Gavin stormt naar buiten en pakt zijn lieve nieuwe vriendje op, 'Ik noem je Bo lieve vriend!' Gavin is super blij en gaat snel naar binnen!
Afbeelding

Sam is ondertussen boven aan het spelen!
Afbeelding

Afbeelding

Beneden haalt Jacky opeens een zak voer tevoorschijn en de bak wordt gevuld! Ook krijgt onze nieuwe vriend een beetje aandacht! 'Wat ben je toch lief!' Denkt gavin die helemaal in de wolken is!
Afbeelding

Gavin komt maar eens even kijken wat Sam aan het doen is..
Afbeelding

Jacky speelt ook nog even met Bo!
Afbeelding

'Pjappa' Sam tikt op de broek van Gavin 'Mag ik naar bjed, Sam is moe!' 'Natuurlijk' zegt Gavin! Hij speelt nog even met Sam en legt hem in zijn bedjeAfbeelding

En uiteindelijk gaat iedereen na een fantastische dag (vooral voor Gavin) naar bed! Afbeelding

_________________
Hoe vonden jullie deze dag? En hoe vonden jullie Bo?
Waarom Gavin zo blij doet komt hier door:
Hij is een verschrikkelijke honden liefhebber en dit is de eerste keer dat hij er een heeft dus vandaar!

Nog even de tips op een rijtje:
De eerste tip was een wazig plaatje:
Afbeelding
één van jullie had het goed geraden en dat was Big Mama! Zij was dus de eerste die het (waarschijnlijk) wist!
Big Mama schreef:Hele leuke screens weer :D en ik denk dat dat een hondenriem is. :swing
De tweede tip was over een eigenschap namelijk:
markos schreef:Gavin Pinkerton- echtgenoot

Eigenschappen:
Charismatisch
Op familie gericht
Geluksvogel
Goed gevoel voor humor
Houdt van kou
Honden liefhebber]
De tweede die het wist was BabyBrowny:
BabyBrowny schreef: Ik denk dat ik hem weet. De eigenschap van Gavin?
Dat waren de tips + antwoorden
Stel als je nieuwsgierig was!

Laat me horen wat je van deze dag vond en morgen is Sam jarig! :gefeliciteerd

Veel groetjes markos :D
markos
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1228
Lid geworden op:
vr 15 feb 2013, 19:43

Re: 365 de famile Undinov door markos

Super bedankt voor de lieve reacties weer ! Vind het zo leuk om het allemaal te lezen :knuffel


Dag 44!
Wie is de volgende morgen als eerste op? Bo!
Afbeelding

Gavin komt de kamer uitlopen en ziet Bo, 'Hey schatje! Ben jij al zo vroeg wakker!' 'Wil je lekker spelen!' Zegt Gavin!Afbeelding

Bo heeft honger dus brengt Gavin hem even naar beneden om Bo lekker te laten eten van zijn brokjes, hij durft de trap namelijk nog niet af!Afbeelding

Daarna gaat Gavin even bij Sam kijken 'Hey poppie! Ben jij ook al wakker?' Zegt Gavin
Afbeelding

Dan eet hij even een ontbijtje!
Afbeelding

Nog even iets anders: Zoals je ziet is Jacky nog niet voorgekomen, ze verdwijnt de hele tijd, komt uit de grond omhoog! En ze beweegt niet! Gelukkig heb ik haar weer goed gekregen! (Resetsim werkte ook niet :D maar he gedaan via moveobjects on snel op een andere plek gezet toen ze weer uit de vloer omhoog plopte!) Hier een screen:
Afbeelding

Gavin ruimt even het huis een beetje op, 'Wat is die Sam toch een kliederkont! Wat een werk zeg om z'n stoel schoon te krijgen!' Denkt Gavin
Afbeelding

Op dit moment kwam Jacky opeens uit de grond ploppen (Hier heb ik haar weer normaal gekregen), De lente komt eraan: De sneeuwpoppen smelten,Afbeelding

En de lucht wordt stralend blauw!Afbeelding

Daarna is het tijd om Sam's verjaardag te vieren! Gefeliciteerd sammie! :gefeliciteerdAfbeelding

Afbeelding

Deze screen vond ik mooi!
Afbeelding

Papa is wel heel erg blij XD
Afbeelding'

Afbeelding

'Sterretjes!' zegt Sam hard
Afbeelding

Sam ziet er zo uit!
Afbeelding

En na ene kleine Make-over: Zo!
Afbeelding

Samen eten ze de taart op!
Afbeelding

Wat ziet Bo nou liggen?
Afbeelding

'Lekker hapje! Ik eet het maar op! Jummie!' Denkt Bo die een stukje koek opeet!
Afbeelding

'Hey bo! Zegt Sam! Wil je met mij spelen! Lieve hond!' Sam vindt de eerste (echte) ontmoeting met Bo erg bijzonder!
Afbeelding

Gavin geniet nog even van de sneeuw! Het word al weer warmer!
Afbeelding

Sam geniet er ook nog even van en maakt een sneeuwpop!
Afbeelding

Daarna speelt hij nog even ene spel en dan gaat iedereen naar bed!
Afbeelding
_________________
Hoe vinden jullie Sam?
Sorry deze niet zo'n leuke dag!
Morgen weer een up!

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie