Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Waar naartoe gaan de Brian's verhuizen?

Hidden Springs
8
19%
Lucky Palms
8
19%
Paris
15
36%
Neverglade
11
26%
Totaal aantal stemmen: 42

608 berichten • Pagina 1 van 31

Youri
Oplichter Oplichter
Berichten:
1325
Lid geworden op:
do 19 aug 2010, 18:08

Keeping up with the Brian's! ~365~

Welkom bij het 365/mini-dagboek project van de Brian's :D
Hey allemaal, hoe on-origineel het idee ook is, maar ik ga dus ook een 356/mini-dagboek beginnen, maar net wat anders (benieuwd hoe lang ik het volhoud en hopen dat mijn pc niet crasht).
Ik ga dus proberen elke dag een paar screens met tekst te plaatsen, maar ik kan jullie nu al vertellen dat het project soms een dag of weekje moet stilliggen doordat ik bv. een weekje op schoolreisje ben en geen WIFI heb xD ook is school soms iets belangrijker dan simsen waardoor ik dan ook is geen screen kan posten.
Dat houdt dus in dat als ik gestopt ben bij dag 50, ik na een week gewoon doorga met dag 51 en niet bij 57

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mag ik julie voorstellen aan Lewis Brian? Afbeelding
(Hij heeft de eigenschappen atletisch, charismatisch, feestbeest, overenthousiast en voertuigenliefhebber, zijn levenswens is omringd door familieleden, ook heeft hij 1 beroemdheidsster)
Hij is vooral bekend door zijn turbulente privéleven en de realityshow Keeping Up with the Brians.
Afbeelding

Laat ik maar wat meer vertellen over wie Lewis nu precies is:
Lewis Brian is model, acteur, zakenman én realityster. Dit manusje-van-alles werd voornamelijk bekend door het laatste: het alledaagse maar bijzondere leven van de familie Brian wordt getoond in de serie Keeping Up with the Brians. Naast het feit dat hij continue gevolgd wordt door camera’s, probeert de 25-jarige Lewis zijn bedrijf L-E-W-I-S en het beroemd zijn te combineren.

Afbeelding

Afbeelding

De jonge reality ster en zijn familie verblijven al sinds jaar en dag in het zonnige Simfornia, maar nu heeft hij ontslag genomen en vertrekt een jaar lang op tournee voor zijn eigen show ‘Lewis takes …’(deze steden kiezen jullie !). Ik moest natuurlijk wel het een en ander voorbereiden dus dat betekend dat we beginnen met Sunset Valley !

Afbeelding

Ik neem jullie dus eigenlijk mee op ‘tournee’ met een ster, ik ga proberen om alle officiële en sommige werelden die spelers hebben gemaakt te bezoeken en lekker veel handtekeningen uit te delen aan zijn fans . Ook wil ik gebruik maken van de ‘your choice’ methode, dit houdt in dat jullie kunnen meebeslissen over het leven van Lewis :D


**Dit dagboek wordt mede-mogelijk gemaakt door Marit (dankzij jouw heb ik erg veel leuke dingen die deze 356 zoveel leuker maken, je weet wel waarover ik het heb) en BigMama (dat ik je idee mocht ‘’lenen’’) , super bedankt!**


Aan de poll om Lewis's levenwens te kiezen wordt gewerkt (A)

Laatst gewijzigd door Youri op zo 11 nov 2012, 00:01, 23 keer totaal gewijzigd.

Youri
Oplichter Oplichter
Berichten:
1325
Lid geworden op:
do 19 aug 2010, 18:08

Re: youri_be's 365; S1:LEWIS TAKES SUNSET VALLEY

**Dankjuliewel voor alle leuke reacties ! :D **

DAG 2 (ik tel de intro mee als dag 1) :

Lewis is vandaag verhuisd naar Sunset Valley !

Afbeelding

Als je ergens gaat wonen moet er natuurlijk wel een huis op een mooie plek aanwezig zijn.
En toevallig zijn Morgana en Thornton Wolfs op vakantie om aan hun relatie te werken... :fluit

Afbeelding

Afbeelding
Villa Wolfs staat op een prachtige plek, dus heeft die deze maand plaatsgemaakt voor Lewis huis: Clifhanger :)
Als julie hem ook van binnen willen zien moeten julie het maar zeggen, dan post ik hem in mijn huizen-topic.

Afbeelding

Aan de poll wordt gewerkt (A)

Laatst gewijzigd door Youri op ma 13 aug 2012, 00:40, 1 keer totaal gewijzigd.

Youri
Oplichter Oplichter
Berichten:
1325
Lid geworden op:
do 19 aug 2010, 18:08

Re: youri_be's 365; S1:LEWIS TAKES SUNSET VALLEY

@BigMama; Ja, zelf gebouwd, ben er wel een tijdje mee bezig geweest, maar het is dan ook wel een van de mooiste huizen die ik tot nu toe gemaakt heb, ook al zeg ik het zelf :$
Dankje voor het compliment :D
@Mier; dankje!
**********************************************************************************

De poll staat nu online tot en met woensdag !
Je mag 2 opties kiezen: een die te maken heeft met een beroep en een die te maken heeft met zijn 'privéleven', degene die dan niet wint verwerk ik dan ook in het verhaal.
Stem allemaal gezellig mee over de levenswens van Lewis :D

Laatst gewijzigd door Youri op ma 13 aug 2012, 13:08, 1 keer totaal gewijzigd.

Youri
Oplichter Oplichter
Berichten:
1325
Lid geworden op:
do 19 aug 2010, 18:08

Re: youri_be's 365; S1:Lewis takes Sunset Valley~POLL!

@Deetui; maakt niet uit, zolang iedereen maar gezellig meestemt :)
**Dankjullie voor alle lieve reacties !**

DAG 3:

Afbeelding

Lewis is hellemaal in zijn nopjes met zijn nieuwe woonst ^^

Afbeelding

Golven lukt alleen nog niet hellemaal xD

Afbeelding

Heerlijk in de jacuzzi bij zonsondergang, just relax :)

Afbeelding





**Moest jouw dagboekfamilie of 365familie zin hebben om eens samen te werken met Lewis, pm me dan maar :D**

Laatst gewijzigd door Youri op di 14 aug 2012, 11:07, 2 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie