Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

1310 berichten • Pagina 19 van 66

Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: 365 dagen de Verhoeventjes (dag 121 + 122 pag 36)

DAG 123
Afbeelding
Ik ging wat kletsen met Calvin.

vanaf morgen enkele photoshoots van de Verhoevetjes.

Het portretje van Charlotte heb ik terug, maar Calvin en Witje zijn uit het huishouden verdwenen. Ze bestaan allen nog in de relaties en calvin staat in de stamboom, maar verder is het weg. Ik begin met een nieuwe Familie Verhoeventjes, maar ga wel verder met het verhaal. In screens heeft Charlotte de graden van Communicatie en zaken, maar ingame niet meer.
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: 365 dagen de Verhoeventjes (dag 123 pag 37)

Dank jullie voor de fantastische steun. :knuffel :) En welkom bij de Verhoeventjes, knukybu. Deze week meerdere dagen. Vanaf Zaterdag ben ik twee weken op vakantie en ik neem mijn laptop niet mee.

DAG 124

Afbeelding

DAG 125

Afbeelding

DAG 126

Afbeelding
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: 365 dagen de Verhoeventjes (dag 124 t/m 127 pag 19)

Dank je. Dat ben ik als sim. :D
Ook vandaag screens van meerdere dagen. vanaf vrijdag heb ik geen tijd om screns te plaatsen omdat ik vanaf zaterdag 2 weken weg ben.

DAG 127

Afbeelding

DAG 128

Afbeelding

DAG 129

Afbeelding

DAG 130

Afbeelding

Nog een nieuwsje. Ik ben met een nieuwe Verhoeventjes begonnen en Charlotte is daar in game zwanger, wat dus betekend dat ik een poll ga aanvragen, waar jullie voor de namen kunt stemmen. je kan twee opties kiezen een voor als het een meisje is en voor als het een jongen is. Jullie hebben zodra de poll er staat twee weken de tijd om te stemmen.

Laatst gewijzigd door charlotte op wo 12 jun 2013, 12:11, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: 365 dagen de Verhoeventjes (dag 127 t/m 130 pag 19)

Deze screens zijn nog van de vorige "Verhoeventjes. :fluit
Vandaag voor 2 weken screens, aangezien ik op vakantie ga.

DAG 131

Afbeelding
Tussen de fotosessies door kletsten we wat in de kas.

DAG 132

Afbeelding

DAG 133

Afbeelding

DAG 134

Afbeelding

DAG 135

Afbeelding
Ik had een drakenei gevonden. Ik kletste er wat mee als wijze van tussen de vorige en volgende fotosessies door. De volgende waren fotosessies op de bank.

DAG 136

Afbeelding

DAG 137

Afbeelding
Let niet op de tas

DAG 138

Afbeelding
Het drakenei kwam uit en ik mocht van de fotograaf even kijken hoe de draak eruit kwam te zien.

DAG 139

Afbeelding
Uit het ei kwam een paarse babydraakje.

DAG 140

Afbeelding

DAG 141 twee screens

Afbeelding
Voor deze dag zat de fotosessie op en ik ging wat studeren.

Afbeelding
Calvin zat in de kelder intussen op de bank te studeren waar we laatste de fotosessies van de deze dag op deden.

DAG 142

Afbeelding
Na de studie gingen we samen dansen.

DAG 143 twee screens

Afbeelding
De volgende dag hadden we een mini fotosessie van twee foto's het was ook de laatste dag en nu moesten we samen poseren op de bank.

Afbeelding
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: 365 dagen de Verhoeventjes (dag 131 t/m 142 pag 19)

Gisteren heb ik geen screens geplaatst omdat mijn moeder jarig was. Vandaar nu voor twee dagen screen. vanaf morgen post ik elke dag weer een screen behalve op zaterdag, zondag en maandag, wegens een druk weekend.
Aangezien ingame mijn sims geen universitaire graad hebben plaats ik de screen van het slagen niet. aangezien het niet meer klopt anders.

DAG 144

Afbeelding

Afbeelding
We waren weer thuis. Na een erg gezellige nacht was ik de volgende dag ineens erg misselijk. Waar zou het toch door komen?

DAG 145

Afbeelding
De volgende dag werd het duidelijk. Ik was zwanger.

Afbeelding
Ik vertelde het aan Calvin. Hij was zo blij dat hij me amoureus begon te omhelzen.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie