Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

680 berichten • Pagina 33 van 34

Gebruikersavatar
maxxie03
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
916
Lid geworden op:
vr 03 aug 2012, 15:50

Re: 365 de familie Neville - door: Maxxie03

Vanaf vanavond gaat 365 de familie Neville weer verder! En daarom dacht ik laat ik even kort omschrijven waar we gebleven zijn zodat jullie het vanavond weer gaan snappen ;) Ik wil ik melden dat ik niet weet of het dagelijks gaat lukken dus het kan zijn dat ik een paar dagen niets plaats, maar het kan ook zijn dat ik de hele week wat plaats.

Abby had de perfecte bruiloft met haar vriendje John, ze zijn samen getrouwd met de hele familie in de mooiste kerk in heel Sunlit Tides. Na de bruiloft zijn ze op huwelijksreis gegaan, ze moesten onderweg een tussenstop maken in het prachtige Bridgeport waar ze een avondje hebben gefeest. Helaas stopte het avondje al snel toen Abby enorm misselijk werd en moest kotsen. Ze zijn verder gegaan naar Isla Paradiso.

Vanavond ga ik 1 week verder van waar we gestopt zijn in het verhaal, de reden? Omdat het interessanter is. Maar we gaan zeker flashbacks zien.
Meer vertel ik niet, en hopelijk tot vanavond ;D
Gebruikersavatar
maxxie03
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
916
Lid geworden op:
vr 03 aug 2012, 15:50

Re: 365 de familie Neville - door: Maxxie03

Ik was net van plan screens te maken, helaas werkte mijn Sims opeens niet meer dus morgen ga ik meteen na school screens maken en ik beloof jullie, morgen zijn de screens er. Hier alvast de eerste screen van morgen.

1 WEEK NA BEGIN VAN DE HUWELIJKSREIS.

Afbeelding

Abby staarde levenloos vooruit. Ze zat inmiddels al een uur in de verhoorkamer maar kon zich niets herinneren.
'GEEF GEWOON TOE' gilde de agent die langzamerhand zijn geduld verloor.
'Iedereen weet dat jij schuldig bent, iedereen weet dat door jou dat kind overleden is en dat er door jou 2 volwassene zwaar gewond zijn.'
Nog steeds geen reactie.
Gebruikersavatar
maxxie03
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
916
Lid geworden op:
vr 03 aug 2012, 15:50

Re: 365 de familie Neville - door: Maxxie03

Dag 66

De agent kijkt met een boze blik naar Abby, wachtend op een reactie die er niet lijkt te komen.

Afbeelding

Hij wacht onbewust precies 10 seconde tot een reactie. Het blijft stil. Als hij net zijn mond weer wilt opentrekken omdat hij zijn geduld alweer verliest komt er beweging in Abby, ze staat op. En eindelijk is er wat emotie in haar gezicht te zien.

Afbeelding

Maar haar verdrietige blik veranderd en ze word boos, ze begint te gillen en rustig word de voorheen agressieve rechercheur banger voor de agressieve houding van Abby. Abby word steeds agressiever en gilt 'WAAROM HOUDEN JULLIE ME VAST?, WAT HEB IK GEDAAN?!'

Afbeelding

Afbeelding

De rechercheur kijkt Abby lang aan in de ogen en hij wilt haar waarschijnlijk uitleggen wat er precies is gebeurd, maar dan word Abby duizelig en ziet ze snel alles voor zich.

Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie