Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

1310 berichten • Pagina 61 van 66

Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: 730 dagen de Verhoeventjes: dag 468 pag. 60 (19-06-2014)

twee screens
DAG 469
Afbeelding
Louise geeft Sanne een cadeautje en ze gaf haar stof van een edelsteen met kleurtjes. Ze vind het prachtig.
Afbeelding
Daarna moedigt Louise Sanne aan om aan haar vaardigheden te werken.
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: 730 dagen de Verhoeventjes: dag 474 pag. 61 (25-06-2014)

interessant, interessante 730...Misschien kan je wat meerdere screens per dag doen, van een situatie ofzo.(en dus niet van elke beweging een screen)

V je hebt gepowerpost.
V er komt de hele tijd tekst bij maar er staat niet bij dat het is gewijzigd :? hoe doe je dat :?

Laatst gewijzigd door gitte2001 op do 26 jun 2014, 18:03, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: 730 dagen de Verhoeventjes: dag 475 pag. 61 (26-06-2014)

^Powerposten mag met een 730 project volgens mij. En ik weet het ook niet hoe ik dat doe. Ik denk dat het is uitgeschakeld dat wijzigingsregeltje. Wat wel raar is want in mijn eerste post staat die regel dat de post is aangepast wel. :?

Ik heb juist voorgenomen elke dag maar een screen te doen en dat blijf ik dus ook doen. :flapper Alleen bij speciale gebeurtenissen als een aanzoek, huwelijk en opgroeien doe ik meerdere screens, anders maar een. ;) En het mag ook best wat vriendelijker allemaal. :| Een het is een 730 dagen project en ik zou als het een dagboek was wel meerdere screens doen, maar met een screentopic doe ik dat gewoon niet. En ik merk dat er een hoop die het project wel leuk vinden, zoals je aan de eerdere reacties ziet.
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: de Verhoeventjes[730 dagen]: dag 476 pag. 61 (27-06-2014

Vandaag twee screens in verband met speciale gebeurtenis.
DAG 477
Afbeelding
Louise is te lang niet in zout water geweest waardoor ze weer veranderd in een gewone sim. Eerst verschijnen er bellen om haar heen.
Afbeelding
Ze is weer normaal en heeft geen schubben meer op haar benen. Ze had geen zin meer om steeds in het water te moeten omdat ze anders zou uitdrogen, bovendien wil ze weer lekker in de zon komen zonder gevaar op uitdroging.

Edit: De poll staat er. Je kan kiezen uit drie meisjesnamen voor als het een dochter wordt en op drie jongensnamen voor als het een zoon wordt. Je hebt een week tijd om te stemmen.
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: de Verhoeventjes[730 dagen]: dag 478 pag. 61 (29-06-2014

Vandaag twee dagen. Morgen is mijn moeder jarig. En voor ik naar mijn ouders ga wil ik eerst boodschappen doen en dan komt er niet meer van een screen plaatsen.

Sanne heeft een make-over gehad. Ze heeft haar haar los gedaan.
DAG 479
Afbeelding
Sanne is naar het eindbal geweest zonder date, maar toch heeft ze een succesvolle avond gehad. Ze werd door de populairste en knapste jongen van de school gedanst en zijn hartendiefjes geworden. Op haar bureau heeft ze een kroontje staan. Ze was ook nog eens de koningin van het bal geworden. Ze heeft op deze screen net haar huiswerk af.

DAG 480
Afbeelding
Ze besluit hem te bellen( ben de naam even vergeten) het gesprek is zeer gezellig en loopt bijna uit tot de kleinste uurtjes. (eigenlijk zou ze hem eens uit moeten nodigen).

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie