Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

766 berichten • Pagina 34 van 39

markos
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1228
Lid geworden op:
vr 15 feb 2013, 19:43

Re: 365 daagjes met de familie Undinov

Dankjewel iedereen! :knuffel
Zo leuk om te lezen! :knuffel :knuffel :swing
Ik heb het een beetje druk vandaag gehad...
Dus heb niet kunnen simmen... ;)
En ik ga zo weer ergens heen!
Dus er is geen up vanavond! :)
De komende week zullen er heus nog wel wat daagjes tussenzitten dat ik niet kan... Maar daar is vakantie voor! Toch? :D :swing
Groetjes,
Markos
markos
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1228
Lid geworden op:
vr 15 feb 2013, 19:43

Re: 365 daagjes met de familie Undinov

Ik had het al gezegd dat ik deze week wat minder zal posten! Maar ik ga het wel proberen natuurlijk! :D Alleen is het deze twee dagen niet gelukt! ;)
Vanavond ga ik naar de kermis... Dus kan ik ook niet een update posten! :D
Ik heb vandaag ook een record gevestigd; 3 dagen geen sims spelen in Augustus! :D
Nee, Grapje! :P
Morgen een dubbele!! :woot
markos
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1228
Lid geworden op:
vr 15 feb 2013, 19:43

Re: 365 daagjes met de familie Undinov

Ik moet je zeggen... Het zijn er veel... :D
Dag 79 en dag 80.

Afbeelding
Na de gezellige avond met Lola vertrekt Sam naar huis, morgen is een belangrijke dag! Namelijk de Diploma uitreiking!

Afbeelding
Na een klein ritje komt ie thuis en springt meteen zijn bed in... Hij moet goed uitgerust zijn voor morgen!

Afbeelding
Diezelfde nacht nog wordt Gavin wakker... Hij gaat naar beneden en doet de koelkast open...
'Hamburgers, mosterd, taart, ketchup, tomaten, sla, ananas... Volgens mij heb ik alles' zegt Gavin die alle spullen in een tas stopt... Maar waarvoor? Nadat hij z'n tas heeft ingeladen pakt hij een van de restjes taart en eet het op! Heerlijk! :p

Afbeelding
Ondertussen is Jacky ook wakker geworden en drumt, euh... Gitaart! Nope! Speelt erop los! Jaaah! (A) :klap

Afbeelding
Langzaam maar zeker wordt iedereen wakker door de muziek...
Gelukkig loopt het plan loopt nog volgens het plan!

Afbeelding

Afbeelding
Nadat iedereen om Jacky heenstaat komt Gavin opeens binnen, 'Kleren aan! Schoenen aan! Nette kleren mee en Sam zijn Afstudeer-pak! We gaan vertrekken!' 'Maar waar...' 'Gaan we heen pap?' Vullen Kayley en Amber elkaar aan... 'Ja! En mijn ceremonie dan! We kunnen niet weg!' Sam raakt een beetje gestrestst... 'Het komt allemaal wel goed Sam... Waar we heen gaan houd ik trouwens lekker geheim... Kom opschieten nou!'

Een kleine halfuur later:
Afbeelding
'We zijn er!' Roept Gavin! 'Gaan jullie maar iets doen! Ik heb ballen, vishengels en van alles meegenomen! Dan begin ik aan de lunch!' 'Lunch papa!' vraagt Amber! 'Jep! We gaan picknicken!'
'Oeh wat leuk!!!' Roepen Sam, Kayley, en Amber bij elkaar!

Afbeelding
Terwijl Moeder en dochter lekker aan het Vissen zijn, zijn Sam en Kayley lekker aan het kletsen...'


Afbeelding
'Het eten is klaar!' Roept Gavin! 'Aaanvalluuuhh!'
Met z'n allen genieten ze van de lunch...

Afbeelding

Afbeelding
'Het was heerlijk pap! Dankjewel!' zegt Sam, 'Graag gedaan hoor jongen!' lacht Gavin

Afbeelding
Na de lunch spelen Amber en Kayley tikkertje! Ook al is er niet zoveel ruimte...
Uiteindelijk na 1 minuut stoppen ze er maar weer mee en gaan ze maar gewoon wat kletsen... :fluit
Is veel beter dan rennen! :sweatdrop (A)


Afbeelding
'Pap! Het is al half 10! We moeten gaan!' Sam kleedt zich om en de rest ook! De diploma uitreiking begint zo!

Afbeelding
Iedereen trekt z'n netste pakken aan...


Afbeelding
En dan kunnen ze vertrekken! Tot na de ceremonie! :swing

Afbeelding
En Sam heeft zijn diploma gehaald! Natuurlijk is iedereen dolblij!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Hier stonden ze zo leuk op een rijtje vond ik! :D


Afbeelding
Eenmaal thuis krijgt Sam een dikke knuffel en felicitaties van zijn vader! Hij is trots op hem!

Afbeelding
En daarna krijgt Sam nog een mooi cadeautje voor zijn Diploma! Namelijk een nieuwe laptop!

Afbeelding
Ook zijn zusje feliciteert hem!

Afbeelding
Maar Jacky is met iets heel anders bezig! Namelijk een reservering voor een avondje uiteten! lekker!
'Hallo, spreek ik met de Bobo bistro?'


Afbeelding
'Ja, daar spreekt u mee mevrouw.' 'Ik zou graag een tafel voor 5 willen reserveren voor vanavond 8 uur.' 'Dat is goed, we hebben er eentje vrij. Tot ziens!' 'Doei!'


Afbeelding
'Yes! Dat is geregeld!' denkt Jacky...

Afbeelding
Maar daarna feliciteert ze haar zoon ook! Wat is ze blij!

Afbeelding
Maar dan komt Sam opeens met iets... 'Mam... Ik moet je nog iets zeggen...' 'Nou, vertel maar jongen, ik wil het graag weten!'

Afbeelding
'Nou, kijk! Ik ben verliefd geworden!'

Afbeelding
'Ze heet Lola, Lola sprinter en ze is echt super lief! We hebben zelfs al gezoend!'

Afbeelding
'Jacky kan niet geloven wat ze hoort... Maar.. Maar Dat is geweldig! Ze knuffelt Sam van blijdschap... Dadelijk ben ik al Oma! wat gaat het toch snel!'

Afbeelding
Sam moet lachen... 'Ho, ho! Zo snel gaat het nog niet hoor! Maar ze is echt fantastisch ze ziet er perfect en netjes gekleed uit! Ze is namelijk zakenvrouw!'

Afbeelding
'kijk, zo ziet ze eruit! Beeldschoon!' zegt Sam die een foto laat zien... 'Wat geweldig voor je Sam! Ik zou het geweldig vinden om haar te ontmoeten... Wil ze misschien mee uit eten gaan...? Ik vind het goed hoor! En papa denk ik ook wel als ie het hoort...' Sam's gezicht licht op... Dot laat hij zich geen 2e keer zeggen!


Afbeelding
Na een gesprekje met Gavin mag het en belt Sam Lola op! En die zegt gelukkig ja! Sam's avond kan niet meer stuk!

Afbeelding
Na een tijdje komt Lola aangewandeld... 'Hallo Sam!' roept Lola die net van werk afkomt...

Afbeelding
Ze ontmoet Jacky, 'Hallo, mijn naam is Lola... Dankjewel dat ik mee mocht eten! Ik kom trouwens net terug van werk dus vandaar dat ik m'n werkkleding nog aan heb!' 'Leuk om je te ontmoeten, Lola' antwoordt Jacky terug... Na een klein gesprekje kunnen ze eindelijk vetrekken!

Afbeelding
Eenmaal daar wordt er druk uitgezocht wat er gegeten wilt worden! (Kinderen konden helaas niet mee eten bij mij.. :( )

Afbeelding
Nadat de bestellingen zijn gedaan wordt er gezellig gekletst...

Afbeelding
'Ah! daar komt de chef al aan!' Roept Gavin die het gesprek zo onderbreekt...

Afbeelding
Met z'n allen wordt er heerlijk gesmikkeld van het eten... 'Mmm, heerlijk hoor!' Zegt Sam...
'Dankjewel Mam en pap!'

Afbeelding
Jacky en Lola kunnen het al goed vinden met elkaar en zitten de hele avond met elkaar te kletsen!

Afbeelding
Na het eten werd er nog even geklets totdat de Bistro ging sluiten! Nog 1 zoen als afsluiting en de familie kan vertrekken...

Afbeelding
Het was echt een geslaagde dag geweest voor Sam.. Maar hij is wel doodop! Op naar huis dus!
____________________________
Hoe vonden jullie de up? :laugh
Morgen is er geen up omdat ik de hele dag wegga! ;)
markos
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1228
Lid geworden op:
vr 15 feb 2013, 19:43

Re: 365 daagjes met de familie Undinov

Hey iedereen! :)
Als eerste wil ik jullie bedanken voor jullie reacties! :laugh Echt super! :knuffel
Maar jullie hebben het vast wel gemerkt, er zijn wat minder ups... :sweatdrop
Dit komt omdat ik het best druk heb en ook wel druk ga krijgen! :laugh
Sowieso begint a.s maandag voor mij de middelbare, en daar moet ik toch even een goede draai aan zien te vinden om dit te combineren... De eerste en misschien 2e week zullen er daarom af en toe helemaal geen ups of wat kleinere updates komen! :D Ik hoop dat jullie het een beetje begrijpen! :laugh
Ik heb dan wel in m'n hoofd om in het weekend weer eens héél veel dagen in te gaan halen!
Dus miscshien iets van 5-voudige updates, of 7? Ik kijk wel! Maar ik ga sowieso die dagen proberen in te halen! :D

Zo! Dan weten jullie dat weer! :)
______________
Nog even over de poll:
De poll uitslag is dit:
Afbeelding
(Beetje onduidelijk... :$ )
Maar de uitslag is dus:
Moet de familie blijven wonen op de woonboot?
Nee, ze verhuizen naar een ander huis, en die mag Markos lekker gaan maken! 7
Ja, ik vind het wel goed zo... 1
Nee, maar we kopen een huis in IP. 2

De uitslag is dus dat de familie gaat verhuizen!! Maar het huis wordt door mij gebouwd! :woot
Dit kan overigens nog wel even duren denk ik... ;)
Ik moet nog wat bouwen voor iets... (A) :fluit
Dus ik begin er eens rustig aan als ik tijd heb! Dat kan deze week zijn of volgende week! Of misschien zelfs later! Ik kijk wel! ;)
Dan weten jullie dat ook weer! :)

Volgens mij heb ik alles gezegd! ;)

Oh, nee! Ik moet nog even zeggen dat alle Pm's enz. Worden beantwoordt! (Zeg het even hier, dan weet iedereen dat, die een Pm heeft gestuurd! Handiger dan weer een heel bericht schrijven!)

Nu ben ik echt klaar! :D
Groetjes,
Markos :swing

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie