Nou, nou zeg! Wat zet het toch tegen de laatste tijd!
Elke keer werd er weer iets tussen gepropt en kon ik geen up plaatsen!
Vandaag aar een enkele, want we gaan zo ook weer iets doen... Maar de andere dagen zal ik proberen 2 of 3 dubbele ups te maken!
Bedankt voor jullie geduld!
Nou, nu begint de up...
Dagje liefde!
(dag 78)

Sam krijgt nog een cadeautje vaan Jacky en Gavin, namelijk 60 euro om uit te geven!

Natuurlijk is Sam 'De echte shopman...' hartstikke blij daarmee! Hij omhels Jacky en wil meteen vertrekken...

En dat doet ie ook! Hij begint met zijn tocht naar de pier... Misschien hebben ze daar wel leuke kleding hangen!

'Waar is die stomme kledingzaak nou!' Sam zucht en stapt het volgende winkeltje in...

Maar Sam's ogen zijn niet meer gericht op de kledingzaak die hij aan het zoeken is... Maar op dat lieve vrouwtje daar... In één oogopslag is hij verliefd...

Met zware hartkloppingen doet hij toch een poging en hij gaat naar haar toe...
'Halli! Euh, hallo! Ik ben Sam! wie ben jij...'

'Ik zoek namelijk iets... Euh, de, euh... De zaal met de steenwerken!'

'Haha!' ze begint te lachen, daar ben je nu! Maakt niets uit! Ik ben ook wel een beetje de weg kwijt af en toe hoor! Trouwens ik ben Lola! Lola Sprinter! Leuk om je te ontmoeten!'

'Ik ben zakenvrouw! Ik werk de hele dag! Hier kom ik elke dag even om te lunchen, en nu ben ik hier gewoon om even rond te kijken! Ik ben trouwens alleen staand, heb een drukke baan ook ben ik geboren in en andere stad, Bridgeport! Ja dat is zo mooie stad he! Geweldige straten! Ongelooflijk!
Zo mooi daar! De clubs! Geweldig! Ja! Je wildt daar echt wel wonen! Bla Bla Bla... Ja! Een vlotte babbel komt er wel uit bij deze dame!
Na een gesprek van 8 minuten...
'Je bent een goed persoon trouwens!'
Ze steekt haar duim uit naar Sam... Natuurlijk moet hij blozen ervan...

Sam vertelt ook wat over zich zelf en vertelt van alles! Als laatste sluit hij af met een grappig verhaal!

Lola moet er om lachen! 'Wat ben je toch ook een scheetje he!' grapt Lola!
Ruim een uur lang hebben Lola en Sam veel plezier... Ze worden steeds losser en vinden elkaar steeds leuker!
En Sam zelfs zó leuk dat hij het niet kan laten om het voor de eerste keer te doen... Hij kust Lola...
Wat zal Lola's reactie worden!

Maar Lola pakt hem snel terug en het wordt een lange zoen...

Héél lang..

Daarna kijken ze elkaar verliefd aan...

Maar daarna heeft Lola opeens een cadeautje! 'Ik vind je leuk Sam...' mompelt ze en ze geeft het cadeautje... 'Ik jouw ook!' antwoordt Sam, die helemaal in de wolken is... Ondertussen wordt de liefde flink verstoordt... 'Hallo! Hallo! Je hebt telefoon! HALLO! HOOR JE MIJ!''

'Ai! Dat is mijn ringtone! Leuk hé! Maar ik moet nu gaan... Samen geven ze elkaar nog een kus! 'Ik hou van je...' fluistert Lola al in de oor van Sam... 'Bel je me een keertje!' glimlacht ze en Sam krijgt een Telefoonnummer...

Maar daarna vertrekt Lola echt... En blijft Sam verdrietig maar dolblij achter! Want hij is verliefd!

Ik vind een woonboot eigenlijk niet zo fijn!
Daarom zitten ze ook de hele tijd aan de kant...
dus wil ik verhuizen...
Maar wat willen jullie?
Dat mogen jullie zelf weten!
Ëén optie is, dat ik het zelf moet bouwen... Dit is omdat ik niet zo goed kan bouwen!
En elke keer heb ik een huis gekocht... Maar dat mogen jullie ook bepalen!
Laatst gewijzigd door markos op di 06 aug 2013, 18:12, 2 keer totaal gewijzigd.