Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

30 berichten • Pagina 1 van 2

Gebruikersavatar
Lisaav
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
344
Lid geworden op:
di 08 dec 2009, 13:30

120 dagen met lisaav *

Heeey :knuffel


Omdat ik toch iets wilde doen met dagen bedacht ik een anders soort 365 dagen project!
Ik noem het: 120 dagen met lisaav.

Ik ga om de drie dagen een paar foto's plaatsen van verschillende families uit Starlight Shores!

Laatst gewijzigd door Lisaav op wo 13 feb 2013, 20:51, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Lisaav
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
344
Lid geworden op:
di 08 dec 2009, 13:30

Re: 120 dagen met lisaav *

´Dag 1`

Afbeelding

Familie Lee
Sonoko staat met beide benen op de grond, terwijl Mitch een echte dromer is. Sonoko twijfelt sterk of haar man het wel in zich heeft om als DJ de kost te verdienen. Ze is er van overtuigd dat zijn loopbaan al weer ten einde zal zijn. Zal ze gelijk krijgen, of weet Mitch zijn dromen al plaatjesdraaiend waar te maken?

Afbeelding

Dit is Sonoko Lee, ze is gelukkig getrouwd met haar man Mitch Lee. Ze wonen samen gezellig in een leuk huis in Starlight Shores. (De volgende keer krijgen jullie een kijkje in het huis).

Afbeelding

Ze is niet echt een boekenwurm maar wel een genie. Ze wil graag haar geheugen vullen met nieuwe weetjes.

Afbeelding

En dit is Mitch Lee, de man van Sonoko. Hij heeft zijn eigen DJ draaitafel in de garage staan, waar hij goed kan oefenen met plaatjes draaien!

Afbeelding

Omdat Sonoko een echt genie is hebben ze natuurlijk een verder kijker onder de afdak staan. Eigenlijk mag Mitch er niet aan komen maar stiekem toen Sonoko sliep ging hij toch even een kijkje nemen..

Laatst gewijzigd door Lisaav op wo 13 feb 2013, 21:06, 2 keer totaal gewijzigd.

Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: 120 dagen met lisaav *

De eerste screens zijn al leuk, dus dat komt wel goed :swing
Succes met het volhouden van de komende (intensieve :P ) 120 dagen, veel succes in ieder geval! :swing
Gebruikersavatar
Lisaav
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
344
Lid geworden op:
di 08 dec 2009, 13:30

Re: 120 dagen met lisaav *

Wauw! super al die reacties :woot.

~ Deetui ja heel intensief hihi :flapper, maar ik heb geen tijd om iedere dag een paar screens te plaatsen dus dacht ik doe het even op een andere manier. (Ik heb wel zo uitgerekend dat ik wel ongeveer even lang bezig ben als een dagboek met een 365 dagen project!)

Zaterdag komt er weer een update!


----------------------------------------------

Omdat het Valentijnsdag is vandaag :wub Moet ik natuurlijk even een screen plaatsen van de familie Lee.

Afbeelding

En alvast een valentijnsscreen van de familie Whitfield...

Afbeelding

Laatst gewijzigd door Lisaav op za 16 feb 2013, 10:49, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Lisaav
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
344
Lid geworden op:
di 08 dec 2009, 13:30

Re: 120 dagen met lisaav *

Bedankt voor alle reacties!

En 'Deetui' Ik doe gewoon alsof het een woordspeellinkje was :laugh hihi



----------------------------------------------------------

'Dag 2'


Afbeelding

Na dat ze gezellig een Valentijnsdag hadden gevierd, gingen ze gezellig met z'n tweetjes rond een kampvuur marshmallows roosteren.

Afbeelding
Natuurlijk moest er ook nog even een spookverhaal verteld worden....

Afbeelding

De volgende morgen regende het pijpenstelen naar beneden. En terwijl de familie Lee zich klaar aan het maken is voor de dag, leid ik jullie even rond in het huis.

Afbeelding
De DJ tafel van Mitch. Waar Sonoko ook echt niet aan mag komen.

Afbeelding
De keuken, hij is niet echt heel spannend maar wel erg gezellig

Afbeelding
En dan hebben we nog de woonkamer, lekker knus maar de muur maakt het ook wel weer een beetje koud.

Afbeelding

Sonoko was er even helemaal klaar mee en storte zich op de heerlijke schommelstoel. Hij had meteen een hele rare droom over...


Word vervolgd... :flapper

Laatst gewijzigd door Lisaav op di 19 feb 2013, 11:48, 2 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie