--------------------------------------------------------------------------------------------------
Waarschijnlijk woensdag weer screens, want ik ben wel de hele tijd (vanaf donderdag) met frans PW bezig geweest. Maar heb er niet echt meer aan gedacht dat ik woensdag Duits SO en PW Nederlands hebt . Dus moet ik daar nu echt even goed aan leren en omdat ik al 5 weken niet meer naar atletiek ben geweest wil ik dat wel graag weer doen, en dat is dinsdag (donderdag) en dan wil ik niet weer overslaan omdat ik nu weer toetsen heb ik hoop dat jullie het een beetje snappen?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Nu een zin wat Niek en Lieke een beetje hebben besproken.
''Niek en Lieke zijn iets van plan als ze later jongvolwassen worden'' Meer zeg ik niet
Door mijn eigen schuld mag ik vandaag niet achter de computer, gister ook niet...
Het is echt op een hele domme manier gegaan, ik moest leren, en ik wou dus simmen, maar dat mocht niet en toen heb ik het een kwartier gedaan en toen werd ik betrapt en moest ik van de laptop af komen en gaan leren. Ik zit nu op de Ipad, heb verder geen toetsen maar mag er toch niet op
Ik ben echt heel slim
Dit betekend dat ik morgen ga simmen ( ben eerder uit) de dagen inhaal misschien aflevering 1.3 nog kan plaatsten