Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

1067 berichten • Pagina 30 van 54

Gebruikersavatar
BabyBrowny
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1844
Lid geworden op:
za 28 jul 2012, 20:45

Re: BabyBrowny's familiefoto's

^
Yup, idd. Ik zie nu ook dat sommige screens het niet doen en met vergroten loopt ie ook al een tijdje te klooien :hamer
Maar wel bedankt voor het compliment :knuffel

@Deetui: Jij ook bedankt. En om even wat over Persephone uit te leggen...
Persephone is de dochter van Ceres, de Griekse godin van de akkerbouw. Persephone werd ooit 'geroofd' door Hades (god van de onderwereld) en hij maakte haar koninging van de Hades (onderwereld, zelfde naam als van de god). Maar Ceres, haar moeder, werd hiervan zooo depri, dat ze alle akkers weigerde te verzorgen en alle oogsten mislukten. Uiteindelijk ging ze naar Zeus (oppergod en vader van Persephone. Ja, Zeus slaapt met zijn eigen zus xD ) om hem om hulp te vragen en hij besloot dat ze 6 maanden van het jaar bij Hades zou zijn en 6 maanden van het jaar bij haar moeder, Ceres. De zes maanden dat ze in de onderwereld is, is Ceres verdrietig, dus gaan de oogsten slecht > herfst en winter, de andere zes maanden is ze helemaal happy > zomer en lente. De Grieken vonden het fijn om (toen) overklaarbare natuurverschijnselen met mythes wat duidelijker te maken.
Maar ik vond de moeder van Phillip niet echt overkomen als de koningin van de onderwereld/godin, dus daarom moest ik even lachen :P

Lang verhaal, je moet ervan houden :sweatdrop Maar je vroeg er zelf om ;)

(dit bericht is aardig lang geworden)
markos
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1228
Lid geworden op:
vr 15 feb 2013, 19:43

Re: BabyBrowny's familiefoto's

Philip en Julian een homostelletje, waarom niet! (A)
Echt super leuk! Ik vind dat ze samen homo moeten worden! Dat vind ik echt leuk! Net zoals Kayne en Mauro, vind ik ook zo leuk! ^.^
Echt een super up! :swing

Wat is een heir nou precies.. :sweatdrop
Gebruikersavatar
BabyBrowny
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1844
Lid geworden op:
za 28 jul 2012, 20:45

Re: BabyBrowny's familiefoto's

Bedankt :knuffel en ik laat Julian en Phillip maar lekker samen dan (A)
@Markos: De heir is letterlijk de erfgenaam. Dit kan betekenen dat het schriftelijk is vastgelegd dat je het geld/bezittingen krijgt van een overleden persoon OF dat je (zeg maar) een rol erft om een legacy voort te zetten.
In dit geval betekent dat dus dat we die persoon gaan volgen. De rest van de familie zal zeker nog voor komen, maar zal niet (in simtermen) het actieve huishouden zijn.

Weet niet welke screens het wel en niet doen, want Imageshack eet mijn screens af en toe op. :hamer Ze zijn al geupload, maar als ik tijd heb zal ik voor de volgende ups een aantal screens opnieuw uploaden, tot dan toe, sorry :sweatdrop

Dag 74

Vandaag zijn er 5 verjaardagen! :o

Ten eerste: Matthew wordt een volwassene (hopelijk :p )

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Nog niet heel slecht toch? :)
Afbeelding

Next: Anna!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Daarna is Evan aan de beurt
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En dan de volgende: Emilly

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En last, but nog least: Dolly!
Afbeelding

Afbeelding

Deze ouwe poes mag het lekker wat rustiger aan gaan doen :D
Afbeelding
_____________
Sorry voor de feestsfeer, die ik nu ga verpesten, maar er is een klein probleempje met mijn spel. Ik heb nog wat dagen klaar staan en ben er mee bezig, dus zal er bij de volgende up wat meer duidelijkheid in geven. :) (don't worry)
Over de volgende up gesproken, komende dagen ga ik wel wat meer doen op vakantie, dus ik heb nog geen idee wanneer ik tijd heb om achter mijn computertje te kruipen ;)
markos
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1228
Lid geworden op:
vr 15 feb 2013, 19:43

Re: BabyBrowny's familiefoto's

Haha! Ze zien er allemaal mooi uit! :wub
Bedankt voor je uitleg van je heir! :knuffel
En doe lekker rustig aan! Wij wachten wel hoor! ;)
Veel plezier nog met alle activiteiten! Hopelijk ben je ook weer beter! :knuffel
Gebruikersavatar
BabyBrowny
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1844
Lid geworden op:
za 28 jul 2012, 20:45

Re: BabyBrowny's familiefoto's

Bedankt allemaal :knuffel

Toch nog een paar screens :D
Dag 75

Evan heeft een ondeugende blik in zijn ogen
Afbeelding

Afbeelding

-Grinnik-
Afbeelding

Afbeelding

Ik haat imageshack op dit moment :mad De derde screen heb ik opnieuw moeten uploaden, maar ik hou van mezelf dat ik de screens in mapjes doe per dag, anders was ik 68 jaar bezig met die ene screen zoeken xD
Gebruikersavatar
BabyBrowny
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1844
Lid geworden op:
za 28 jul 2012, 20:45

Re: BabyBrowny's familiefoto's

Bedankt :D

Dag 76

De zon komt weer op in het prachtige Isla Paradiso
Afbeelding

En Julian is al vroeg op pad
Afbeelding

Ondertussen zitten de ‘volwassenen’ om de tafel
Afbeelding

Evan en Emilly willen samen studeren en willen de vakantie verlengen. Ze kunnen dan na het semester in Isla Paradiso terugkomen, in plaats van weer helemaal te moeten settelen in een andere of zelfs nieuwe stad.
Afbeelding

Anna en Matthew willen in ieder geval blijven tot na de universiteit.
“Het zou geen kwaad kunnen als we zelfs al aan het idee wennen dat we hier misschien wel blijven wonen. Als astronaut kan ik hier mijn baan oppakken, mama is schilder, dus dat maakt ook niet uit. En de kids zijn onderhand wel gewend aan de school van Isla Paradiso.
“Je weet maar nooit hoe het loopt.”
Afbeelding

Ondertussen is Julian bij Phillip aangekomen.
Afbeelding

Phillip is erg blij om Julian te zien
Afbeelding

Afbeelding

Julian stelt hem een belangrijke vraag: of hij verkering wilt!
Afbeelding

Na een volmondig ‘ja’, krijgt Phillip zelfs een cadeautje om het te vieren
Afbeelding

Dag 77
Roxanne speelt met Dolly
(dit is met een lampje, maar door het licht zie je het straaltje niet)
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
___________________
Op Imageshack staat een melding dat ze een technische problemen hebben en dat ze eraan werken, dus ik laat de screens maar even zo.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie