Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

1067 berichten • Pagina 25 van 54

Gebruikersavatar
BabyBrowny
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1844
Lid geworden op:
za 28 jul 2012, 20:45

Re: BabyBrowny's familiefoto's

Bedankt allemaal!
En @Froos: Leuk dat je nu wel reageert, maar stille lezers worden ook gewaardeerd!
(ik rijm :) )

Mijn nieuwe(re) laptop is helemaal geïnstalleerd en mijn sims staan erop. Ik heb even Isla Paradiso verkend en vind het echt awesome!
Nu ben ik dus even verder gegaan met de familie en heb al een leuk ideetje.
Verder hoop ik dat jullie verschil zien met de kwaliteit, want ik heb nu de instellingen allemaal op het hoogst gezet, dat kon ik niet op mijn oude computer, dus ik ben blij! :D

En tenslotte doe ik niet langer één dag = één simdag, want dan kan ik er iets meer een verhaaltje van maken. Vandaag nog veel screens, maar in de loop der tijd, zal dat wel wat minder gaan worden. Hopelijk vinden jullie het leuk! :)

Dag 56

Het was al avond, de familie is net klaar met eten, en Matthew en Julian kletsen nog even wat bij. Helaas is de zomer alweer bijna ten einde en Julian is daar niet blij mee. Door school heeft hij nooit de kans gekregen om ervan te genieten! En natuurlijk begint het dan te regenen.
Afbeelding

Ze rennen snel naar binnen en daar wacht de volgende al om tegen Matthew te klagen.
Anna is moe, snotverkouden en wil er even tussenuit, maar met drie kinderen die continu om haar aandacht vragen, is dat erg moeilijk.
Afbeelding

Gelukkig is Emilly er om af en toe wat van haar over te nemen.
Afbeelding

En Julian zorgt dat Dolly zich niet te eenzaam voelt
Afbeelding

Of Roxanne, Dolly heeft altijd wel wat aandacht
Afbeelding

Afbeelding

Even later ziet Emilly door het raam iemand op de deur aflopen...
Het is Avan!
Afbeelding

Vol blijdschap laat ze hem binnen, wat een verrassing!
Afbeelding

Afbeelding

Matthew en Anna zijn naar de bank verplaatst om even te overleggen en ze hebben een idee!
Afbeelding

Ze hebben een vraagje aan Julian:
“Julian, wat zou je ervan vinden als we op vakantie gingen naar een tropisch eiland? Een tijdje weg van hier, van de regen en van school. Gewoon even genieten, zou je dat leuk vinden?”
Afbeelding

Julians reactie is van de screen af te lezen, denk ik :sweatdrop
Matthew moet ook om hem lachen
Afbeelding

Ook Anna is blij om dat te horen, maar er is een probleempje....
Afbeelding

Emilly zal Avan niet zomaar achter willen laten, niet nu het net zo goed tussen die twee gaat. Ze is echt verliefd!
Afbeelding

Ze nodigd Avan net uit om te blijven slapen
Afbeelding

Julian moest ook naar bed, maar hij speelt stiekem nog wat computerspelletjes op zijn kamer.
Afbeelding

Avan en Emilly slapen ook nog lang niet
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Avan krijgt zelfs een cadeautje van Emilly
Afbeelding

Maar daarna wordt ze even apart genomen door haar moeder. Ze verteld haar over de plannen om een tijdje op vakantie te gaan.
Afbeelding

Zoals verwacht, is ze in eerste instantie niet erg enthousiast
Afbeelding

“En wat nou als Avan mee mag? Als hij zelf de reis betaald, betalen wij eten en onderdak, dan kunnen jullie de hele vakantie plezier maken en leuke dingen doen en hoeven jullie elkaar niet te missen”
Afbeelding

Dat is natuurlijk wel even een ander verhaal.
“Dat is zo awesome, mam! Ik ga het hem meteen vragen,” schreeuwt ze bijna uit. “Dank jeee!” roept ze nog even op weg naar boven.
Afbeelding

Jammer genoeg stapt Avan net in bed, maar wat zal hij ervan zeggen?
Afbeelding
__________
Het is dus even wat meer een verhaaltje. Ik wil met de familie naar Isla Paradiso, maar ben nog bezig met een vakantiehuis, dan kunnen ze ook nog eens terug komen als ze willen ;)
Ik zie nu ook pas dat Imageshack enorm met m’n screens loopt te klooien, dus als je ze niet ziet, meld het even, want ik zie ze soms helemaal wazig en met een hele slecht kwaliteit. Weet ook niet waarom het formaat is gewisseld, maar jah... :S

Laatst gewijzigd door BabyBrowny op zo 30 jun 2013, 16:43, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
BabyBrowny
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1844
Lid geworden op:
za 28 jul 2012, 20:45

Re: BabyBrowny's familiefoto's

@Deetui: Thanks en, ja, weet ik, anders zouden de screens ook veel groter zijn, maar blijkbaar, als ik een grootte kies, vind hij het leuk om het bij de helft van de screens aan te passen :glare

@Markos: Mmm... vreemd... Bij mij daat het echt heel raar vandaag, maar hopelijk is het zo dan weer weg :) En nog bedankt voor je reactie :D

@Rudy: Thank youuu! :knuffel
Gebruikersavatar
BabyBrowny
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1844
Lid geworden op:
za 28 jul 2012, 20:45

Re: BabyBrowny's familiefoto's

Dank jullie wel :knuffel

Dag 57

Emilly is heel vroeg opgestaan, om een ontbijtje te maken voor zichzelf en haar gast :laugh
Julian komt ook net naar beneden
Afbeelding

Maar hij eet lekker ergens anders, hij heeft geen zin in die tienerliefde, blegh! :flapper
Afbeelding

Avan is ook weer wakker geworden en Emilly doet erg haar best om het naar zijn zin te maken, maar ze durft hem nog niets te vragen.
Afbeelding

Helaas, tijd voor school
Afbeelding

Anna en Matthew zijn druk aan het plannen, ze hebben er zo’n zin in!
Afbeelding

Maar het is toch wel even wat meer werk dan ze dachten. Ze moeten nog een vakantiehuisje regelen, vliegtickets, ze weten nog niet eens of Avan meegaat en naar wel k tropisch oord moeten ze gaan? ( :fluit )
Afbeelding

Matthew probeert zijn vrouw een beetje kalm te houden
Afbeelding

Maar hun onderonsje wordt verstoord door een klein meisje die het huis bij elkaar krijst
Tevreden dat ze eruit mag, volgens mij =3
Afbeelding

“Jij hebt ook wel zin om op vakantie te gaan, hè?” grapt Anna
Afbeelding

Matthew wil even ontspannen en vist in het vijvertje voor het huis, niet dat er iets in zit of zo...
Afbeelding
markos
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1228
Lid geworden op:
vr 15 feb 2013, 19:43

Re: BabyBrowny's familiefoto's

Ja idd! Jammer dat er nu niks inzit! xD
Maar je maakt me echt benieuwd! Ik wil dat ze naar Isla Paradiso gaan! :swing
Ik heb er zo'n zin in! :D

Ik heb overigens net een mailtje gehad dat LE Pas op 5 juli binnenkomt in het magazijn omdat de leverancier het uitgesteld heeft :cursing ! Miscshiejn ga ik hem annuleren..
Gebruikersavatar
BabyBrowny
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1844
Lid geworden op:
za 28 jul 2012, 20:45

Re: BabyBrowny's familiefoto's

^
Ik heb het spel al wel al, gelukkig! :p
Ik zou hem annuleren, het is te leuk om te wachten!

En sorry dat ik niet gepost heb, maar ik ging overwachts een paar dagen weg :D

Dus daarom nu, voor het eerst, twee dagen! :swing
Oke, ik kwam er net dus achter dat het niet Avan is, maar Evan, dus een kleine wijziging van naam :fluit

Dag 58

De schoolbus heeft Emilly weer thuis afgezet, maar ze steekt meteen de straat over
Afbeelding

Als je goed kijkt gebeuren er drie dingen op deze screen.
Emilly ziet Evan ook al thuis komen, terwijl de volgende schoolbus, voor Julian, al bijna de hoek omkomt.
Afbeelding

Bij Evan thuis, nog voor ze heeft aangebeld, ontmoet ze zijn zusje
Afbeelding

Maar daarna is het toch echt tijd om aan te bellen
Afbeelding

Evan doet open en laat haar binnen
Afbeelding

Hij begint meteen te flirten
Afbeelding

Maar Emilly legt hem haar probleem voor, ze wil dat hij meegaat op vakantie
Afbeelding

Evan is meteen razend enthousiast
Afbeelding

En wil niets liever dan een tijdje weg met zijn vriendin, maar hij moet het nog wel aan zijn ouders vragen.
Afbeelding

En laten die, een weerwolf en een heks, nou net binnen komen zetten...
Afbeelding

Zou wel gemeen zijn als ik jullie nu liet wachten he? ;)
59 is ietwat kort, maar jah...

Dag 59

Emilly is bij Evan thuis, hij wil dolgraag met haar een tijdje mee naar een tropisch eiland, maar vinden zijn ouders dat ook goed?

Evan probeert meteen zijn moeder in te palmen
Afbeelding

Terwijl Emilly zich heel netjes aan zijn vader voorstelt (zijn moeder kende zal al aardig)
Afbeelding

Maar de vader, Jessie, doet wel een beetje moeilijk
Afbeelding

Evan zegt dat hij Emilly morgen zal bellen, van zijn moeder mag het, maar van zijn vader niet. Ze hebben dus nog even wat overlegtijd nodig :p
Afbeelding
______________
En nog bedankt voor al jullie lieve reacties! :knuffel

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie