Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

766 berichten • Pagina 16 van 39

markos
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1228
Lid geworden op:
vr 15 feb 2013, 19:43

Re: 365 de famile undinov door markos

Hey iedereen!
Sorry, maar er is vanavond weer geen up! Het spijt me echt dat ik nu al in totaal 5 dagen niet heb geupdated! Hoe dit komt is omdat ik vanmiddag naar het natuurgebied "Malpi" ben geweest met mijn moeder! Daar heb ik heerlijk 6 kilometer gewandeld door veen, moeras en meren! (er langs dan!) Ik was dan rond 6 uur thuis, heb gegeten en heb zelf niet meer zo'n zin om nog even de up er op te zetten aangezien ik verschrikkelijk moe ben!

Ik ga omdat ik jullie geen up heb gegeven toch bekendmaken wat de baby is geworden!: :swing

*trommel*

De baby is een... Jongen!
Zijn jullie hier blij mee? Of niet ;)
Ik ga nu een namenpoll aanvragen! :D
Een eigenschap kan ik nog herrineren: Makkelijk onder de indruk! :D

Ik hoop dat jullie hier blij mee zijn! :D
Hopelijk morgen weer een up en school :( (had vandaag studiedag/vrije dag) ;)

Markos :swing
Gebruikersavatar
BabyBrowny
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1844
Lid geworden op:
za 28 jul 2012, 20:45

Re: 365 de famile undinov door markos

Yay! De baby is er! :swing Ik vind makkelijk onder de indruk echt een grappige eigenschap :D
En geen probleem dat er geen screens zijn, ik ben ook zo gek op natuurgebieden :wub

EDIT: Op Sam gestemd! Echt leuke namen :D

Laatst gewijzigd door BabyBrowny op di 21 mei 2013, 20:59, 1 keer totaal gewijzigd.

markos
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1228
Lid geworden op:
vr 15 feb 2013, 19:43

Re: 365 de famile undinov door markos

Oooh! sorry iedereen :(
weer geen up en ik baal zal ik je zeggen :(!
Het spijt me, er kwam iemand spelen en die was rond kwart over 5 weg toen moest ik eten voor training kleren zoeken en omkleden en nu is het deze tijd! Ik moet rond 18:15 gaan dus dat haal ik niet! :)
Beadankt voor het stemmin in iedergeval en hopelijk morgen een up :D

Veel groetjes, Markos :)
markos
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1228
Lid geworden op:
vr 15 feb 2013, 19:43

Re: 365 de famile undinov door markos

Sorry voor het lange wachten! Ik loop nou echt veel achter hoe het normaal zou moeten zijn! maar och ja ;)

Dag 34!
Op verzoek van Gavin moet Jacky even zitten, ze is in het vliegtuig erg beroerd geworden
Afbeelding

Gavin maakt ondertussen een paar koppen koffie!
Afbeelding

En samen drinken ze het op!
Afbeelding

Gavin ruimt even het bedorven voedsel op.. Wat ze hebben laten liggen!
Afbeelding

Terwijl Jacky maar even boven is gaan liggen, zelfs door de cafeïne boost is ze erg moe
Afbeelding

Gavin wil net kijken als Jacky naar beneden komt, ze vinden een goed moment om even samen te zijn..
Afbeelding

"Kom zegt Gavin! Er is een spannende film op SBS Mek!" En samen kijken ze hem!
Afbeelding

Tot opeens de tv uitvalt! Net op een spannend stuk! Maar dat is niet het enige...
Afbeelding

Heel Appaloosa Plains valt in duisternis..
Afbeelding

Bij de buren is het licht uit...
Afbeelding

En zelfs in het hondenparkje brand geen licht meer! En in de sportzaal niet!
Afbeelding

Afbeelding

Gelukkig valt er door de grote ramen nog wat licht...
Afbeelding

Het gasfornuis werkt op stroom dus eten ze een boterham met jam, Jacky is vreselijk geschrokken van deze gebeurtenis..
Afbeelding

Opeens springt alles weer aan... De radio springt aan, de tv, de lichten en zelfs het gasfornuis die Gavin perongeluk op de Aan-stand heeft laten staan.
Afbeelding

Gavin belt voor de zekerheid even de politie om te vragen wat er aan de hand is in Apaloosa Plains
Afbeelding

Uiteindelijk vertelt hij aan de erg ongeruste Jacky wat er aan de hand is: "Een storing" En ook niet zo'n kleine ook, ze hebben met moeite de helft van de stad weer stroom kunnen geven. Ik was trouwens niet de enige, zegt Gavin. Ik stond erg lang in de wacht...
Afbeelding

Opeens is de ruis weg en schakelt de tv automatisch naar het nieuws kanaal
Afbeelding

De nieuwslezer vertelt dat er door de hevige storm een zware storing is geweest in Apaloosa Plains en dat het probleem grotendeels is verholpen..
Afbeelding

Maar dan... Ik wil Jacky net nar bed sturen toen er dit gebeurt... DE BABY IS COMING!
Afbeelding

Gavin weet wat hij moet doen maar brengt haar vrouw toch voor de zekerheid naar het ziekenhuis
Afbeelding

Ze lopen het ziekenhuis in en wachten de bevalling af...
Afbeelding

En hier is hij dan... Onze kleine knul! Hij heeft nog geen naam maar noem hem maar even "Naampje XD"
Afbeelding

Terwijl de Doods moeë Gavin naar bed gaat brengt Jacky even tijd met hem door, nu is het haar beurt want Gavin heeft de weg naar huis al met Naampje rondgebracht!
Afbeelding

Afbeelding

Uiteindelijk wordt hij in de wieg gelegd, en kan de trotse moeder ook gaan slapen..
Afbeelding

Afbeelding

_______________________________
Dit was de up! Iedereen heel erg bedankt voor de lieve reacties :knuffel
De poll loopt t/m Vrijdag rond de Na-middag, dus iedereen die nog niet gestemd heeft... Stem!

Morgen weer een up :swing
Gebruikersavatar
Yeroen
Snackventer Snackventer
Berichten:
98
Lid geworden op:
zo 31 okt 2010, 08:48

Re: 365 de famile undinov door markos

Leuke up, hier wilde ik wel even op wachten.

En is het echt mogelijk dat er een stroomstoring is of heb je dat in scène gezet? Nog nooit gezien/gehoord.
Weer een computer, maar te sloom voor de sims. Ik ga nog steeds dood

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie