Ja, er is weer een update =)
--------------------------------------------------------------------------------------------------
»Dag 13«
Liv:
Vandaag de examens. Als ik op sta zie ik dat mijn benen trillen. 'Oké kalm blijven, het is maar een toets. Je hebt het voorbereid, het lukt heus wel.'
Ik stuur Samantha een sms'je om haar succes te wensen.
Ik oefen nog wat op mijn kladblok. Helaas viel winegum in slaap waardoor de schets van hem nogal mislukt is.
Ik sta er al vroeg zodat ik nog even de stof kan doorlezen. Gespannen loop ik het gebouw binnen. Ik ga naar het klaslokaal, neem een tafel vooraan, en leg mijn spullen klaar. Ik kijk naar de klok. Het kan elk moment beginnen. Ik kijk om me heen, ben ik serieus de enige die gespannen is? Eentje heeft zich ziek gemeld, ik hoorde toch al dat hij niks had gedaan. Het meisje naast mij is de slimste van de klas. Zou ik afkijken?
Nee, dat is niks voor mij. En toen begon het examen.
Na het examen wordt ik gebeld door Dane. 'Hoi met Liv.' 'Hoi Liv, hoe ging je examen? Heb je zin om wat leuks te gaan doen?'.
We gaan samen wat eten in het café.
Na wat gedanst te hebben besluiten ieder even een boek te lezen. Ik mijn studieboek Dane in een of andere liefdesroman. Dane zei dat hij wel hoopte dat ik zou slagen.
Ondertussen thuis ... (Ok je mag 3x raden wat er is gebeurd voordat je verder leest

)
Blijkbaar was er brand uitgebroken. (Alweer KUCH)
Dane wenst me succes bij de volgende proefwerken, en gaat naar huis. Ik loop richting het volgende lokaal voor mijn examen muzieknoten bakken.
Voor het lokaal staan er al een aantal te wachten. Gelukkig is dit het laatste examen. Daarna ga ik naar huis.
Veel dieren betekent natuurlijk ook veel werk. Dus moet Liv alle dieren weer eten geven en de hokken schoonmaken. Daarna gaat Liv naar bed. Gespannen voor de uitslag van morgen en doodop van de drukke dag.
-----------------------------------------------------------------------------------------------